آرشیو اسفند ماه 1400

تكنولوژي روز

تعمیر یخچال سامسونگ توسط فیکسی

۴ بازديد
نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ ، امکانی را برای کاربران این دستگاه فراهم آورده است که در چهره وجود مشکل در یخچال فریزر سامسونگ، جهت عیب یابی و تعمیر نیازمند مراجعه حضوری به تعمیرگاه نباشد. همانطور که روشن است حمل و نقل یخچال با پروا به ابعاد آن، تعمیر یخچال سامسونگ حساس بودن و شایستن ضربات حین جابجایی زیاد دشوار است. در واقع می نا گفت انتقال یخچال به تعمیرگاه جهت عیب یابی و تعمیر، امری بیهوده است و همراه با زیان و خسارات گاها جبران ناپذیری همراه می باشد. شما می توانید با ثبت درخواست خود در مرکز تخصصی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ، از خدمات تعمیر در محل این مرکز بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ فیکسی با داشتن کارآزمودگان دوره دیده و کاربلد در تیم تخصصی-فنی خود، با چیرگی و نزاکت فنی فوقانی اقدام به رفع دشوار به وجود آمده در یخچال شما کاربران عزیز می پردازند. تعمیرکاران سامسونگ سرویس بعد از اعلام بیچارگی شما به تعمیرکار در محل، با آلت و تجهیزات مورد بیچارگی در تند ترین سررسید به محیط‌ باره نظر شما می آیند.

هم چنین این مرکز با داشتن شعب متعدد، آمادگی کامل حمایت و ارائه ی خدمات در زمان کوتاه به همگی نقاط ایالت طهران و کرج را دارا می باشد. از آنجایی که همگی متخصصان همراه با تکنولوژی بکار رفته در دستگاه های جدید و پیشرفته دوره های مربوطه را می گذرانند، شما می توانید بدون نگرانی و با خیالی آسوده عیب یابی و تعمیر دستگاه خویش را به ما بسپارید.
امروزه شما گواه ورود یخچال هایی در گونه ها مختلف به بازار هستید. یخچال های دوتیکه ی بالا و پایین، دوقلو، بعید این دور، ساید بای ساید، فرنچ و ... . با عرضه ی هر مدل جدیدی از یک قابلیت مترقی در یخچال خود برخوردار خواهید شد. به عنوان مثال: در یخچال های مدل قدیمی برای جاسازی ی یخ؛ باید آب را در قالب های مکعبی شکل ریخته و در فریزر قرار دهید. ولی به بازبینی یخچال هایی با داشتن یخساز و قابلیت یخسازی اتوماتیک به بازار وارد شد، که تنها با فشردن یک کلید از صفحه نمایش می توانید یخ دریافت کنید.

همانطور که می دانید سیستم این یخچال ها کمی متفاوت تر از مدل های کهنه می باشد. در نتیجه در صورتی که با مشکلی برخورد کردید؛ ابتدا به دفترچه راهنمای آن مراجعه نمایید. در صورتیکه دشوار جدی تر از آنچه انگاشت می کنید باشد، بدون دستکاری های خودسرانه و فرهنگ فنی با نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ (Samsung) تماس بگیرید. در ابتدای فرمایش کارشناسان ما سعی دارند تا با مشاوره ی تلفنی و راهنمایی های غیر حضوری دشوار را برطرف نمایند. در چهره دربایستن با تکمیل فرم مشخصات و تعمیر در محل، در کوتاهی ترین زمان به آدرس شما آمده و به حل مشکل می پردازند.

با نگریستن ی هر نوع عملکرد غیر طبیعی، موعد عیب یابی یخچال خویش را به تعویق نیندازید. با بررسی به هنگام و یافتن دلیل ویرانی می توانید از بروز دشواری ها پیچیده و جدی تر جلوگیری نمایید. شما می توانید برای عیب یابی هر گونه مشکلی که در دستگاه برپایی شده با نمایندگی تعمیر یخچال ساید سامسونگ

اقدامات وزارت صمت برای کنترل بازار لوازم خانگی

۴ بازديد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، «محمد وصالی قمصری» با بیان اینکه پیش از تحریم‌ها، ۷۰ درصد بازار لوازم خانگی در اختیار برندهای کره‌ای بود، افزود: از سال ۹۷ تا سال ۹۹ با حمایت‌هایی که از صنعت لوازم خانگی شد، تولید ۸.۵ میلیون دستگاه در سال به ۱۵.۵ میلیون دستگاه رسید که به این ترتیب ۸۰ درصد افزایش تولید داشتیم.

مدیر کل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صنعت ادامه داد: شاید آن زمان، روزهایی بود که باید با کد ملی برای یک محصول لوازم خانگی ثبت نام می‌شد و ممکن بود اتفاقات خیلی بدی بیفتد که مهار شد.

وصالی افزود: اشتغال این صنعت ۳۰۰ هزار نفر، گردش مالی آن ۶ میلیارد دلار و واحدهای فعال ما حدود ۵۰۰ واحد است که البته تا ۸۰۰ واحد تولیدی، ظرفیت خالی داریم.

وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ تا ۱۲۰ درصدی برخی از محصولات از جمله یخچال ساید و دو قلو، اذعان داشت: در مورد لباس‌شویی تولید بالاتر بود و خوشبختانه افزایش قیمت بالایی را نداشتیم و این افزایش زیر ۲۰ تا ۳۰ درصد در سال بوده است.

مدیر کل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت تصریح کرد: مواد اولیه واحدهای تولیدی کشور در این دو سال با توجه به تغییرات نرخ ارز، به طور میانگین حدود ۶۰ درصد افزایش داشته است؛ به عنوان نمونه قیمت جهانی ماژول تلویزیون ۳۰ درصد، کمپرسور یخچال ۲۰ درصد و ورق‌های رنگی، پیش رنگ، ورق سرد مورد استفاده در بدنه اجاق گاز و لباسشویی، از سال ۹۷ به صورت میانگین حدود ۶۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

وی ادامه داد: اتفاقی که افتاده این است که از هفته دوم، سوم دی ماه برخی از واحدهای تولیدی بسته به روالی که هرسال داشتند بین ۱۲ تا ۱۳ درصد افزایش قیمت دادند.

مدیر کل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صنعت در پاسخ به این پرسش که آیا مردم می‌توانند انتظار داشته باشند این قیمت با ثبات باشد و یا کاهش پیدا کند، گفت: مردم باید از ما توقع داشته باشند که این اتفاق بیفتد؛ با پیگیری‌های مجموعه ما حدود پنج برند بلافاصله کاهش قیمت دادند.

وصالی همچنین درباره اینکه آیا این واحدهای تولیدی بابت افزایش قیمتی که داشتند مورد بازخواست قرار نخواهند گرفت، اظهار داشت: سامانه هوشمند ثبت سفارش ما، ارتباط مستقیمی با رضایت مشتری و اتفاقاتی که افتاده است دارد و قطعاً در تأمین مواد اولیه، تأمین ارز و ثبت سفارش‌ها آنها تأثیر گذار خواهد بود ضمن آنکه تخلفات واحدهای تولیدی از طریق سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده و تعزیرات نیز پیگری می‌شود.

وی با اعلام اینکه برندهای متخلف به مسیر همکاری برگشتند، گفت: برندهایی که با ما همکاری نکردند شاید دو تا سه برند، بیشتر نباشند که البته محصول کالای منتخب (یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون و اجاق گاز) ما هم نیستند.

مدیر کل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت در رابطه با کیفیت محصولات لوازم خانگی تولیدی هم گفت: از ۱۰۰ درصد واحدهای تولیدی، کیفیت ۵۰ تا ۶۰ درصد واحدهای تولیدی خوب است و حتی صادرات معکوس می‌شود؛ مردم بدانند محصول ایرانی به خارج از مرزهای اطراف می‌رود و برچسب خارجی یا کره‌ای می‌خورد و دوباره به داخل کشور بر می‌گردد و مردم به تصور کالای خارجی آن را خریداری می‌کنند.

جشنواریز نوروزی محصولات جی‌ پلاس

۴ بازديد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به پایان سال که نزدیک می‌شویم اخبار متنوع جشنواره‌های نوروزی، رنگ و بوی خرید عید را برای مان تداعی می ‌کنند. اما خبر خوش برای خریداران لوازم خانگی این است که به مناسبت سال جدید، برند ایرانی جی ‌پلاس، ۱۴۰۱ درصد تخفیف بر روی محصولات منتخب خود درنظر گرفته و بالاخره بهترین زمان برای نو کردن لوازم الکترونیکی خانه و آشپزخانه در آستانه سال جدید فرارسیده است.

#جشنواریز؛ فرصتی برای خرید محصولات جی‌پلاس با تخفیف

در جشنواره نوروزی ۱۴۰۱ جی پلاس، ۱۴۰۱ درصد تخفیف بر روی محصولات منتخب از تاریخ ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده است. شرایط و مزایای جشنواره نوروزی ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

تخفیفات نقدی روی محصولات منتخب و به شرط نصب محصول

شما می‌توانید با خرید محصول دلخواهتان (براساس جداول جشنواره) از تخفیف نوروزی محصولات بهره‌مند شوید. پس از نصب محصول موردنظرتان، تخفیف نقدی به شماره شبای شما واریز خواهد شد.

قرعه کشی تا ۱۴۰۱ درصد برای همه

در این جشنواره، علاوه بر تخفیفات محصول، همه خریداران شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا ۱۴۰۱% از مبلغ محصول خریداری شده را نیز خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه این مبلغ واریز می ‌شود. پس از ارسال شماره شبا، مبلغ قرعه ‌کشی شده از طریق پیامک ارسال و مجموع مبلغ تخفیف نقدی به همراه هدیه قرعه ‌کشی بصورت یکجا در شماره شبای حساب ارسالی شارژ خواهد شد. در نظر داشته باشید که تخفیفات قرعه کشی به مشتریانی تعلق می‌ گیرد که محصولات مشمول جشنواره را در بازه جشنواره خریداری و نصب کرده باشند. (فرصت نصب جهت بهره مندی از مزایای این جشنواره تا ۱۰ روز پس از تاریخ خرید است.)


منبع:

https://mehrnews.com/news/5427932/%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3