دوره 0 تا 100 كسب و كار در اينستاگرام

۶۷ بازديد

دوره 0 الي 100 سوداگري در اينستاگرام ، يك دوره كامل براي اينكه بتوانيد سوداگري اينستاگرامي خود را راه‌اندازي كنيد يا برايدوره آموزشي اينستاگراممحصول يا خدمات خويش بازاريابي كنيد و جامعه مشتريان خويش را داشته باشيد. اين دوره آموزشي تجربيات چندين ميليوني ما در اينستاگرام را با شما به اشتراك ميگذارد، خرج هاي كه احتمالاً بعضي از آنها اشتباه بود و يا ميشد بهتر از آن بودجه هاي تبليغاتي بهره برد، اما كل تجربه شد براي اينكه امروز اطلاعات ارزشمندي را با شما به اشتراك بگذاريم كه بي گمان مي تواند خرج هاي شما را كاهش دهد و شما اشتباهات ما را تكرار نكنيد.

با پكيج 0 لغايت 100 اينستاگرام همه آن چيزي كه براي بازاريابي و برندسازي در اينستاگرام لازم است را در برگزيدن داريد.
اگر شما هم به فكر تغيير و كسب درآمد از اينستاگرام هستيد، كران توضيحات اين آموزش را كامل بخوانيد الي شما هم مشابه هزاران تن ساير بتوانيد در اينستاگرام بدرخشيد!!!

اپلاي بردبه كلوپ استارتاپ‌هاي يونيكورن پيوست

۶۶ بازديد

استارتاپ اپلاي برد (ApplyBoard) در سال ۲۰۱۵ توسط سه برادر ايراني با نام خانوادگي بصيري با هدف كمك و مشاوره به دانشجويان براي تحصيل در كشورهاي توسعه يافته، در كانادا تاسيس شد. از سال ۲۰۱۵ تاكنون خدمات پذيرش از دانشگاه‌هاي كشورهاي انگليسي زبان را به متقضايان از سرتاسر دنيا مي‌دهد و در سال ۲۰۱۹ يكي از استارتاپ‌هاي كانادا شناخته شد كه سريع‌ترين رشد را داشته است.

هم اكنون ۱۰۰ هزار دانشجو از ۱۱۰ كشور دنيا از خدمات اين سايت استفاده مي‌كنند و طي اين پنج سال، تعداد كارمندان شركت به بالاي ۴۰۰ نفر رسيده است. يكي از برتري‌هاي سايت ApplyBoard اين است كه از دانش هوش مصنوعي (Machine Learning) براي كل فرايند درخواست پذيرش دانشجويان استفاده مي‌كنند و به همين دليل دانشجويان با پر كردن فيلد مربوط به مهارت‌ها و تقاضاهايشان، به جديد‌ترين اطلاعات دانشگاهي مطابق با شرايط خود دست پيدا مي‌كنند.

استارتاپ «اپلاي برد» (Applyboard) كه ۳ برادر ايراني موسس آن هستند موفق شد با وجود بحران كرونا ۷۵ ميليون دلار سرمايه جذب كند و با بيش از يك ميليارد دلار ارزش، به كلوپ استارتاپ‌هاي يونيكورن فناوري آموزشي ملحق شود. اين استارتاپ ۷۵ ميليون دلار سرمايه جذب كرده و با ارزش‌گذاري جديد ۱.۴ ميليارد دلاري، به كلوپ استارتاپ‌هاي يونيكورن فناوري آموزشي (Edtech) پيوسته است

امير ناظمي معاون وزير ارتباطات در اين خصوص در اينستاگرام خود نوشت:« ‏شركت ‎اپلاي‌برد ‎ApplyBoard كه برادران بصيري هم‌بنيان‌گذاران آن هستند، با جذب سرمايه سري C تبديل به ‎يونيكورن (استارت‌آپي با ارزش بيش از يك ميليارد دلار) شد.
‌ اين شركت در حوزه فناوري آموزش (EdTech) است و از نخستين تجربه‌هاي پلتفرمي حوزه آموزش است، كه C2C نيست.»

