جشنواریز نوروزی محصولات جی‌ پلاس

۵ بازديد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به پایان سال که نزدیک می‌شویم اخبار متنوع جشنواره‌های نوروزی، رنگ و بوی خرید عید را برای مان تداعی می ‌کنند. اما خبر خوش برای خریداران لوازم خانگی این است که به مناسبت سال جدید، برند ایرانی جی ‌پلاس، ۱۴۰۱ درصد تخفیف بر روی محصولات منتخب خود درنظر گرفته و بالاخره بهترین زمان برای نو کردن لوازم الکترونیکی خانه و آشپزخانه در آستانه سال جدید فرارسیده است.

#جشنواریز؛ فرصتی برای خرید محصولات جی‌پلاس با تخفیف

در جشنواره نوروزی ۱۴۰۱ جی پلاس، ۱۴۰۱ درصد تخفیف بر روی محصولات منتخب از تاریخ ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده است. شرایط و مزایای جشنواره نوروزی ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

تخفیفات نقدی روی محصولات منتخب و به شرط نصب محصول

شما می‌توانید با خرید محصول دلخواهتان (براساس جداول جشنواره) از تخفیف نوروزی محصولات بهره‌مند شوید. پس از نصب محصول موردنظرتان، تخفیف نقدی به شماره شبای شما واریز خواهد شد.

قرعه کشی تا ۱۴۰۱ درصد برای همه

در این جشنواره، علاوه بر تخفیفات محصول، همه خریداران شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا ۱۴۰۱% از مبلغ محصول خریداری شده را نیز خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه این مبلغ واریز می ‌شود. پس از ارسال شماره شبا، مبلغ قرعه ‌کشی شده از طریق پیامک ارسال و مجموع مبلغ تخفیف نقدی به همراه هدیه قرعه ‌کشی بصورت یکجا در شماره شبای حساب ارسالی شارژ خواهد شد. در نظر داشته باشید که تخفیفات قرعه کشی به مشتریانی تعلق می‌ گیرد که محصولات مشمول جشنواره را در بازه جشنواره خریداری و نصب کرده باشند. (فرصت نصب جهت بهره مندی از مزایای این جشنواره تا ۱۰ روز پس از تاریخ خرید است.)


منبع:

https://mehrnews.com/news/5427932/%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.