آرشیو بهمن ماه 1399

تكنولوژي روز

خدمات پشتيباني سايت پشتيبان وردپرس

۲۲ بازديد

زمانيكه طراحي سايت شما به سرانجام مي رسد از اين به بعد، تعهد ما شروع مي شود، به جرات مي طاقت گفت كه پشتيباني و بروزرساني سايت به اندازه طراحي سايت مهم و ضروري است. چرا كه وب سايت شما به منزله ويترين كاري شماست. پشتيبان وردپرس، معتقد است كه پايان طراحي سايت، شروع خدمات حمايت بوده و براي رونق دهي به سوداگري شما و همچنين حل مشكلات تارنما به پشتيباني سايت احتياج مبرمي خواهيد داشت. حامي وردپرس سريعترين و با كيفيت ترين خدمات حمايت وب سايت را برايتان ارائه خواهد كرد.

پشتيبان وردپرس ، برترين تيم جوان و خلاق حمايت سايت را در اختيار داشته كه مي تواند نيازهاي شما را برطرف نمايد.
تخصص تيم حمايت حامي وردپرس براي پشتيباني سايت :مشاوره در مقوله گزينش بهترين افزونه و قالب وردپرسرفع خطاي پلاگينرفع خطاهاي PHPتغييرات و رفع دشواري ها CSS در قالبرفع خطاهاي سئو در Webmaster Toolsاصلاح دشواري ها مربوط به عضويت كاربرانخطايابي و رفع دشواري ها فروشگاه اينترنتيدرخواست انتقال سايت به سرور ساير و مشكلات مرتبطرفع خطاهاي پيوسته با راست چين بودن در قالب و پلاگينبررسي سرعت سايت و رفع دشواري ها دير لود شدن سايتتغييرات ظاهري در منوها و باكس ها و تغيير در ظاهر و چيدمان صفحاتبومي سازي، راست چين كردن قالب و افزونه هاي وردپرسي در زمينه هاي مختلفچرا حمايت سايت پشتيبان وردپرس:تجربه‌ي بالا با نيروي شغل آمد و جوان و خلاق برترين خاصيت ماست.24 ساعت شبانه روز تمام روزهاي هفته حاضر خدمت رساني هستيم. ( موارد اورژانسي )درخواست ها در زمانبندي دقيق با بهترين كيفيت و در كمترين موعد انجام مي شوند. 
پشتيباني سايت :روزانه تارنما هاي زيادي طراحي و ساخته مي شوند، با پروا به هدفي كه اين تارنما ها دارند در زمينه هاي فعاليتي مختلفي حضور داشته و از كسب و كار هاي كوچك و بزرگ گرفته الي اشخاص، وب سايت هاي اختصاصي خويش را دارند. اما به دليل وجود برخي از مشكلات، تارنما ها پس از طراحي و ساخت، بروز رساني نشده و راكد مي مانند، برخي از مشكلاتي كه هستي آن ها مايه مي شود وب سايت ها بروز رساني و آپديت نشوند:
•    نداشتن وقت كافي براي پشتيباني سايت
•    مشكل بودن پيشه با بسياري از سيستم هاي مديريت محتواي براي پشتيباني سايت ها
•    نداشتن نزاكت كافي براي شغل و حمايت سايت ها
•    نبود محتوا و مطالب زياد درباره گستره هاي فعاليتي سايت
•    و…
لزوم پشتيباني سايت و بروز رساني مرتب آنسوالي كه در اينجا مطرح مي شود اين است كه، چرا اصلا وب سايت خودمان را بروز رساني كنيم؟؟ پاسخ اين سوال را با يك نمونه توضيح مي دهيم، شما يك فروشگاه را در عقيده بگيريد، فردي كه به عنوان مشتري (بازديد كننده در سايت) وارد مغازه مي شود، با رويت محصولات جديد، اغلب به خريد اجناس جديد ترغيب مي شود و بر عكس اگر مغازه دار محولات خويش را در فروشگاه بروز رساني نكند، رفته رفته مشتريان خويش را از دست خواهد داد. 
وب سايت ها نيز دقيقا به همين شرايط بوده و بازديد كننده گان بعد از چند بار ورود و نگريستن سايت شما، در صورت عدم بروز رساني درونمايه و مطالب سايت، متعلق به خسته شده و به وب سايت شما برنخواهد گشت.
اهميت پشتيباني سايت و بروز رساني آن براي موتور هاي جستجويكي از مهمترين مسائلي كه در رتبه بندي سايت ها در نتايج جستجو كارايي زيادي دارد، بروز رسانني مرتب سايت ها مي باشد. اخيرا موتورهاي جستجو اهميت و نخستينگي زيادي به اين مسئله گزين كردن داده اند و آن را به يكي از سنجه هاي رتبه بندي سايت ها قرار داده اند.
پشتيباني سايت چگونه اتمام مي گيرد؟وب سايت ها با توجه به هدفي كه دارند، نياز به بروزرساني آن ها نيز متفاوت مي باشد، براي مثال وب سايت هاي خبري نياز به بروزرساني روزانه و ساعتي مي باشند، اما توليد درونمايه براي سايت هاي شركتي هفتگي و يوميه مي باشد (چند روز در هفته كه با پروا به نوع فعاليت و نياز به حمايت سايت تعيين مي شود.)
در پيوستگي به رسيدگي دقيق تر و اجمالي تر حمايت وب سايت مي پردازيم ، با پشتيبان وردپرس همراه باشيد…
پشتيباني سايت: حفاظت تارنما يا همان حمايت سايت شامل همگي كار و جنبش هاي مورد نياز براي تضمين اطمينان از يكپارچگي عملياتي وب سايت شما و يا اينترانت مي باشد. به عبارت ديگر، حمايت سايت سپريدن دادن تمامي كارهاي باره احتياج براي اطمينان حاصل كردن از اين جستار مي باشد كه سايت شما همواره قابل اجرا مي باشد و با توجه به برنامه ريزي قبل مي رود.
فعاليت ها درباره حمايت سايت، شامل موارد پايين مي باشد:
تضمين كيفيت وب سايت
اين فرمايش مربوط به رسيدگي و شناساي خطا هاي احتمالي موجود در سايت صورت ميگيرد ، در حمايت سايت اين خطاها بعد از شناسايي به چهره كامل برطرف شده و از بروز خطاهاي احتمالي نيز بازدارندگي مي شود.
نظارت بر فيد بك ها و پيشنهادات و انتقادات وب سايت