منبع: 

https://click.ir/1399/02/18/%d8%a7%d9%be%d9%84%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%af%d8%a8%d9%87-%da%a9%d9%84%d9%88%d9%be-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%d9%88/

مقايسه سرويس Google Meet با سرويس هاي Skype و Zoom

۶۶ بازديد

سرويس Hangouts Meet گوگل بهترين ويژگي هاي Hangouts را به يك مجموعه تجاري تر انتقال داده است. اما نكته مهم اين است كه حالا به زودي همه مي توانند از سرويس Google Meet و قابليت تماس ويديويي آن استفاده كنند، چون محدوديت عضويت در Google Suits برداشته خواهد شد. دستيابي به تماس هاي صورتي رايگان به تدريج براي كاربران گوگل فراهم مي شود. حساب هاي رايگان در سپتامبر سال 2020 قادر به برقراري تماس هاي ويديويي با حداكثر 100 نفر و محدوديت 60 دقيقه اي خواهند بود. با اين حال تا زماني كه اپيدمي كوويد 19 ادامه داشته باشد، همه افراد مي توانند از تماس هاي بدون محدوديت بهره مند شوند.

اپليكيشن هاي Google Meets براي اندرويد، وب، كروم بوك و iOS قابل دسترس هستند. آغاز يك ملاقات، از طريق ورود به meet.google.com و طي مراحل لازم صورت مي گيرد.

هزينه Google Meet

در اين لحظه، نسخه رايگان سرويس Google Meet داراي محدوديت است. براي دسترسي به تمام قابليت هاي اين برنامه، بايد عضو يكي از سه رديف Google Suite بود. عضويت پايه با هزينه 6 دلار در ماه است. اما هزينه عضويت در رديف هاي تجاري و سازماني به ترتيب برابر با 12 و 25 دلار در ماه بوده و البته شامل دستيابي به گوگل ميت نيز مي شود.

مقايسه قيمت Google Meet با سرويس هاي مشابه

سرويس اسكايپ تنها در صورت برقراري تماس با يك دستگاه موبايل يا تلفن ثابت هزينه اي را به كاربر تحميل مي كند. در ازاي پرداخت 2.99 دلار در ماه مي توان به طور محدود با تلفن ثابت يا موبايل تماس گرفت. اما تمام قابليت هاي ديگر مانند تماس هاي ويديويي، پيام رساني  چت هاي نوشتاري كاملا رايگان هستند.

سرويس زوم نيز داراي چهار رديف عضويت، از جمله عضويت رايگان است. عضويت رايگان به صد شركت كننده محدود مي شود، و طول تماس هاي ويديويي مجاز تنها 40 دقيقه است. دو رديف عضويت ديگر عضويت به ترتيب با 14.99 دلار و 19.99 دلار در ماه، انتخاب خوبي براي كاربران به شمار مي آيند.

منبع: 

https://click.ir/1399/02/18/google-meet-vs-zoom-vs-skype/

ميز تحرير تاشو پايه

۶۶ بازديد

ميز تحرير تاشو پايه بلنداگر بدنبال وسيله اي مي‌گرديد الي بتوانيد گونه ها كارهايي همانند قراردادن يا رايانه روي آن، جايي براي آموزه خواندن، اتو كشيدن حتي غذا خوردن سپريدن دهيد اين ميز تحرير تاشو بلند پسنديده شما مي‌باشد.ميز تحرير تاشو پايه بلندميز تحرير تاشو بلند قابل تنظيم كردن مي‌باشد، كه شما به راحتي مي‌توانيد آن را در فضا هاي مختلف خانه بگذاريد. اين ميز تحرير تاشو بلند به دليل پايه هاي بلندي كه دارد شما مي‌توانيد هم از صندلي هم از مبل براي نشستن كاربرد كنيد.

