با يك برنامه‌ي درست براي مديريت شبكه هاي اجتماعي، مشتري‌هاي بيشتري به دست مي آوريد

۴۷ بازديد

در كسب‌وكارهاي سنتي مشتري‌هاي شما در نزديكي شما حيات مي‌كنند. اين در حالي است كه با كمك شبكه‌هاي اجتماعي با همه كسان در سراسر جهان ارتباط پايدار كنيد.
ارتباط مؤثر با مشتري‌ها آنها را به شما وفادار مي‌كند. با مديريت صحيح در شبكه هاي اجتماعي نوع مخاطبان‌تان را معرفي كنيد و بر همان پاي بست، براي آنها محتواي مناسب پيمان دهيد. برآيند اينكه اين تعامل افراد و مشتري هاي بيشتري را جذب سازمان شما مي‌كند.
مي‌توانيد با مشاركت آژانس‌هاي تبليغاتي حرفه‌اي خرج مديريت شبكه هاي اجتماعي را كاهش دهيد.
مديريت شبكه هاي اجتماعي اينجا انگيزه ها زيادي براي اينكه بايد در شبكه‌هاي اجتماعي خرج كنيد، بيان كرديم.

در ادامه مهم‌ترين ويژگي‌هاي مديريت شبكه هاي اجتماعي توسط ما را شرح مي‌دهيم:
برقراري وابستگي با بيننده از طريق ارسال هدفمند

پيام به مشتريان بالقوهارائه‌ي برنامه‌ي كوتاه‌مدت و بلندمدت براي شبكه‌هاي اجتماعي در مديريت شبكه هاي اجتماعي راستاي برندسازيخدمات منظم و هدفمند به مخاطبان (پاسخ به موقع به شكايات، سوالات و پيشنهادات مخاطب)

ارائه‌ي استراتژي هدفمند و كارا براي شبكه‌هاي اجتماعي (تعيين واژه ها كليدي، محتوا، گونه درونمايه و …)بررسي، تحليل و نظارت شبكه هاي اجتماعي (بررسي تمام روندهاي كاري، ميزان پيشرفت، واكنش مخاطبان و …)بررسي و تحليل رقبا در شبكه هاي اجتماعي (شناسايي نقاط سستي و قوت رقبا و طراحي راهبرد براي پيروزي در برابر آنها)

اپل واچ سري ۵ پرفروش‌ترين ساعت هوشمند در نيمه اول ۲۰۲۰ شد

۳۹ بازديد

جديدترين گزارش درباره بازار ساعت‌هاي هوشمند منتشر شده كه نشان مي‌‌دهد اپل واچ سري ۵ و سري ۳ در نيمه اول سال جاري ميلادي بيشترين فروش را تجربه كرده‌اند.

اپل توانسته در اين بازي زماني بيش از نيمي از درآمد بازار ساعت‌هاي هوشمند را به حساب بانكي خود واريز كند كه نسبت به سهم ۴۳.۲ درصدي آن در نيمه اول سال ۲۰۱۹، رشد مناسبي داشته است. اين كمپاني توانسته ميزان عرضه محصولات خود را ۲۲ درصد افزايش دهد كه با توجه به شيوع كرونا در سراسر جهان، بسيار مناسب ارزيابي مي‌شود.

شيوع اين بيماري كشنده نتوانسته مانع از افزايش درآمد شركت‌ها شود و در اين بازه زماني شاهد رشد قيمت‌ها بوده‌ايم. اپل واچ سري ۵ پرفروش‌ترين ساعت هوشمند در نيمه اول سال ۲۰۲۰ بوده و پس از آن اپل واچ سري ۳ قرار گرفته است. در مقام‌هاي بعدي شاهد قرارگيري ساعت‌هاي هواوي واچ GT2، سامسونگ گلكسي واچ اكتيو ۲ و Imoo Z3 5G هستيم.