در حمايت سايت برقراري ارتباط سازگار با بازديدكندگان و مشتريان تارنما از اهميت فوقاني برخوردار است. دريافت انتظارات مشتريان، چك كردن منظم ايميل ها و پاسخ دهي به آن ها ، اعمال سليقه بازديدكنندگان بر روي وب سايت و مشتري پسند كردن سايت از دسته پيشه هايي است كه مي تاب در اين تقسيم از حمايت سايت ارائه كرد.
نظارت بر عملكرد وب سايت:
ارزيابي موفقيت ها و بازخورد سايت يكي از عوامل مهمي است كه بر هدف گذاري ها و مسير دهي وب سايت و سوداگري هايي كه پاي بست، آن ها بر روي وب سايت پايه ريزي شده ، تاثير گذاشته و بايد به دقت رسيدگي شود. اين بررسي و نظارت بر عملكرد سايت مي تواند از طريق تارنما ها و افزار هاي مختلفي مانند گوگل وب مستر ، گوگل آناليتيك و… اتمام شود.
نظارت بر ذيل ساخت هاي طراحي سايت
زير ساخت هاي وب سايت دربرگيرنده موارد مختلفي همانند ، سرور ، هاست ،
• پهناي باند مناسب
• امنيت دست موزه هاي مورد استفاده
• نداشتن خطاي سرور
• سرعت پذيرش دهي مناسب
• ميزان قطع شدن زير سرور
• پشتيبانگيري مناسب و مرتب از سايت
• بالا بودن سطح ايمني هاست براي مقابله با مشكلات و حملات احتمالي
• سازگاري با افزونه ها و كد هاي سايت و عدم بروز خطا در سايت
• پشتيباني و پاسخ گويي مناسب سرور
• و…
كنترل دگرگوني ها سايت
اين شغل جهت مديريت تغييرات فني و ساير دگرگوني ها وب سايت در يك شيوه از پيش هماهنگ شده انجام مي شود. اين فعاليت ها معمولا بدست اعضاي تيم حمايت سايت انجام مي شود.
تيم حمايت سايت
يك تيم حمايت سايت،  سرپرست تسريع بخشيدن به وظايف حفاظت از سايت بر اساس اصول و ضوابط  از پيش تعيين شده ي پشتيباني سايت و حفاظت سايت مي باشد. گونه ها نقش ها در چنين تيم هاي حمايت سايت، معمولا بسيار وسيع بوده و دربرگيرنده موارد زير است:
• رهبر تيم حمايت سايت
• نماينده انتشارات (ويراستار و گردآوري گر) پشتيباني سايت
• نماينده تضمين كيفيت حمايت سايت
• نماينده بازرسي بر بازخورد ها و فيدبك حمايت سايت
• نماينده عملكرد وب سايت
• نماينده بازرسي بر پايين ساخت هاي سايت
• نماينده مهار دگرگوني ها پشتيباني سايت
در نظر دريافت و به ياد داشتن اين موضوع بسيار مهم و ضروري مي باشد كه چنانچه سايت شما كوچك باشد، احتمالا شما نبايد يك شخصي را براي هر يك از اين فعاليت ها گزين كردن دهيد. در عوض، شما مي توانيد در پشتيباني سايت چندين نقش را با يكديگر تركيب و يكپارچه كردن  كنيد.
براي مثال، در حمايت سايت يك ويراستار و تدوين گر در ضمن مي تواند به عنوان يك رهبر تيم حمايت سايت عمل كند، و هم چنين مي تواند به تضمين كيفيت و يا بازرسي بر فيدبك ها و بازخورد ها بررسي كند.
با اين حال، حتي چنين تيم هاي حقير حمايت سايت بايد همگي مهارت هاي لازم و ضروري را داشته باشند. به اين دليل كه هر يك متعلق به ها، براي حفظ كيفيت تارنما آماده زياد ضروري و حياتي مي باشند.
براي پشتيباني سايت شما به چه تعداد نيروي كاري احتياج داريد؟
يك طريق سودمند براي تصميم گيري در باره تعداد افرادي كه شما براي تيم پشتيباني سايت نياز داريد، پيمانه و اندازه وب سايت مي باشد. پيمانه وب سايت، به معني تقسيم بندي كردن يك سايت بر حسب سه پارامتر مي باشد:
اندازه سايت
پيچيدگي سايت
ميزان تكاپو وب سايت
هر سايت، مي تواند در اين شيوه سنجش با يك وب سايتي با متن ساده و كوچك براي يك اينترانت مفصل مشترك پرتو داده شود.
اندازه وب سايت
اندازه وب سايت، يك تخمين و ارزيابي از شمار نفر- ساعت باره نياز براي فرآوري و حفظ تمامي محتواي سايت مي باشد. اين فرمايش مي تواند براي محاسبه تعداد نفرات باره احتياج براي پشتيباني و پشتيباني سايت مورد كاربرد پيمان گيرد، مخصوصا كار و جنبش هاي انتشارات تارنما و تضمين كيفيت آن.
پيچيدگي وب سايت
پيچيدگي وب سايت، يك تابعي از درهم بافتگي و پيچيدگي فني مورد كاربرد براي گسترش يك سايت مي باشد. سه سطح از پيچيدگي براي وب سايت به شرح پايين وجود دارد:
وب سايت عمومي
سايت هاي عمومي مربوط به وب سايت هاي بازاريابي و تبليغاتي،خبري و.. گفته مي شود كه دربرگيرنده متن ها و محتواي ساده اي مي باشند، كه احتمالا داراي چندي از تصاوير و فايل هاي دانلودي مشابه pdf ها و… مي باشند.
وب سايت پويا
در يك سايت پويا، درونمايه در يك پايگاه ديتا اندوخته شده، و با توجه به الزامات بازديد كنندگان سايت منتشر مي شود. برخي از آن ها هم چنين سرويس هاي تعاملي عمومي و بنيادين را ارائه مي دهند، به عنوان مثال فروم ها و مجلس هاي بحث و گفتگو.
وب سايت معاملاتي و تراكنشي
يك سايت معاملاتي و تراكنشي، وب سايتي است كه از اينترنت براي تسهيل بخشيدن عمليات و كسب و كارهاي بيزينسي و يا برپايي درآمد استفاده مي كند. سايت هاي اين نوع، به پايگاه ديتا ها و ساير فناوري ها و تكنولوژي هاي پيشرفته براي جمع آوري و پردازش سفارشات بستگي دارد.
فعاليت وب سايت
فعاليت وب سايت، يك اقدام و اندازه گيري شدامد هاي تجربه شده بدست يك سايت مي باشد، به عنوان نمونه دانلودها و پرينت هاي صفحه اي، ميزان بازديد بازديدكنندگان، و … . يك تارنما مي باشد كه دربايستن سنجي براي ميزان حمايت سايت را مشخص مي كند.
