با يك برنامه‌ي درست براي مديريت شبكه هاي اجتماعي، مشتري‌هاي بيشتري به دست مي آوريد

۴۸ بازديد

در كسب‌وكارهاي سنتي مشتري‌هاي شما در نزديكي شما حيات مي‌كنند. اين در حالي است كه با كمك شبكه‌هاي اجتماعي با همه كسان در سراسر جهان ارتباط پايدار كنيد.
ارتباط مؤثر با مشتري‌ها آنها را به شما وفادار مي‌كند. با مديريت صحيح در شبكه هاي اجتماعي نوع مخاطبان‌تان را معرفي كنيد و بر همان پاي بست، براي آنها محتواي مناسب پيمان دهيد. برآيند اينكه اين تعامل افراد و مشتري هاي بيشتري را جذب سازمان شما مي‌كند.
مي‌توانيد با مشاركت آژانس‌هاي تبليغاتي حرفه‌اي خرج مديريت شبكه هاي اجتماعي را كاهش دهيد.
مديريت شبكه هاي اجتماعي اينجا انگيزه ها زيادي براي اينكه بايد در شبكه‌هاي اجتماعي خرج كنيد، بيان كرديم.

در ادامه مهم‌ترين ويژگي‌هاي مديريت شبكه هاي اجتماعي توسط ما را شرح مي‌دهيم:
برقراري وابستگي با بيننده از طريق ارسال هدفمند

پيام به مشتريان بالقوهارائه‌ي برنامه‌ي كوتاه‌مدت و بلندمدت براي شبكه‌هاي اجتماعي در مديريت شبكه هاي اجتماعي راستاي برندسازيخدمات منظم و هدفمند به مخاطبان (پاسخ به موقع به شكايات، سوالات و پيشنهادات مخاطب)

ارائه‌ي استراتژي هدفمند و كارا براي شبكه‌هاي اجتماعي (تعيين واژه ها كليدي، محتوا، گونه درونمايه و …)بررسي، تحليل و نظارت شبكه هاي اجتماعي (بررسي تمام روندهاي كاري، ميزان پيشرفت، واكنش مخاطبان و …)بررسي و تحليل رقبا در شبكه هاي اجتماعي (شناسايي نقاط سستي و قوت رقبا و طراحي راهبرد براي پيروزي در برابر آنها)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.