تكنيك هاي فروش در بازاريابي

۹۴ بازديد

در اين مطلب كه يك مقاله در باره تكنيك هاي فروش در بازاريابي است ما كوشش كرديم كه به اصطلاح چيزي از قلم نيندازيم و يك نوشتار كامل در مورد تكنيك هاي فروش موفق و در ضمن فنون بازاريابي حضوري به همراه فايل قابل دانلود آموزش بازاريابي و فروش pdf و چند ويديو آموزشي در برگزيدن شما پيمان دهيم . اميدوارم كه براي شما سودمند واقع شود.

علم بازاريابي و فروش


موضوع را با جمله اي از برايان تريسي پيش درآمد ميكنيم:
تكنيك هاي فروش موفق
داستاني در مورد فروش و بازاريابي:يك پسر تگزاسي براي پيدا كردن پيشه از منزل به گذرگاه افتاد و به يكي از فروشگاه هاي بزرگ در فرمانروايي كاليفرنيا كه كل چيز مي فروشند، رفت.مدير فروشگاه به او گفت: «يك روز فرصت داري الي بطور آزمايشي شغل كرده و در آخر روز با توجه به نتيجه ي پيشه در باره استخدام تو تصميم مي گيريم.»
در پسين اولين روز كاري، مدير به سراغ پسر رفت و از او پرسيد كه چند لغايت فروش داشته است.
پسر پاسخ داد: « يك فروش »
مدير با تعجب گفت: «تنها يك فروش؟! بي تجربه ترين متقاضيان در اينجا حداقل ده لغايت بيست فروش در روز دارند. حالا مبلغ فروشت چقدر بوده است؟»
پسر گفت: «۱۳۴,۹۹۹ دلار.»
مدير تقريباً فرياد كشيد: «۱۳۴,۹۹۹ دلار؟ مگر چه فروخته اي؟»
پسر گفت: «اول يك قلاب ماهيگيري حقير فروختم، پس يك قلاب ماهيگيري بزرگ، بعد يك چوب ماهيگيري گرافيت به به اتفاق يك چرخ ماهيگيري ۴ بلبرينگه. بعد پرسيدم كجا مي رويد، گفت ماهيگيري در خليج پشتي. من هم گفتم پس به قايق هم احتياج داريد و يك قايق توربوي دو موتوره به او فروختم. بعد پرسيدم خودرو تان چيست و آيا مي تواند اين قايق را بكشد كه گفت هوندا سيويك. پس من هم يك بليزر به او توصيه دادم كه او هم خريد.»
مدير با شگفتي پرسيد: «او آمده بود كه يك قلاب ماهيگيري بخرد و داخل به او قايق و بليزر فروختي؟»
پسر به آرامي گفت: «نه، او با همسرش دعوا كرده و اعصابش به هم ريخته بود و آمده بود يك بسته قرص اعصاب بخرد كه من گفتم پس فرجام هفته ي شما ويران شده است، بيا يك برنامه ي ماهيگيري برايت ترتيب بدهم!»
دليل اين كاميابي بي همانند چه بود؟
احترام به مشتري، حس كمك كردن به مشتري و هم درد بودن با مشتري، اينها همگي مي توانند جواب درست باشند.

چرا بازاريابي ؟!دنياي امروز دنياي دگرگوني ها سريع و مفصل در تمام ابعاد است. حال وهواي امروز تجارت نشانه از جهاني شدن آن دارد فرايندي كه منجربه حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفيت هاي مختلف بازرگاني شده است.
آنچه به باور مي نا گفت اين است كه در صورتي كه كشوري به هر انگيزه نتواند به اين موج شتابان فراگير بپيوندد بعدها اي نچندان دور، در صحنه ي رقابت هاي بين المللي به حاسيه رانده مي شود و بسياري از فرصت هاي سوداگري را به فايده ديگران از دست مي دهد.
تكنيك هاي فروش در بازاريابي

در اين شرايط همپاي بازرگاني پهنه ي فروشندگي نيزبه عنوان پايين مجموعه ي تجارت –چه به چهره كلي در عقيده گرفته شود يا جزئي- دستخوش تغيير است. هر فروشنده اي بايد تصميم بگيرد كه در پيوستگي با اين تغيير كجا پيمان بگيرد.
آموزش بازاريابي
بازار پر چشم وهمچشمي امروزين شركت ها را بر آن داشته است كه با موضوع فروش بطور جدي تصادف كنند و تنها از فروشندگان چيره دست و خبره براي فروش كالاهاي خويش بهره‌گيري نمايند.
به ويديو پايين كه از دوره آموزشي اصول فروش بدست تيم ليندا و ترجمه مديران ايران تهيه شده پروا كنيد:



براي نگريستن دوره كامل اينجا كليك كنيد

به شما توصيه مي كنيم اين مطلب كه در باره تكنيك هاي فروش در بازاريابي است را با دقت مطالعه بفرماييد.

تعريف فروشتكنيك هاي بازاريابي و فروش

تعريف فروش از نظر تام هاپكينز

تعريف مديريت بازاريابي – فروش شخصي 
يكي ديگر از تكنيك هاي فروش در بازاريابي  و سياستهاي ترفيعي و تشويقي، فروش شخصي است. فروش يك ارتباط دوطرفه است. يك راه، پيوستگي شخصي بين نماينده كمپاني و مشتري خفته و وابستگي دوم، برگشت مشتري به كمپاني است.
در تعريف مديريت بازاريابي وظيفه فروشنده اين است كه بايد با فهم و شناخت بيچارگي مشتري، آن نياز را با محصول كمپاني تطبيق دهد و سپس مشتري را براي خريد ترغيب كند.
فروش شخصي كارساز در كشور فروشنده (مادر)، مستلزم ايجاد ارتباط دلخواه با مشتري است. بازار جهاني به علت اين كه خريدار و فروشنده ممكن است از فرهنگهاي متفاوت برخوردار باشند، مبتلا بحران ميشود. روشها و تلاشهاي رودررو در فروش شخصي براي محصولات صنعتي اهميت زيادي دارد.
در سنه ۱۹۹۳، يك شركت مالزيايي به نام YTL، به پيگيري يك مناقصه هفتصد ميليون دلاري براي توربينهاي ژنراتور بود كه در آن زيمنس از آلمان و جنرال الكتريك كمپاني داشتند.
فرانسيس يو ، مدير واي تي ال از مديران عالي هر دو شركت، تقاضا جلسه كرد. وي گفت من ميخواستم كه رو در رو و حضوري آنها را ببينم و پي ببرم كه آيا ميتوانيم با آنها كار كنيم و معامله را سپريدن بدهيم يا نه.
زيمنس دعوت را برآوردن كرد ولي جنرال الكتريك، نماينده اجرايي خويش را براي جلسه فرستاد. زيمنس بابت رفتن به جلسه، برنده قرارداد مربوطه شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.