يك سايت شلوغ، كه در رابطه با اندازه و ماهيت خويش كبير مي باشد، احتمالا به تعداد زيادي از كارمندان براي پشتيباني و حفاظت آن احتياج دارد.
ناظر وب سايت
نقش ناظر تارنما در پشتيباني سايت، اطمينان حاصل كردن از اين موضوع مي باشد كه همگي محتوا در عقيده گرفته شده براي انتشار در وب سايت، در انطباق با قانون مي باشد (و هر نوع ديگري از مقررات و يا سياست ها). در يك سازمان كوچك، كه درآن هيچ تقسيم قانوني هستي ندارد، ويراستار شدني است با توجه به اين تابع ها و عملكرد ها اقداماتي را اتخاذ كند.
طراح سايت
نقش يك طراح، پيدا كردن گذرگاه حل بهينه براي ارائه تعاملات بصري از محتويات فرآوري شده در پشتيباني وب سايت مي باشد. طراحان معمولا به طور نزديكي با مولفان محتوا، گسترش دهندگان، و ويراستار براي برپايي يك نتيجه توافقي و پسنديده شغل مي كنند.
توسعه دهنده وب سايت
يك گسترش دهنده تارنما ، محتوا و طرح اصلي را به يك فرمت وب سايت قابل احضار تبديل مي كند، وسپس آن را بر روي اينترنت منتشر مي سازد. روش سنتي براي ايجاد صفحات وب سايت، تشكيل يك فايل HTML در متن، تصاوير، و ديگر رسانه ها و پيرامون ها مي باشد. مقياس متوسط با پيمانه بزرگ در رابطه با سايت ها احتمالا براي ساير سرورها باره كاربرد پيمان گيرد، كه شايد براي برنامه نويسي باره استفاده قرار مي گيرند مثل ASP،PHP، RUBY،JAVA SCRIPT GAVA  PT SCRIو … .
مديريت محتواي سايت در پشتيباني سايت
در سالهاي اخير،  در دامنه ي حمايت سايت و حفاظت سايت بعضي از فعاليت هاي توسعه دهندگان بدست مديريت محتواي تارنما جايگزين شده است (WCM) كاربرد ازWCM، در حمايت سايت به طوري كه به آن اجازه مي دهد لغايت توليد كنندگان محتوا براي سايت جهت انتشار مطالب در سايت به طور مستقيم از طريق برنامه نويسي و كد گذاري خاصي اين اقدامات را سپريدن دهند . WCM از اين جهت گسترش دهنگان وب سايت سررسيد و انرژي اقليت بر روي فرآوري درونمايه براي تارنما گذاشته و به مسائل مهمتر رسيدگي مي كنند.
روند انتشار مطالب در حمايت سايت
انتشار مطالب در حمايت سايت و بروز رساني سايت در زمانبندي مشخص شده از عقيده سئو سايت خيلي مهم مي باشد. الگوريتم فرشنس گوگل به وب سايت هايي كه يروزرسانيي مرتبي دارند نمره مثبت داده و در نتايج جستجو مايه رشد سايت در كلمات كليدي مي شوند.هدف از اين روند انتشار محتواي وب سايت و اطمينان حاصل كردن از اين سوژه كه محتواي فرآوري شده به صورت كامل رسيدگي مي شوند، و به چهره  كنترل شده و طبق يك برنامه ريزي مشخصي بر روي سايت پيمان مي گيرند. يك فرايند معمولي فرآوري درونمايه و بروز رساني سايت در پشتيباني سايت مزاياي متعددي براي تارنما ها داشته باشد برخي از اين مزايا شامل موارد ذيل مي باشد:
از انتشار محتواي غير مجاز  در سايت جلوگيري مي كند
امكان بازبيني و برنامه ريزي پسنديده را به مديران سايت مي دهد.
اجازه پيش بيني مراحل اتمام كار را به مديران مي دهد ، لغايت با توجه به اهداف سازماني و سياست هاي كاري تصميم درست را بگيرند.
باعث دلگرمي نويسندگان و توليدكنندگان محتواي وب سايت در پشتيباني سايت مي شود.
منابع فرآوري محتوا براي وب سايت
هريك از اعضاي يك تيم توليد محتواي سايت، به برخي از فرم ها تصاوير ، منابع و ابزاري  براي كمك به فرآوري محتواي خوب جهت در در سايت احتياج دارند.
منابع مورد نياز براي سردبير و ناشر سايت
منابع مورد نياز سردبير و يا ناشر وب سايت، شامل همگي منابع باره بيچارگي براي تضمين اطمينان از اين جستار مي باشد كه قوانين برنامه نويسي با در نظر دريافت سبك هاي گوناگون طراحي مي تواند به طور دقيقي رعايت شوند. اين موارد دربرگيرنده زير مي باشند:
–    استاندارد هاي طراحي سايت
–    ارشاد سبك هاي وب سايت
–    سياست هاي كاري و شركتي
–    هويت سازماني
–    ديكشنري و نزاكت واژه سازمان
–    اصطلاح نامه
–    راهنماي فرمان زبان
منابع باره بيچارگي براي نويسندگان محتوا
منابع مورد دربايستن براي نويسندگان درونمايه  ، به طور كلي شامل تمامي عناصر مثل و يكسان با منابع مربوط به ناشران و راز دبيران سايت مي باشد، حتي برخي از آنها احتمالا اندك به فرم هاي مشابهي مي باشد.
منابع باره نياز براي ناظر وب سايت
اين موارد شامل منتخب و گزيده هايي از قوانين و مقررات، و هم چنين يك مجموعه اي از سياست هاي شركتي مي باشد كه از عقيده محتوايي باره مقايسه پيمان مي گيرند. اين سنجش از چندين نظر براي ناظران تارنما اهميت دارد:
مقايسه كيفيت محتواي وب سايت ها
مقايسه قانوني بودن و نداشتن دشواري ها قضايي
مقايسه منابع محتوايي ساير كمپاني ها
و…
منابع باره احتياج براي طراحان وب سايت
منابع مربوط به طراحان سايت ،اغلب شامل منابع يكسان و مشابهي مي باشد كه در منابع مربوط به ويراستار هستي دارد. تمامي اين موارد شامل يك كتابخانه اي از تصاوير، فونت نوشتاري ، و موارد سمعي و بصري مي باشد، و وانگهي نرم افزارهاي طراحي كه براي گسترش تارنما مورد دربايستن است.
منابع مربوط به توسعه دهندگان
منابع مربوط به انتشار گسترش دهندگان، دربرگيرنده مشكل انگيزه ها هاي مورد نياز براي برپايي و ويرايش كد هاي وب سايت مي باشد.