اما از ديگر قابليت هاي اين ميز تاشو بودن آن است كه فضاي كمي مي‌گيرد و مي‌توانيد پس از كاربرد آن را جمع كنيد و گوشه اي از خانه بگذاريد.
شما براحتي مي‌توانيد خريد اينترنتي ميز تحرير تاشو پايه بلند را در اين سايت اتمام دهيد.
ميز تحرير تاشو پايه بلند
ويژگي‌هاي محصول:
طراحي ويژه براي كاربر هاي مختلف پايه‌هاي مستحكم فلزي تاشو با ارتفاع قابل تنظيم و رنگ كوره‌اي بادوامامكان دادن شيب به صفحه اصلي ميز تحرير تاشو نگهدارنده پلاستيكي ذيل پايه هاي ميز كه مايه جلو گيري از ليز خوردگي مي‌شود. صفحه رويه چوبي MDF مقاوم در مساوي خط و خش قابليت بهره‌گيري به عنوان ميز لپ تاپ، ميز مطالعه، ميز تحرير كودك براي استفاده جلو مبل يا صندلي تنظيم ارتفاع ميز از 68 الي 80 سانتي متر بردباري وزن زياد وزن ميز حدود 7 كيلوگرمميز تحرير تاشو قابل حملميز تحرير تاشو و تنظيم شوميز تحرير تاشو ناچيز جاميز تحرير تاشو چوبيمعمولا در خانه سرنوشت هايي وجود دارد كه جايي براي قراردادن يا يك ميز تحرير وجود ندارد اما به شدت دانستن بيچارگي خواهيد كرد كه به يك ميز احتياج داريد. شما با انتخاب يك ميز تحرير تاشو چوبي مي‌توانيد اين نياز را برطرف كنيد. اطاق خواب نزاكت آموزان يا دانشجويان جمكان هايي هستند كه حتما بايد حائز ميز تحرير باشند براي حل اين كار، ميز تحرير تاشو چوبي به كمك شما آمده است كه كمترين فضاي شدني را در اتاق اشغال مي كند و بهانه اي براي عدم حضور ميز تحرير باقي نمي گذارد. داشتن ميز تحرير تاشو ام دي اف اما در همان سان استوار ومقاوم براي هر ادب آموزي ميتواند بهترين هديه و وسيله شغل باشد. خريد ميز تحرير تاشو چوبي كه قابليت تنظيم ارتفاع را داشته و ميتوان آن را در اثناء نوشتن تكاليف، خياطي، اتو كشيدن، طراحي و نوشتن استفاده كرد مي‌تواند بهترين وسيله براي خانه شما باشد. گونه ها ميز تحرير تاشو چوبي مي‌تواند محدوديت گزينش را براي شما بردارد. فروش ميز تحرير تاشو چوبي را از هر جايي نميتوانيد پيدا كنيد. بعد در انتخاب خود دقت كنيد.
ميز تحرير تاشو چوبي

ددينو، اولين سامانه قانوني خريد و اجاره ماينر در ايران

۶۶ بازديد

ددينو، به عنوان اولين نمايندگي رسمي آي ماينر در ايران، توانسته است با كسب مجوزهاي لازم فعاليت خود را در بازار ايران آغاز كند.

آي‌ماينر، نخستين و معتبرترين سامانه خريد و اجاره ماينراست كه به افراد اين امكان را مي‌دهد تا بدون نياز به دانش فني و صرف وقت، به استخراج بيت‌كوين و كسب درآمد دلاري بپردازند. حالا برند ددينو با دريافت مجوز رسمي از وزارت صنعت، معدن و تجارت، فعاليت خود را به عنوان اولين نمايندگي رسمي آي‌ماينر در ايران آغاز كرده است.

بيت‌كوين با ارزش‌ترين و معروف‌ترين ارز ديجيتال است، و از زمان پيدايش آن در سال ۲۰۰۹ تاكنون، قيمت آن از چندين سنت به چندين هزار دلار رسيده است.

قيمت بيت‌كوين علي‌رغم اينكه در نماي كلي نوسان دارد؛ اما نمودار قيمتي آن نشان مي‌دهد كه در طول يك ماه گذشته، بدون توجه به شيوع كرونا، قيمتش از آستانه ۵ هزار دلار به كانال ۸ هزار دلاري نزديك مي‌شود. برخي تحليل‌گران اين حوزه نظير جان مك‌آٰفي پيش‌بيني‌هاي بسيار خوشبينانه‌اي از قيمت بيت‌كوين دارند. صاحب كمپاني مك‌آفي معتقد است كه قيمت اين رمزارز تا پايان سال ۲۰۲۰ به رقم سرسام آور ۱ ميليون دلار خواهد رسيد؛ يعني بيش از ۱۰۰ برابر قيمت كنوني!

حتي اگر ۱۰ درصد از اين پيش‌بيني هم صحيح باشد؛ يعني اگر قيمت بيت كوين به ۱۰۰ هزار دلار برسد،‌ سرمايه‌گذاري در بيت كوين در سال ۲۰۲۰ مي‌تواند سرمايه شما را ۱۰ برابر كند. حالا سوال مهمتر اين است كه آيا در ايران مرجعي معتبر و داراي مجوزهاي قانوني وجود كه بتوان به راحتي ماينر اجاره كرد و به استخراج بيت‌كوين پرداخت؟

اجاره و خريد ماينر در ددينو چگونه است؟

شما در حساب كاربري خود به ليست بلند بالايي از ماينرها دسترسي داريد كه مي‌توانيد انتخاب كنيد كه آن‌ها را بخريد يا اجاره كنيد. ضريب اطمينان سيستم ددينو به قدري بالا است كه تمام اطلاعاتي كه براي انتخاب درست ماينر نياز داريد را در اختيار شما خواهد گذاشت.

