شركت توليد محتوا اينستاگرام

۶۰ بازديد

محتوا پادشاه است!اما چه محتوايي مي‌تواند پادشاه شود؟ براي پذيرش به اين سوال ابتدا بايد بدانيد كه شغل كمپاني فرآوري محتوا چيست و اصلا محتوا چگونه باعث سوددهي مي‌شود، بهتره براي شما بگويم كه چگونه توليد محتوا مي‌تواند اكوسيستم آنلاين شما را دگرگون كند! با من  به اتفاق باشيد الي شما را با شغل شركت هاي فرآوري درونمايه در ايران آشنا كنم.
حتما از خودتان مي‌پرسيد كه اصلا فرآوري درونمايه چيست؟ اينكه شغل كمپاني توليد درونمايه به جهت نگارش درونمايه هاي مفيد و پركاربرد زياد حائز اهميت است،  شركت توليد محتوا اينستاگرام به اين دليل كه درونمايه براي فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي گرد از منظور هاي اصلي جهت رسيدن به سود بسيار است و شركت هاي توليد درونمايه وظيفه رساندن اين نوع محتوا بهينه شده از كل لحاظ را براي سايت ها دارند،‌ ولي يك ولي كبير در اين بين هستي دارد آن هم اين است كه آيا واقعا اين كمپاني ها به قصد و راهبرد درونمايه بعدها انتشار هر مطلب انديشه مي كنند؟
آژانس‌هاي محتوايي چه كاري مي‌كنند؟بنده به جرات با تمامي به اصطلاح آژانس هاي محتوايي كار كرده ام و همگي آنها را از همه لحاظ ذيل زره بين اسير ام؛ به جرات به شما مي‌گويم بعد از گذشت  عمر خود در عرصه درونمايه به اين نتيجه واصله ام كه هيچ كمپاني توليد محتوا خوب و بنيادين در ايران وجود ندارد، اصلا به راحتي مي‌توان گفت محتوا هوشمندانه اي وجود ندارد و شمار معدودي سايت هستند كه يك مقدار از ديگران بهتر درونمايه مي‌نويسند كه در وب يگانه و خاك به پا كرده‌اند و همه ما هم آنها را مي‌شناسيم مانند وب‌سايت متمم كه با كمي بهتر از سايرين بودن توانسته محتواي ارزشمندي را توليد كند كه با پيشباز خوبي هم مقابل است.مي‌توان گفت اين كمبود محتواي با كيفيت در مملكت بود كه ترجيح ديتا است با سرعت كمتر كيفيت خروجي محتوايي را بالا ببرد و ما هميشه در تيم الو محتوا تاكيد بر ريشه-بن-بيخ محتوا هوشمندانه داريم كه وجه تمايز اين شركت است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.