 
منبع:
https://avashtech.com/support-site/

اطلاعات و دانستي هاي كامل از آزادراه تهران شمال

۱۹ بازديد

آزادراه تهران شمال كه از اكنون از مهم ترين و پر رفت و آمدترين آزادراه هاي كشور است، فعلا قطعه يك و چهار آن افتتاح شده است. همچنين با دسترسي آساني كه اين اتوبان به شمال كشور فراهم مي كند، مي توانيد خيلي راحت تر و سري تر از قبل شهرهاي شمالي برويد. حال اگر براي سفر بعدي خود مي خواهيد از طريق اين آزادراه به شمال برويد.

معرفي آزادراه تهران شمال

آزادراه تهران- شمال نام آزادراهي 121 كيلومتري است كه براي اتصال تهران به شهر چالوس طراحي شده و تا كنون دو بخش از آن به بهره‌برداري رسيده است. اين مسير ارتباطي با نام آزادراه ۳ (ايران) هم شناخته مي‌شود. آزادراه تهران-شمال به عنوان يك پروژه بزرگ راه‌سازي در كشورمان به شمار مي‌رود و در سه استان تهران، البرز و مازندران قرار دارد.

كوتاه شدن مسير به ميزان حدود 65 كيلومتر، كاهش زمان سفر از 4.5 ساعت به 1.5 ساعت در روزهاي عادي، ساخت راه ارتباطي سريع و ايمن در چهار فصل سال، صرفه‌جويي در مصرف سوخت به ميزان حدود 35 درصد و حدود 86 ميليون ليتر در سال،  كاهش آلودگي هوا ناشي به دنبال كاهش آلاينده‌هاي سوخت خودروها، افزايش ظرفيت عبور نسبت به مسير كنوني، كاهش استهلاك وسايل نقليه، توسعه صنعت گردشگري و صنايع كشاورزي و تبديلي و اشتغال‌زايي از جمله مزاياي افتتاح آزادراه تهران شمال مي باشد.

قطعه يك آزادراه تهران شمال

اولين بخش از آزادراه از تقاطع غير همسطح با بزرگراه شهيد همت و بزرگراه آزادگان آغاز مي‌شود و با عبور از مناطق كن و حاشيه روستاي سولقان وارد منطقه كوهستاني توچال شده و با عبور از تونلي به نام تالون و دره لانيز وارد منطقه دو آب شهرستانك (سه راهي شهرستانك) مي‌شود. جالب كه بدانيد اين قطعه از مسير 16 تونل دارد.

اين بخش حدود 60 كيلومتر مسير را تا اينجا كاهش مي‌دهد. سال ۱۳۷۵ بود كه احداث اين قطعه آغاز شد و در بهمن ۱۳۹۸ به بهره‌برداري آزمايشي رسيد. در تاريخ 6 اسفند 1398 با حضور  رئيس‌جمهور، حسن روحاني اين قطعه به طور رسمي افتتاح شد.

قطعه دو آزادراه تهران شمال

در ادامه، اين مسير به موازات جاده چالوس كشيده شده است و در دره سرهنگ، تونلي وجود دارد كه به پل زنگوله مي‌رسد. اين بخش حدود 22 كيلومتر است و حدود 5 كيلومتر مسير را كاهش مي‌دهد. احداث اين بخش از خرداد 1396 آغاز شده و هنوز ادامه دارد.

قطعه سه اتوبان تهران شمال

اين مسير با طول 47 كيلومتر از پل زنگوله تا سه‌راهي دشت نظير و مرزن‌آباد را دربرمي‌گيرد. عمليات احداث اين بخش هنوز آغاز نشده است.

قطعه چهار اتوبان چالوس

حدفاصل سه‌راهي دشت نظير مرزن‌آباد – چالوس به قطعه چهار آزادراه تهران شمال اختصاص دارد و حدود ۲۰ كيلومتر است. اين بخش از آزادراه با گذر از ارتفاعات البرز به موازات جاده كرج – چالوس به شهر چالوس منتهي شده و پايان مسير با يك تقاطع غير همسطح به كمربندي چالوس-تنكابن وصل مي‌شود. ساخت اين بخش از سال ۱۳۷۵ آغاز شد و از سال 1391 مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

شايد بد نباشد كه با رفتن به صفحه اجاره ويلا در شمال ليستي كاملي از ويلاهاي شمال را در سايت كارناوال ببينيد تا از بابت اقامت هم خيالتان راحت باشد.

مسير ورودي و خروجي به آزادراه تهران شمال

منطقه يك اين آزادراه از تهران (انتهاي اتوبان همت) و سه‌راهي شهرستانك و منطقه 4 آن از شهر چالوس يا سه‌راهي دشت نظير قابل دسترسي است و مناطق 2 و 3 هنوز افتتاح نشده و به بهره‌برداري نرسيده‌اند همچنين تردد موتورسيكلت و وانت در اين آزادراه ممنوع است. در روزهاي تعطيل تردد تنها از جاده چالوس تا شهرستانك امكان پذير است.

عوارضي آزادراه چالوس

  • نرخ عوارض قطعه چهار آزادراه تهران-شمال: 8000 تومان
  • نرخ عوارض قطعه يك آزادراه تهران-شمال: 20000 تومان در روزهاي عادي و 30000 تومان در روزهاي پيك سفر.
  • روز پيك از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا پايان روز جمعه و همچنين روزهاي تعطيل در نظر گرفته شده است.

تاريخچه آزادراه تهران شمال

آغاز مطالعات اوليه براي طراحي اين آزادراه به سال 1353 خورشيدي بازمي‌گردد. پس از پيروزى انقلاب اسلامى مسابقه اي از سوى وزارت راه و ترابرى براي طراحي اين مسير ترتيب داده شد و هياتي متشكل از نمايندگان وزارت راه و ترابرى و سازمان مديريت و برنامه‌ريزى نهاد رياست جمهوري، بهترين طرح را انتخاب كردند. اين آزادراه به عنوان بخشى از آزادراه سراسرى شمال-جنوب نيز محسوب مي‌شود كه قرار است كوتاه‌ترين مسير ارتباطى درياى خزر با خليج فارس باشد.

احداث اين آزادراه از ۲۳ سال قبل وارد برنامه ريزي اجرايي شد اما در سال‌هاي اوليه در اولويت پروژه‌هاي عمراني كشور قرار نداشت و در اواخر دهه ۸۰ و اوايل دهه ۹۰ با جديت بيشتري دنبال شد كه احداث و بهره‌برداري از منطقه ۴ آن را در پي داشت. در دولت يازدهم، عمليات اجرايي منطقه يك اين آزادراه از اواخر سال ۱۳۹۳ به‌طور جدي دنبال شد. بد نيست بدانيد كه در ارديبهشت ماه ۱۳۹۸ بخشي از يكي از تونل‌هاي اين آزدراه به دليل آتش سوزي فروريخت و مصدوميت حداقل هشت نفر از كارگران را در پي داشت. رئيس‌جمهور حسن روحاني در مراسم ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ آغاز بهره برداري آزمايشي از قطعه يك اين آزادراه را صادر كرد و به دنبال آن در روز 23 بهمن صفي از خودروها در ورودي آزادراه تشكيل شد؛ صفي كه يك ترافيك 2 ساعته را به دنبال داشت.

نقشه اتوبان جديد چالوس

نقشه اتوبان جديد چالوس

بر اساس تصوير زير كه مشاهده ميكنيد، نقشه آزادراه تهران چالوس شامل 4 بخش است كه در حال حاضر قطعات 1 و 4 آن افتتاح شده است. همچنين اگر حوصله سفر زميني را نداريد و ميخواهيد به سرعت سفر كنيد، مي توانيد بليط هواپيما را از آدرس اينترنتي https://www.karnaval.ir/domestic-flights رزرو نماييد.