در روش خريد ماينر از فروشگاه dedino مي‌توانيد به هر تعداد كه علاقه‌مند هستيد اقدام به خريد نماييد؛ ولي در روش اجاره ماينر تنها اجازه اجاره يك ماينر داريد و مبلغ اجاره نيز صرف هزينه تعمير، نگهداري و مراقبت از ماينرها خواهد شد. پس از افتتاح شعبه كرج اين شركت نيز امكان ميزباني ماينر‌هاي خريداري شده در فارم ددينو وجود خواهد داشت.

شما مي‌توانيد با جستجو در اينترنت به فهرستي از ماينرهاي مختلف با توجه به نسبت سوددهي آن‌ها دست پيدا كنيد و با آگاهي كامل از بين ماينرهاي موجود در ددينو، بهترين انتخاب را داشته باشيد.

علاوه بر خريد ماينر، مي‌توانيد به صورت يك ساله يا حتي يك روزه ماينر مورد نظر خود را اجاره كرده و به استخراج بيت‌كوين مشغول شويد. براي اطمينان از اين موضوع مي‌توانيد تصوير زير را مشاهده كنيد.

رقباي ددينو در ايران به اجاره ماينر به صورت ماهانه و سالانه مي‌پردازند و اجاره حتي به صورت روزانه يكي از برتري‌هاي ددينو نسبت به سايرين است.

ددينو به دليل پشتيباني مالي قوي كه دارد اين تضمين را به كاربر مي‌دهد تا هر زماني كه اراده كرد سرمايه‌گذاري خود را لغو كنند و به صورت ريالي يا به صورت بيت‌كوين مبلغ خود را دريافت كند. همچنين در بخش امور مالي مي‌توانيد به صورت ريالي و يا بيت كوين، سود خود را دريافت كنيد.

شما در ددينو مشتري ماينر فيزيكي مي‌شويد و هر وقت از شبانه‌روز مي‌توانيد ميزان ارز استخراج شده خود را مشاهده كنيد.

ذكر اين نكته ضروري است كه تمايز ددينو نسبت به ديگر رقبا در اين است كه امكان بازديد حضوري براي صاحبان ماينر را فراهم كرده و آن‌ها مي‌توانند به مدت نيم ساعت در هفته از ماينر خود بازديد كرده و فرايند استخراج ماينر خود را بررسي كنند و به زودي با افتتاح شعبه كرج اين شركت امكان دسترسي به فارم اين برند معتبر وجود خواهد داشت.

ددينو اولين اجاره ماينر در ايران با مجوز رسمي از وزارت صمت

برند ددينو با نمايندگي رسمي از معتبرترين شركت اجاره ماينر يعني آي‌ماينر (IMiner)، متعلق به شركت افرند شيد مهر (با محدوديت)، در تاريخ ۱۳۹۸/۷/۲ با شناسه ملي ۱۴۰۰۸۶۴۱۶۲۷ و شماره ثبت ۵۴۷۶۹۹، در مركز توسعه تجارت الكترونيكي وزارت صنعت، معدن و تجارت به ثبت رسيده و آگهي تاسيس آن در روزنامه‌هاي رسمي كشور ۱۴۸۱۸۷۰۱ است.

منبع:

https://itresan.com/298677/%d8%af%d8%af%db%8c%d9%86%d9%88%d8%8c-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88-%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1/

با روش‌هاي حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail آيفون و آيپد آشنا شويد

۶۵ بازديد

افزودن حساب گوگل در اپليكيشن تنظيمات (Settings) آيفون و آيپد به معناي افزودن جيميل به اپليكيشن Mail است. شما مي‌توانيد نسبت به حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail آيفون و يا آيپد خود اقدام كرده و در نتيجه مطابق نياز خود، يكي از سرويس‌هاي شخص ثالث را انتخاب كنيد.

با استفاده از اپليكيشن تنظيمات مي‌توانيد از تمامي حساب‌هاي ايميل خود از جمله جيميل، Outlook و نيز iCloud خارج شويد (sign out). البته همچنان مي‌توانيد از اين حساب‌ها جهت همگام‌سازي يادداشت‌ها، مخاطبين و … استفاده كنيد.