اپل واچ

 

با توجه به پرفروش‌ترين محصولات در نيمه اول امسال، درآمد بالاتر هواوي نسبت به سامسونگ منطقي به نظر مي‌رسد. با وجود اينكه محصولي از گارمين در جمع ۵ ساعت پرفروش نيمه اول ۲۰۲۰ وجود ندارد، از نظر درآمد توانسته در مقام دوم قرار بگيرد. محصولات خانواده «Forerunner» و «Fenix» عملكرد مناسبي در اين بازه زماني داشته‌اند.

 

با توجه به عملكرد نامناسب فيت‌بيت در بازار، فروش بالاي محصولات گارمين تا حدودي تعجب‌برانگيز است. اين دو كمپاني به صورت مستقيم با هم رقابت مي‌كنند و فيت‌بيت فروش بالايي در بخش گجت‌هاي سلامتي و ورزشي تجربه مي‌كند.

با وجود چنين موضوعي، در بخش ساعت‌هاي هوشمند فيت‌بيت نتوانسته فروش بالايي را تجربه كند و در رتبه هفتم پس از برند «Amazefit» قرار گرفته است. در رتبه هشتم ليست برند «فسيل» با سهم ۲.۱ درصدي به چشم مي‌خورد. در حالت كلي سيستم Wear OS گوگل در بازار سهمي برابر ۱۰ درصد دارد كه بسيار پايينتر از watchOS است.

منبع: 

https://digiato.com/article/2020/08/22/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-%d9%be%d8%b1%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af/

كالبدشكافي گلكسي نوت ۲۰ و جداسازي سخت باتري [تماشا كنيد]

۵۲ بازديد

سامسونگ در گذشته نه چندان دور از نسل جديد فبلت‌هاي سري گلكسي نوت رونمايي كرد و حالا ويديوي كالبدشكافي گلكسي نوت ۲۰ منتشر شده است.

گلكسي نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا جديدترين پرچمداران سامسونگ محسوب مي‌شوند كه تفاوت‌هاي زيادي با يكديگر دارند. نسخه استاندارد به بدنه پلاستيكي مجهز شده و رفرش ريت نمايشگر آن برخلاف برادرش، برابر ۶۰ هرتز است. با وجود چنين مواردي، اين گوشي هوشمند همچنان با قيمت بالايي به فروش مي‌رسد.

 

 

گوشي گلكسي نوت ۲۰ اولترا مورد توجه علاقه‌مندان دنياي فناوري قرار گرفته، اما نسخه استاندارد آن محبوبيت كمتري دارد، با اين حال اخيرا كانال يوتيوبي «PBKreveiws» ويديوي كالبدشكافي گلكسي نوت ۲۰ را منتشر كرده است.

پس از گرم كردن بدنه و همچنين استفاده از ابزار مناسب، پنل پشتي به سرعت جدا مي‌شود. به علت جنس پلاستيكي، اين پنل زيرفشار تغيير شكل مي‌دهد. در كنار برش مربوط به دوربين، ميكروفن دوم به چشم مي‌خورد. در اين ويديو دوربين ۱۲ مگاپيكسلي وايد و ۶۴ مگاپيكسلي تله فوتو با لرزشگير اپتيكال قابل مشاهده است كه در كنار آن‌ها دوربين اولترا وايد ۱۲ مگاپيكسلي قرار گرفته كه فاقد OIS است.

در ادامه پد شارژ وايرلس، اسپيكر مكالمه و باتري ۴۳۰۰ ميلي آمپر ساعتي به چشم مي‌خورد. داك قلم S Pen در سمت راست باتري قرار گرفته است. در اين ويديو اسپيكر پاييني و دوربين سلفي نيز به نمايش گذاشته مي‌شوند و همچنين شاهد روند نه چندان ساده‌اي براي جدا كردن باتري هستيم.

منبع: 

https://digiato.com/article/2020/08/22/%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a8%d8%af%d8%b4%da%a9%d8%a7%d9%81%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-%db%b2%db%b0/