منبع:

https://techna.news/article-991112-004.html

آنر در سال جديد وارد رقابت بازار گوشي هاي تاشو خواهد شد

۲۱ بازديد

كمپاني آنر از گوشي جديد تاشو خود به نام مجيك در سال جديد ميلادي رونمايي مي كند. اين شركت عنوان كرده از اين پس مجموعه جديدي از گوشي‌هاي تاشو با همين عنوان به بازار عرضه خواهد كرد.

به گزارش سرويس اخبار فناوري تكنا، يك افشاگر آگاه در شبكه اجتماعي ويبو اعلام كرده به زودي آنر از موبايل تاشو جديد خود رونمايي خواهد كرد. قرار است اين موبايل علاوه بر طراحي جديد به عنوان يك گوشي پرچمدار نيز عرضه شود. مديرعامل سابق آنر نيز پيش از اين اعلام كرده بود احتمال دارد برخي گوشي هاي پرچمدار جديد مانند هواوي ميت و هواوي p نيز در آينده با نام تجاري آنر عرضه شود.

به نظر مي‌رسد آنر با توليد مجموعه اي از گوشي هاي تاشو با نام مجيك قصد دارد در بازار اين مدل از گوشي ها رقابت كند. تا كنون تمامي گوشي هاي ساخته شده توسط اين شركت با قيمت هاي پايين بوده و به نظر مي‌رسد پس از تغيير مالكيت برنامه‌هايي را براي توليد موبايل پرچمدار درپيش گرفته باشد.

اولين گوشي آنر پس از جدايي از هواوي به نام V40 از چيپست ديمنسيتي 1000 مديا تك برخوردار بوده است.پس از اعلام مالكيت جديد اين شركت، به نظر مي رسد خدمات گوگل پلي نيز توسط گوشي هاي ساخته شده پشتيباني خواهند شد. پيش از اين نيز شيائومي از عرضه گوشي تاشو جديد به بازار خبر داده بود. سامسونگ نيز مدت‌هاست كه بر روي چند موبايل تاشو جديد كار مي‌كند كه احتمالاً همگي در اواخر سال ۲۰۲۱ معرفي خواهند شد.

منبع:

https://techna.news/honor-clamshell-phone-called-magic-will-be-unveiled.html

سفارش زبان براي وب سايت شما

۱۸ بازديد

روشي است كه  كارفرما، ساختار آن را مي چنيد و پياده سازي مي كند و سليقه كارفرما در سفارش طراحي سايت  زياد با اهميت است،

از طراحي گرافيك اختصاصي  لغايت برگزيدن ماژولها . اين شيوه مناسب كارفرمايان و شركتهايي است كه مي خواهند وب سايت خاص خودشان را داشته باشند .قيمت و تعرفه در طراحي سايت سفارشي پيوستگي به ماژولها و امكانات انتخابي در وب سايت دارد.سفارش طراحي سايت

بازه بها و هزينه در سفارش تارنما ميان كارفرمايان نوسان فراواني دارد . بر آن شديم با ريز كردن ليست امكانات تارنما كمي از پوشيدن و اغتشاش بازار بكاهيم.همچنين سيستم ماژولار سايت ساز راتين اين امكان را به كارفرمايان مي دهد لغايت بعدها ماژول هاي جديد را به تارنما سفارشي اضافه كنند و هيچ نگراني از بابت آينده نگري در طراحي تارنما خود نداشته باشند. نمونه شغل سفارش طراحي سايت شرايط پشتباني سفارش طراحي سايت شرايط پيمان نامه طراحي سايت سفارشي


راهنماي سفارش طراحي سايت راهنماي سفارش طراحي سايت جامع ترين اطلاعات را در پسنديدن متقاضيان طراحي سايت به منظور ورود به دنياي وب قرار مي دهد. گزينش يك گردآور يا گروه حرفه اي براي سفارش سايت، از اهميت بسيار زيادي برخوردار است.

طراحي اوليه يك سايت نيازمند هزينه و موعد خواهد بود، پس انتخاب يك گروه طراحي سايت حرفه اي، تضمين كننده بازگشت سرمايه و زمان صرف شده در اين راه براي درخواست كننده است.سفارش طراحي سايت با برآورد ديتا ها و اطلاعات مهمي از جمله ميزان بودجه در عقيده گرفته شده براي سايت، نوع هدف پاياني از تكاپو در سايت و همينطور گستره و وسعت فعاليت وب سايت امكانپذير مي شود. توجه به اين نكات به عنوان مهم ترين اولويت ها براي بازدارندگي از تلف شدن هزينه ها و همينطور سررسيد بايسته است.

مشخص شدن هر يك از نيازهاي مورد نظر مشتري در ساحل امكانات مهم سايت، اصلي ترين موضوعي است كه بعد از دريافت مشاوره هاي تخصصي سفارش سايت مي طاقت به يك جمع بندي كلي درباره آن دست يافت. بعد از اين مرحله، رسيدگي ميزان توسعه سايت و همينطور اهداف اختصار مدت يا بلند مدت باره نظر، از اهميت اخص اي برخوردار است.

در صورتي كه اطلاعات ارائه شده بدست مشتري به طراح سايت جهت ثبت سفارش سايت كامل تر باشد، بي گمان مراحل طراحي با سرعت و دقت اكثريت سپريدن مي گيرد. سفارش طراحي سايت با پروا به اين نكته مي تواند بهترين بازخورد را داشته باشد. در نظر اخذ بودجه اندك يا بودجه اي سنگين براي مراحل سفارش ساخت سايت به انتظارات 

همينطور قصد مشتري وابسته است. ولي به طور حتم داشتن سايتي با بهترين امكانات، نيازمند تعيين بودجه اي نسبتا سنگين است.طي كردن قبل نيازهاي ضروري تا زمان سفارش ساخت سايت از دسته مواردي مثل رسيدگي هزينه ها، سطح توقعات مشتري و همينطور ميزان رقابت پذيري سايت، جزء موضوعاتي است كه مي تواند نقش مهمي در افزايش خوشنودي مندي مشتري پس از طراحي سايت داشته باشد.

ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمي الزامي نيست

۲۴ بازديد

به‌گزارش خبرگزاري فارس از اصفهان، محمدرضا محمدي، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان، با اشاره به سؤالات و ابهامات بسيار شهروندان درباره‌ي انتقال سند خودرو، اظهار كرد:

با حكم ديوان عدالت اداري برگ سبزهاي صادره‌ي پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي در حكم سند قانوني است.

باتوجه‌به حكم قطعي ديوان عدالت اداري، ثبت سند خودرو فروشندگان به نام خريداران در دفاتر اسناد رسمي اختياري است و هيچ الزامي براي اين كار وجود ندارد.