جهت انجام اين كار بايد در آيفون و يا آيپد خود به اپليكيشن تنظيمات رفته و سپس به بخش «Passwords & Accounts» وارد شويد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

در اينجا مي‌توانيد تمامي حساب‌هايي را كه به آن‌ها وارد شده‌ايد، مشاهده نماييد. حساب موردنظر خود را لمس كرده تا بتوانيد جزئيات دقيق‌تر آن را مشاهده كنيد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

سپس بايد كليد تغيير وضعيت اپليكيشن «Mail» را لمس كرده تا بدين شيوه بتوانيد همگام‌سازي ايميل را متوقف سازيد. با انجام اين كار متوجه خواهيد شد كه قسمت مخصوص ورودي‌هاي سرويس ايميل موردنظر در اپليكيشن Mail، ناپديد مي‌شود.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

جهت حذف ساير سرويس‌هاي ايميل در اپليكيشن Mail، بايد مجددا به قسمت «Passwords & Accounts» بازگشته و سپس رويه بالا را براي هركدام از آن‌ها تكرار كنيد.

فرآيند ياد شده جهت حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail را مي‌توانيد براي تمامي حساب‌هاي شخص ثالث ديگر نيز به‌كار بگيريد. البته اگر قصد حذف حساب ايميل iCloud را داشته باشيد، آنگاه راه‌كار تا حدودي متفاوت خواهد بود.

جهت انجام اين كار بايد اپليكيشن تنظيمات را باز كرده و سپس پروفايل اپل خود را كه در بالاي منو قرار دارد، لمس كنيد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

سپس بايد گزينه «iCloud» را برگزينيد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

حال به سمت پايين حركت كرده و سپس كليد تغيير وضعيت كنار گزينه «Mail» را لمس كنيد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

اكنون حساب ايميل iCloud شما غيرفعال شده و ديگر در اپليكيشن Mail آيفون يا آيپد شما نمايش داده نخواهد شد.

جهت مطمئن شدن از اين موضوع مي‌توانيد مجددا اپليكيشن Mail را باز كنيد. مي‌بينيد كه اين بار به جاي مشاهده ورودي ايميل مرسوم، صفحه خوشامدگويي در مقابل شما ظاهر شده و از شما مي‌خواهد كه به يكي از حساب‌هاي ايميل خود وارد شويد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

اگر بنا به دلايلي قصد استفاده از اپليكيشن Mail را نداريد، آنگاه اپليكيشن Gmail مي‌تواند گزينه‌اي مناسب باشد. همچنين اگر خواستار اپليكيشني با قابليت‌هاي اضافي و ويژگي‌هاي بهتر هستيد، مي‌توانيد Spark را امتحان كنيد.

منبع:

https://itresan.com/298281/%d8%a8%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d8%b0%d9%81-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%db%8c%d9%85%db%8c%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-mail/

استراتژي اينستاگرام

۶۸ بازديد

بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي نيز مانند يك سفر است. اگر تصميم گرفته‌ايد با ماشين شخصي خود در اينستاگرام سفر كنيد، پس حتما اين نوشتار را بخوانيد چون مشابه نقشه راه است. شما كه نمي‌خواهيد ميان يك جاده جنگلي به حصار بكوبيد و بي.ام.دبليو قرمز رنگتان اوراق شود. اگر هم حوصلۀ رانندگي نداريد و مي‌خواهيد در صندلي عقب از مناظر لذت ببريد، با ما تماس بگيريد. ما شما را به سفر مي‌بريم! (ريموت ضبط هم لغايت پايان سفر دست خودتان است.)
استراتژي اينستاگرام
آمار نشان مي‌دهد 71% كسب و كارهاشرايط تبليغ در پيج هاي بزرگ اينستاگرامدر سال 2017 در اينستاگرام پركار بوده‌اند. پس براي موفقيت ميان اين همه كسب و كار، بايد براي بازاريابي اينستاگرام استراتژي داشته باشيد. از شما استدعا مي‌كنم 15 دقيقه براي اين نوشتار وقت بگذاريد، عوضش 15 سنه در اينستاگرام پادشاهي كنيد!

حالا براي چيدن راهبرد اينستاگرام چكار كنم؟اولين چيزي كه براي چيدن راهبرد اينستاگرام نياز داريد، يك مداد و يك دفترچه است. تجربه من به عنوان يك متخصص شبكه‌هاي اجتماعي پرتو مي‌دهد كه حرف‌ها از ياد مي‌روند و كاغذها هم گم مي‌شوند. بعد از همين حال كه روند شكل‌گيري راهبرد اينستاگرامتان را از صفر لغايت صد در يك دفتر ثبت كنيد. مي‌توانيد آنها را به چهره فايل ديجيتال هم دربياوريد يا پرينت بگيريد. ولي به هرحال هنگام ايده‌پردازي، هيچ چيز جاي دفترچه را نمي‌گيرد. اكنون كه با من همراه شويد تا 4 راز جادويي در ارتباط با استراتژي اينستاگرام را به شما بگويم.
كسب درآمد از اينستاگرام1.مخاطبت را از ذيل سنگ هم  كه شده پيدا كن!قبل از هر حركتي، نخست بيننده خود را بشناسيد. نخستين درس از تعليم درآمد از اينستاگرام اين است كه مشخص كنيد كه چه كساني جامعه قصد شما هستند. پروا كنيد كه هدف من افزايش فالوور نيست. من درباره يك مرحله عقب‌تر با شما صحبت مي‌كنم. جذب فالور يعني اينكه مخاطب مرتبط را جذب كنيد، اما شناخت بيننده يعني اينكه بدانيد اصلا چه كسي بيننده شماست! در بخش‌هاي بعدي درباره افزايش فالور نيز با شما گفتگو خواهم كرد. بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي بايد باره پسند جامعه قصد شما قرار بگيرد و پُست‌هايتان بايد براي آنها جذاب باشد. وقتي ندانيد بيننده شما به چه چيزي علاقه دارد، چطور مي‌توانيد او را شاد كنيد؟ در ادامه چند سوال ساده برايتان آماده كرده‌ام كه با پاسخ دادن به آنها مي‌توانيد در آينده از رقيبانتان جلو بيفتيد.
چه كساني از محصولات و خدمات شما استفاده مي‌كنند؟چه كساني بعدها مي‌توانند جامعه هدف شما پيمان بگيرند؟در چه رديف سني پيمان دارند و جنسيت آنها اغلب كدام است؟به چه چيزهايي علاقه دارند؟اطلاعات مورد دربايستن آنها كدام است؟از چه محتوايي اغلب خوششان مي‌آيد؟آموزش درآمد از اينستاگرام
پيشنهاد من اين است كه كوشش كنيد براي اين مرحله حسابي زمان بگذاريد. براي كسب درآمد از اينستاگرام بايد بدانيد كه مشتري شما كيست؟ زماني كه پاسخ اين سوالات را ريزبين و گسترده مي‌نويسيد، مي‌بينيد كه راهبرد اينستاگرام شما دارد كم‌كم خودش را اثر مي‌دهد! هيچ چيز همانند شناخت مخاطبان نمي‌تواند شما را در دل آنها جا كند. از بين كساني كه شما را برادر دارند و كساني كه اهميتي برايتان قائل نيستند، كدام يك با گمان كردن اغلب مشتري شما خواهد شد؟ بعد براي بازاريابي شبكه‌هاي اجتماعي، نسبت به علايق و نيازهاي مخاطبانتان بي‌تفاوت نباشيد.

تاريخ برگزاري كنفرانس GTC 2020 انويديا اعلام شد

۵۶ بازديد

انويديا چند هفته پيش در اطلاعيه‌اي اعلام كرد برگزاري GTC 2020 در پي همه‌گيري ويروس كرونا لغو شده است. حال در فاصله‌ي چند هفته پس از لغو رسمي GTC 2020، تاريخ جديد برگزاري آن اعلام شده است. بر‌اين‌اساس، انويديا قصد دارد GTC 2020 را ۱۴ مه ۲۰۲۰ (۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹) به‌صورت آنلاين برگزار كند. 

انويديا ‌هنگام مشخص‌كردن تاريخ برگزاري GTC 2020 از عبارت Get Amped استفاده كرد. اين كار به‌صورت تلويحي تأييد مي‌كند انويديا قصد دارد در GTC 2020 به‌صورت ويژه نسل بعدي معماري كارت‌هاي گرافيك خود با كدنام امپر (Ampere) را معرفي كند. انويديا به‌وضوح هيجان زيادي براي برگزاري كنفرانس GTC 2020 و معرفي جديدترين دستاوردهايش دارد؛ به‌همين‌دليل، نتوانسته با لغو كامل آن كنار بيايد. ازاين‌رو، تيم سبز تصميم گرفته است تاريخ جديدي براي برگزاري آن به‌صورت آنلاين مشخص كند.

GTC در ابتدا قرار بود اواخر مارس برگزار شود؛ اما انويديا ابتدا مجبور شد آن را به‌طوركلي لغو كند و سپس به‌حالت آنلاين درآورد. بااين‌همه، اين كارها نيز كافي نبودند و درنهايت ديديم برگزاري GTC تا تاريخي نامشخص به‌تعويق افتاد. خوشبختانه تأخير در برگزاري GTC 2020 چندان زياد نبود و اكنون براي ۲۵ ارديبهشت تعيين شده است. اين يعني فقط چند هفته تا برگزاري كنفرانس بسيار مهم انويديا فاصله داريم. 