 ازآنجاكه مراجع قضايي، مالكيت وسايل نقليه موتوري را تنها از پليس استعلام مي‌كنند، سند صادره‌ي پليس از اعتبار بسيار بيشتري برخوردار است و شهروندان بايد مراقب باشند كه هيچ خودرويي را بدون برگ سبز آن نخرند.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/car-news/367536-car-document-registration-in-iran/

واحد موبايل ال جي براي بيست‌و‌سومين فصل متوالي ضرردهي كرد

۲۶ بازديد

در هفته‌هاي اخير، شايعه‌هاي زيادي درباره‌ي كسب‌وكار موبايل ال جي الكترونيكس شنيده‌ايم. صرف‌نظر از اينكه شايعه‌ها چه مي‌گويند، اين حقيقت مهم را نمي‌توان كتمان كرد: واحد موبايل شركت كره‌اي اصلا در وضعيت مناسبي به‌سر نمي‌برد. ال جي روز گذشته گزارش مالي مربوط‌ به سه‌ماهه‌ي چهارم سال ۲۰۲۰ را منتشر كرد و همان‌طور‌كه انتظار داشتيم، بخش موبايل اين شركت همچنان ضرردهي مي‌كند.

مطابق آمار رسمي و براساس گزارش خبرگزاري GSMArena،‌ ضرردهي واحد موبايل ال جي در سال گذشته‌ي ميلادي ۸۴۱٫۲۰ ميليارد وون (۷۵۰٫۶۳ ميليون دلار) بوده است. ضرر عملياتي واحد موبايل ال جي در سه‌ماهه‌ي پاياني سال گذشته ۲۴۸٫۵ ميليارد وون (۲۲۲٫۹۳ ميليون دلار) گزارش و همين موضوع باعث شده است واحد موبايل ال جي براي بيست‌و‌سومين فصل متوالي ضرردهي كند. 

گزارش مالي ال جي نشان مي‌دهد فروش گوشي‌هاي هوشمند پريميوم اين شركت وضعيت خوبي ندارد و شركت كره‌اي با كمبود تراشه‌هاي 4G مواجه شده است. فروش گوشي‌هاي ال جي درآمد ۱٫۳۹ تريليون وون (۱٫۲۴ ميليارد دلار) براي اين شركت به‌ارمغان آورد كه ۹٫۲ درصد كمتر از سه‌ماهه‌ي سوم ۲۰۲۰ است؛ بااين‌حال، سالانه تقريبا ۵ درصد افزايش پيدا كرده است. 

منبع: 

https://www.zoomit.ir/economics/367533-lg-2020-financial-report-mobile-division-burning-cash/

شركتهاي طراحي سايت كرج

۲۴ بازديد

چرا كمپاني طراحي سايت؟برندهايي كه خدمات طراحي سايت و بهينه سازي وبسايت ها را در شهر كرج و استان البرز ارائه مي دهند، در يك بخش بندي كلي دربرگيرنده دو بخش هستند:
الف) شركت هاي معتبر طراحي سايت
ب) افرادي كه در منزل طراحي سايت مي كنند
Travel Website Design Services - Let's give life to your new website
طبيعي است چنانچه با يك كمپاني طراحي سايت قرارداد ببنديد، اگرچه ممكن است خرج عقد پيمان نامه در اين حالت اندكي اغلب باشد، ولي مي توانيد مطمئن باشيد كه خدمات حمايت بسيار بهتري را گرفتن خواهيد كرد.
بسياري از افرادي كه در منزل طراحي سايت مي كنند، به اين سوژه به عنوان كار دوم يا سوم خويش نگاه مي كنند، خيلي وقت ها پذيرش تلفن ها را نمي دهند يا به صورتي كه با جلب كامل خوشنودي مشتري به اتفاق باشد، طراحي سايت باره نظر forbes را اتمام نمي دهند.
همچنين از آنجايي كه در اين گونه موارد با يك كمپاني رسمي طرف نيستيد، در چهره بروز هرگونه مشكلي شغل شما براي تعقيب حقوقي ناسازگاري ايجاد شده در آن چهره دشوارتر خواهد بود.
بنابراين ما به طور كلي رهنمود مي كنيم كه websitebuilderexpert براي سپريدن طراحي سايت در كرج، با احد از شركت هاي معتبر پركار در اين حوزه اقدام به عقد پيمان نامه كنيد، هرچند از نظر هزينه بيچارگي باشد چندي بيشتر خرج كنيد.
بهترين كمپاني هاي طراحي سايت در كرجشركت هاي زيادي در سطح ايالت البرز و به خصوص شهر كرج و حومه آن اقدام به ارائه خدمات طراحي سايت مي كنند.
در پيوستگي قصد داريم بهترين كمپاني هاي طراحي سايت در كرج را به شما ارائه دهيم.
توجه داشته باشيد اين رتبه بندي صرفاً نقطه نظر كارشناسان ما بوده و شدني است در مواردي با واقعيت انطباق كامل نداشته باشد. بعد قبل از هر گونه اقدامي لطفاً از طريق تماس با خود شركت باره نظر، از خدمات و حمايت آنها اطمينان حاصل نماييد.
رتبه 1: كمپاني خدمات بازاريابي جاويد
شركت خدمات بازاريابي جاويد به شماره ثبت 37037 از اداره ثبت شركت هاي ايالت البرز (مالك اسم هاي بازرگاني و كرج ماركت)، يك كمپاني فعال در زمينه ارائه خدمات بازاريابي برخط (Digital Marketing) و همچنين خدمات سئوي كلمات كليدي و بهينه سازي وبسايت ها مي باشد كه در رتبه بندي ما رتبه اول را به خويش وابستگي ديتا است.
خدمات ارائه شده در كمپاني خدمات بازاريابي جاويد عبارتست از:
طراحي وبسايت حرفه اي و ارزان در كوتاهي ترين زمانطراحي سايت اخص مشاغل (طراحي سايت شركتي، املاك، وكلا، پزشكان، كسبه، معلمان و…)طراحي سايت فروشگاه اينترنتي قدرتمندبرنامه نويسي اسكريپت هاي درخواستي مشتريانتوليد محتوا با كيفيت بالاسئوي واژه ها كليدي و ورود به صفحه اول گوگلبرگزاري دوره هاي تعليم خصوصي و دسته جمعي طراحي سايتآموزش فرآوري محتواي حرفه اي به كاركنان اصناف و مشاغلبازسازي وبسايت هاي معيوب و از كارافتادهارائه سرويس هاي مانيتورينگ وبسايت در كرجو…بيشتر بخوانيد: طراحي سايت دو زبانه در كرج چقدر هزينه دارد؟
براي تماس با اين كمپاني طراحي سايت در كرج مي توانيد از طرق ذيل اقدام نماييد:

ساير كمپاني هاي طراحي سايت كرجشركت طراحي سايت سه سوت وب نيز از دسته شركت هايي هست كه چندسال است در زمينه طراحي سايت در كرج مشغول تكاپو است.
ويژگي اصلي اين كمپاني كه آن را الي حدي از رقبا جدا كرده، سبقه اين شركت در گويه ارائه خدمات طراحي سايت است كه از اين حيث نسبت به ديگر رقبا باستاني تر محسوب مي شود.
براي تماس با شركت سه سوت وب كه در جهانشهر كرج واقع شده، مي توانيد با عدد 34621359 تماس بگيريد.
شركت طراحي سايت سارگون با ارائه خدماتي مانند طراحي سايت شركتي، سايت فروشگاهي، سايت هاي دانشگاهي و… نيز از آنگونه شركت هاي نسبتا معروف در گويه طراحي سايت در كرج مي باشد. براي تماس با اين كمپاني مي توانيد با 33554136 تماس حاصل فرماييد.
شركت سارگون در گلشهر كرج واقع شده است.
شركت طراحي سايت زبدگان وب نيز كه خدمات طراحي سايت هاي تخصصي (مثل پزشكان، شخصي، تفريحي و…) را به به اتفاق طراحي اپليكيشن هاي اندرويدي اتمام مي دهد، شركت ديگر اين ليست است كه در چهارراه نبوت كرج واقع شده است.
براي تماس با شركت زبدگان وب مي توانيد از راه عدد تماس 32542404 اقدام كنيد.
بيشتر بخوانيد: طراحي سايت در احرار كرج
شركت هاي طراحي سايت در كرج
نكات مورد پروا در انتخاب كمپاني طراحي سايتحالا كه با تعدادي از بهترين كمپاني هاي طراحي سايت كرج آشنا شديد، منظور داريم شما را با نكاتي كه بايد در اثناء برگزيدن بهترين كمپاني طراحي سايت رعايت كنيد آشنا سازيم.
به اين منظور لازم است نكات زير را رعايت كنيد:
از خدمات شركتي استفاده كنيد كه پركار باشد و صرفاً ثبت كاغذي نشده باشد. براي اين پيشه لازم است از آن كمپاني بخواهيد كه عقد پيمان نامه در دفتر رسمي كمپاني انجام شود نه در پيرامون هاي ديگر يا جاهايي مشابه داخل خودرو و…
سعي كنيد با شركتي معامله كنيد كه عقد پيمان نامه داشته باشد و روي قول هاي شفاهي مديران و مشاوران شركت هاي طراحي سايت حساب نكنيد.
سعي كنيد با شركت هاي طراحي سايت در كرج پيمان نامه ببنديد نه آنهايي كه مقوله اصلي فعاليتشان در طهران است و به بازار كرج هم نيمه نگاهي دارند! زيرا شركت هاي متمركز بر بازار كرج شناخت بهتري از بازار كرج دارند و در نتيجه بهتر مي توانند به شما در اين زمينه كمك كنند.
بيشتر بخوانيد: خاصيت هاي يك طراحي سايت خوب در كرج
در هنگام عقد قرارداد، متن آن را به طور كامل بخوانيد و هرجا سوالي داشتيد به طور شفاف از مديرعامل كمپاني طراحي سايت موردنظر پرس و جو كنيد. در ضمن خسارات احتمالي در چهره ديركرد آماده شدن طراحي سايت يا راه هاي حل و فصل مشكلات احتمالي در قرارداد قبل بيني شده باشد يا در قسمت توضيحات آنها را اضافه كنيد.
مطمئن شويد كه طرف قراردادتان در هنگام عقد قرارداد يا نماينده رسمي كمپاني يا مديرعامل آن كمپاني است. براي اين شغل نسخه اي از روزنامه رسمي شركت را در هنگام عقد قرارداد بخواهيد.
توصيه آخر: آدم شناس باشيد! شايد بيش از هر چيز ديگر، با كمي صحبت در جلسه عقد قرارداد و حسن رفتار و اخلاق مشاوران و مديران يك كمپاني طراحي سايت بتواند گواه بر اين باشد كه با چه مجموعه اي در حال عقد پيمان نامه هستيد.

نحوه استفاده از APP LIBRARY در آيفون

۲۲ بازديد

آموزش  استفاده از APP LIBRARY در آيفون

اپ لايبرري يا كتابخانه برنامه در iOS 14 روش جديدي را براي مديريت و سازماندهي برنامه ها در رابط كاربري آيفون شما به وجود مي آورد كه مي تواند به نوعي همانند App drawer يا كشوي برنامه ها در اندرويد باشد.

app library ، برنامه هاي iPhone شما را مرتب نگه مي دارد ، حتي اگر فراموش كنيد. حتي مي توانيد برنامه ها را به طور كامل از صفحه اصلي حذف كرده و فقط از طريق App Library به آنها دسترسي پيدا كنيد. Siri همچنين برنامه هاي پركاربرد شما را در اولويت قرار مي دهد ، بنابراين آنها هميشه آماده و منتظر هستند.

 

نحوه دسترسي به APP LIBRARY

شما مي توانيد App Library را در آخرين صفحه اصلي آيفون خود پيدا كنيد. براي رسيدن به آن ، قفل آيفون خود را باز كنيد و انگشت خود را به سمت چپ بكشيد تا نوار جستجو و پكهاي منظم برنامه ها را ببينيد.

 

در بالا سمت چپ ، "پيشنهادات" سيري را مشاهده خواهيد كرد. سيري رفتار شما را تجزيه و تحليل مي كند و برنامه هايي را پيشنهاد مي دهد كه مربوط به آن زمان از روز باشند. به عنوان مثال ، اگر غالباً صبح ها اخبار را بررسي مي كنيد ، سيري برنامه هاي خبري مورد علاقه شما را در آن زمان در اينجا قرار مي دهد. اينها همان پيشنهادهاي Siri هستند كه هنگام رفتن به پايين براي دسترسي به نوار جستجوي منظم iOS از صفحه اصلي ، به سمت پايين مي بينيد.

 

 نحوه جستجوي برنامه ها در كتابخانه آيفون, كتابخانه برنامه در iPad كجاست

 برنامه كتابخانه آيفون

 

همچنين دسته اي را در سمت راست اين دسته مشاهده خواهيد كرد كه شامل برنامه هاي "اخيراً اضافه شده" است ، بنابراين مي توانيد به سرعت برنامه هاي جديدي را كه نصب كرده ايد پيدا كنيد. فقط كافي است روي هر برنامه اي ضربه بزنيد تا بلافاصله راه اندازي شود.

 

همچنين مي توانيد روي دسته اي از برنامه هاي كوچكتر ضربه بزنيد تا همه برنامه هاي آن دسته را ببينيد. تغيير نام يا دسته بندي مجدد اين برنامه ها توسط خودتان امكان پذير نيست ، سيري از اطلاعات App Store براي گروه بندي برنامه ها با هم استفاده مي كند.

 

نحوه جستجوي برنامه ها

اگر روي جعبه جستجو در بالاي كتابخانه برنامه ضربه بزنيد ، ليستي از هر برنامه نصب شده در iPhone خود را مشاهده خواهيد كرد. براي جستجوي يك برنامه خاص ، شروع به تايپ نام ، دسته بندي آن (مانند "بازي ها") يا برنامه نويس (مانند "Microsoft") در كادر جستجو كنيد تا نتايج مربوطه را مشاهده كنيد.