جنسن هوانگ، مديرعامل انويديا، تنها وقتي روي استيج حضور پيدا مي‌كند كه قرار باشد اخباري مهم اعلام شود

انويديا با استفاده از عبارت Get Amped تلاش كرده است به‌صورت غيرمستقيم كاربران را براي معرفي كامل معماري امپر آماده كند؛ اما هنوزهم نمي‌توانيم با اطمينان از اين موضوع سخن بگوييم. امپر فعلا كدنام معماري جديد است و احتمال دارد انويديا براي اين معماري از هر نام ديگري استفاده كند. اين شركت پيش‌تر سابقه‌ي چنين كاري را دارد؛ زيرا در ابتدا نامي خاص براي معماري كارت‌هاي گرافيك سري GTX 800 اعلام كرده بود؛ اما خبرگزاري‌ها بعدا مدعي شدند انويديا اين نام را در فاصله‌ي نه‌چندان زياد تا رونمايي رسمي عوض كرده است. با همه‌ي اين‌ها مطمئنيم انويديا برنامه‌هاي بزرگي براي رويداد GTC 2020 تدارك ديده و قصد دارد اخبار مهمي در آن اعلام كند.

جنسن هوانگ، مديرعامل و بنيان‌گذار انويديا، در چند وقت اخير روي استيج حضور پيدا نكرده است تا محصولات جديدي معرفي كند. تجربه نشان مي‌دهد هوانگ فقط زماني روي استيج مي‌آيد كه انويديا اخباري بسيار مهم براي به‌اشتراك‌گذاشتن با رسانه‌ها داشته باشد. براساس اعلام رسمي، مديرعامل انويديا قرار است شخصا مراسم GTC 2020 را برگزار كند؛ بنابراين، بايد در كنفرانس امسال منتظر انتشار اخباري مهم باشيم.

انويديا در GTC 2020 جديدترين دستاوردهايش را در حوزه‌ي هوش مصنوعي و رباتيك و پردازش‌هاي گرافيكي پيشرفته به‌نمايش خواهد گذاشت

در بيانيه‌ي مطبوعاتي انويديا، گفته شده است كاربران بايد خودشان را براي جديدترين دستاوردهاي انقلابي در حوزه‌ي هوش مصنوعي، يادگيري عميق، خودروهاي خودران، رباتيك و پردازش‌هاي گرافيكي پيشرفته آماده كنند. طبق اعلام رسمي، كنفرانس آنلاين GTC 2020 قرار است كاملا رايگان ازطريق يوتيوب پخش شود. اين كنفرانس ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۰ به‌وقت تهران ازطريق كانال رسمي انويديا در يوتيوب برگزار خواهد شد. 

در بخشي از اطلاعيه‌ي انويديا آمده است جنسن هوانگ قصد دارد در اين رويداد درباره‌ي جديدترين نوآوري‌هاي انويديا در حوزه‌ي هوش مصنوعي، رايانش با كارايي چشمگير، علوم داده، ماشين‌هاي خودمختار، مراقبت‌هاي بهداشتي و گرافيك صحبت كند. نطق اصلي GTC 2020 قرار نيست زنده باشد و درواقع، جنسن هوانگ اخبار يادشده را در قالب ويدئويي ضبط‌شده اعلام خواهد كرد. 

كوويد ۱۹ برگزاري GTC را به‌صورت حضوري لغو كرد؛ اما شكي نداريم مراسم امسال قرار است از لحاظ تعداد شركت‌كننده بزرگ‌ترين مراسم GTC در چند سال اخير باشد. تا چند هفته‌ي آينده، تمامي نگاه‌ها به انويديا معطوف خواهند شد تا ببينيم اين شركت شناخته‌شده و محبوب چه برنامه‌هايي براي كاربران تدارك ديده است. گفته مي‌شود تيم سبز قصد دارد در مراسم يادشده، كارت‌هاي گرافيك امپر را معرفي كند كه احتمالا با اتكا بر ليتوگرافي هفت‌نانومتري توليد شده‌اند.