 

 نحوه جستجوي برنامه ها در كتابخانه آيفون, كتابخانه برنامه در iPad كجاست

 نحوه استفاده از App Library در آيفون

 

همچنين مي توانيد از طريق ليست كامل برنامه ها پيمايش كنيد يا از سريع انتخاب كننده در سمت راست براي رفتن به يك حرف خاص استفاده كنيد، وقتي برنامه مورد نظر خود را پيدا كرديد ، كافيست روي آن ضربه بزنيد تا راه اندازي شود يا روي آن ضربه بزنيد و نگه داريد تا گزينه هاي مبتني بر زمينه را ببينيد.

 

همچنين مي توانيد برنامه ها را از اين طريق حذف كنيد. به سادگي برنامه اي را كه مي خواهيد حذف كنيد جستجو كنيد ، روي آن ضربه بزنيد و نگه داريد و سپس روي "Delete App" ضربه بزنيد. با اين كار مشكل از دست دادن يك برنامه در iOS 14 در پوشه اي كه ايجاد كرده ايد و ديگر وقتي مي خواستيد آن را حذف كنيد ، ديگر نمي توانيد آن را پيدا كنيد.

 

 نحوه جستجوي برنامه ها در كتابخانه آيفون, كتابخانه برنامه در iPad كجاست

App Library در آيفون

 

اگرچه براي جستجوي برنامه نيازي به استفاده از App Library نداريد. همچنين مي توانيد با كشيدن انگشت به پايين كادر جستجوي Spotlight و Siri Suggestions را در صفحه اصلي آيفون باز كنيد. اگر اين برنامه در آيفون شما در داك يا در صفحه اصلي نيست ، سريع ترين راه براي راه اندازي آن است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/ios-applibrary02-iphone.html

خريد فالوور بايدها و نبايدها

۲۲ بازديد

خريد فالوور ، چه نكات و بايد و نبايد هايي دارد ؟

اين روزها كسب و كارهاي اينترنتي بسيار محبوب شده اند و به شدت در حال رشد هستند ، اينستاگرام يكي از محبوب ترين شبكه هاي اجتماعي است كه با امكانات و سرويس هاي خود به سرعت در بين كاربران سراسر جهان محبوب شد و از يك برنامه اشتراك فيلم و عكس اينستاگرام تبديل به يكي از بهترين روش هاي تبليغات ، معرفي كالا و خدمات و درآمدزايي شده است

 

اهميت خريد فالوور و چرا بايد فالوور اينستاگرام بخريم ؟

در ابتداي ايجاد هر پيج و كسب و كاري در اينستاگرام مطمعنا نياز داريم تا جذب فالوور واقعي داشته باشيم و بتوانيم در اين شبكه اجتماعي ديده شويم ، يكي از بهترين ميانبرها براي محبوب شدن در اينستاگرام خريد فالوور ايراني اينستاگرام است.هرچه پيج اينستاگرام شما داراي تعداد فالوور بالاتري باشد در ديد ديگران محوبيت و ارزش بيشتري براي فالو و دنبال كردن پيدا ميكند

 

مزاياي خريد فالوور:

با خريد فالوور پيج شما اعتبار بيشتري پيدا ميكند و افراد بيشتري موقع برخورد با پيج شما به فالو كردن پيج اينستاگرام شما ترغيب ميشوند در حقيقت عدد تعداد فالوور اينستاگرام شما از جنبه رواني ديگران را به دنبال كردن پيج ترغيب مي كند. استارتاپ هاي تازه تاسيس مي توانند با خريد فالوور اينستاگرام و تبليغات هدفمند يك شبه ره چند ساله را طي كنند.

 

در كنار خريد فالوور اينستاگرام ، خريد سرويس هاي لايك و ويو اينستاگرام به بهتر ديده شدن پيج شما كمك خواهد كرد و حتي احتمال ديده شدن پست هاي شما را در اكسپلورر اينستاگرام بالا ميبرد

 

تا چند ماه پيش امكان استفاده از ربات اينستاگرام نيز به منظور افزايش فالوور اينستاگرام امكان پذير بود و بازدهي خوبي داشت اما با الگوريتم ها و محدوديت هاي جديد اينستا عملا استفاده از ربات اينستا كاري بسيار پرريسك و يا در بهترين حالت داراي بازدهي كمي شد. به همين علت خريد فالوور در حال حاضر بهترين روش براي جذب فالوور است

 

اگر نمي خواهيد حساب كاربري اينستاگرام تان توسط اينستاگرام غير فعال شود، دقت بيشتري در انتخاب ربات ها و تنظيمات آن داشته باشيد.

 

چگونه در اكسپلور اينستاگرام ديده شويم؟

توجه داشته باشيد پيشرفت و ديده شدن در شبكه هاي اجتماعي يك فرآيند زمان بر و نيازمند تلاش و گذاشتن وقت كافي است. در كنار خريد فالوور رعايت نكات بسياري از جمله داشتن پست هاي جذاب، ساعت گذاشتن پست ها، استفاده مناسب از هشتگ ها و تبليغات در ساير پيج ها و تبادل استوري بسيار ميتواند موثر باشد.

 

خريد فالوور,خريد فالوور ايسنتاگرام,فالوور اينستاگرام

اوج اينستاگرام

 

خريد فالوور اينستاگرام :

هنگام خريد فالوور اينستاگرام دقت كنيد كه بايد اينكار در طول يك بازه ي زماني و همراه با فاصله و تنفس صورت بگيرد براي مثال اگر ميخواهيد تعداد فالوورهاي پيج خود را از هزار به 10 هزار برسانيد نبايد اينكار اين مقدار فالوور ايراني را طي يكي دو روز به پيج اضافه كنيد زيرا امكان آنكه الگوريتم اينستاگرام به پيج شما حساس شده و شك كند بسيار بالا ميرود ، پيشنهاد ما اضافه كردن روزانه 500 تا 1000 فالوور و يا حتي يك روز در ميان براي جلوگيري از هرگونه جريمه شدن توسط اينستاگرام و مشكلات احتمالي است.

 

هنگام افزايش فالوور دقت كنيد پيج شما داري عكس پروفايل، بيوگرافي و همينطور حداقل چند پست باشد و به اصطلاح پيج صفر كيلومتر نباشد، از طرفي با پيج كمي فعاليت كنيد مثلا چند عكس رو لايك كنيد چند استوري ببينيد و حتي چند نفر را فالو كنيد ، با اينكار الگوريتم اينستاگرام از واقعي بودن اكانت شما و رباتي نبودن اكانت شما تا حدود زيادي اطمينان حاصل ميكند.             

 

سايت اوج گرافيك با سالها تجربه در زمينه طراحي وب سايت، تبليغات و فعاليت در شبكه هاي مجازي با كيفيت ترين و ارزانترين سرويس هاي افزايش فالوور، لايك ايراني و ويو اينستاگرام را با نام اوج اينستاگرام براي شما عزيزان فراهم نموده است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/buy3-instagram-followers.html