اين نخستين‌بار نيست كه انويديا مي‌گويد برنامه‌هايي ويژه براي رويداد GTC 2020 دارد. پيش‌تر در فوريه، جنسن هوانگ گفته بود از تماشاي مراسم امسال مأيوس نخواهيد شد. اين يعني مديرعامل انويديا اطمينان دارد كنفرانس امسال مي‌تواند رضايت كاربران را به‌همراه داشته باشد. در سال‌هاي اخير، هوانگ همواره وعده‌هايي حقيقي داده است؛ به‌همين‌دليل، بايد انتظارا‌مان را از GTC امسال افزايش دهيم.

به‌احتمال بسيار زياد، نخستين نسل از پردازنده‌هاي گرافيكي مبتني‌بر معماري امپر كه طبق شايعه‌ها معرفي آن‌ها براي GTC 2020 تعيين شده است، از نوع پردازنده‌هاي گرافيكي سرور خواهند بود. تجربه نشان داده است انويديا نخستين مدل از كارت‌هاي مبتني‌بر معماري جديد را معمولا براي كاربران عادي دردسترس قرار نمي‌دهد؛ اما هيچ‌چيز غيرممكن نيست و شايد انويديا قصد داشته باشد امسال به ‌روشي متفاوت عمل كند. 

ديدگاه شما كاربران زوميت درباره‌ي كنفرانس پيش روي انويديا چيست؟

مشخصات فني كامل، بهترين قيمت كارت گرافيك در فروشگاه‌هاي اينترنتي و مقايسه‌ي كامل انواع كارت گرافيك را در بخش محصولات مشاهده كنيد؛ انواع كارت گرافيك انويديا Geforce و Quadro و كارت گرافيك‌ AMD رادئون براي مقايسه و خريد در دسترس كاربران است. 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/25/347886/nvidia-gtc-2020-event-ampere-gpu/

ويدئو تبليغاتي آنر ۳۰ پرو پلاس قابليت‌هاي فيلم‌برداري اين محصول را آشكار مي‌كند

۶۳ بازديد

هنگام معرفي آنر ۳۰ پرو پلاس (+Honor 30 Pro)، توجهات بسياري به‌سمت اين گوشي هوشمند جلب شد. دركنار تراشه‌ي مجهز به مودم 5G، پيكربندي دوربين در پنل پشتي اين گوشي آنر بسيار جالب است. پرچم‌دار جديد آنر براي تصويربرداري از حسگر اصلي ۵۰ مگاپيكسلي IMX700 سوني استفاده مي‌كند كه ابعاد 1/1.28 اينچ و فيلتر نوع RYYB دارد. همچنين، لنز پريسكوپ با بزرگ‌نمايي پنج‌برابري در پنل پشتي اين دستگاه قرار دارد.

 

يكي از اولين ويدئوهاي تبليغاتي آنر ۳۰ پرو پلاس، فيلم‌هاي زيبايي به‌تصوير كشيده است كه كاربران و تيم‌هاي حرفه‌اي فيلم‌برداري آن‌ها، با استفاده از اين محصول مي‌توانند ثبت كنند. ويدئو تبليغاتي آنر 30 پرو پلاس عكس‌هاي هوايي بسياري دارد و در قسمتي از اين ويدئو، گوشي هوشمند يادشده هنگام فيلم‌برداري داخل آب فرومي‌رود. ذكر اين نكته لازم است كه پرچم‌دار جديد چيني‌ها، تنها پنج دقيقه دربرابر اسپري آب ايمن است و استاندارد ضدآب IP54 دارد.

علاوه‌براين، آنر ۳۰ پرو پلاس از توانايي فيلم‌برداري متناوب در حالت سينمايي با رزولوشن 4K‌ و قابليت HDR‌  و تثبيت‌كننده‌ي ويدئو پنج‌محوره و حالت اختصاصي شب بهره مي‌برد. همچنين، استفاده از سخت‌افزارهاي ديگري همچون گيمبال‌ها و انواع پايه‌هاي كشويي و پهپادها با محصول جديد آنر امكان‌پذير است.

آنر ۳۰ پرو پلاس در آزمايش‌هاي دوربين وب‌سايت DxOMark، پس از گوشي هواوي پي 40 پرو رتبه‌ي دوم را كسب كرده است. توجه كنيد حسگر اصلي دوربين نسخه‌ي معمولي آنر ۳۰ پرو، از نوع IMX600 سوني با اندازه‌ي 1/1.7 اينچ و رزولوشن ۴۰ مگاپيكسل، كوچك‌تر از حسگر نسخه‌ي پلاس است. دوربين‌هاي ديگر تعبيه‌شده در پنل پشتي شامل پريسكوپ و حسگر فوق‌عريض و حسگر تشخيص عمق در هر دو گوشي مشابه است.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/25/347890/honor-30-pro-videography-promo-video/