تعريف كسب و كار اينترنتي

۴۰ بازديد

به نوعي از كسب و كارهايي گفته ميشود كه فعاليت آنها روي اينترنت و بر پايه پتانسيلهاي اينترنت سپريدن ميشود.
ويژگي بي همتا  :
راه اندازي اين ايده بر حضور اينترنت ماندگار است. نياز به يك تعريف كسب و كار اينترنتيمكان فيزيكي نيست.ميتوان سوداگري خود را به درآمدي پايدار تبديل كرد.كسب و شغل خويش فقط مختص يك خيابان يا يك شهر نيست و كل جهان قابليت دسترسي به آن را خواهند داشت. تنها مختص يك سررسيد ويژه نيست و ۲۴ ساعت شبانه روز دست يافتني است.
چرا براي درآمدي استوار ،كسب و پيشه اينترنتي را انتخاب نماييم ؟
به اين فكر باشيد كه سرپرست خويش هستيد.
مانند كل گونه ها ايجاد اشتغال ها ،راه اندازي يك كسب وكار اينترنتي كسان را مستقل ميكند. آنها خود رئيس خود هستند و اين يكتا از انگيزه ها افرادي است كه اخ دارند براي خويش شغل كنند و نه براي ديگران.هيچ كس به شما نميگويد  كه چه كنيد ،چطور كاركنيد،هيچ آدم از شما سوالي نميپرسد.از كار شما بيهوده گلايه نميكند.شما را به انگيزه تاخيرتان توبيخ نمي كند.نميگويد كه چرا كاري را سپريدن نداده ايد.چرا كاري را انجام داده ايد و……اگر شما هم از اين نوع كسان هستيد تاسيس يك كاسبي اينترنتي ميتواند گزينه مناسبي باشد.
البته فراموش نكنيد كه انضباط و برنامه ريزي براي هر كاري از آنگونه كسب و كارهاي اينترنتي لازم و ضروري است و بايد مواظب باشيد كه در اين تله نيفتيم.در اين رابطه باورهاي اشتباه را حتما” مطالعه كنيد.
وقتي در خوابيد نيز پول در مي آوريد !
تقريبا” امكان خودكار سازي كل كار و جنبش ها در اينترنت هستي دارد و اين مايه ميشود كه حضور شما عمدتا” محدود به توليد درونمايه ،برنامه ريزي ،راه اندازي و پي گيري ها شود.چيزي همانند خلبان خودكار كه تنها براي بلند شدن و نشستن احتياج به حضور خلبان هست و باقي مدت پرواز از سوي سيستم هاي هواپيما هدايت ميشود.بنابراين وقتي در محل كسب تان خويش حضور نداريم ،مسافرتيم يا حتي در خواب هستيم مشتري به سايت مراجعه ميكند محصولات ما را ميبيند ،سفارش خود را ميدهد،پول را پرداخت و فرآورده را گرفتن ميدارد!
ازكار كردن لذت ميبريد!
اين احد از بزرگ ترين محاسن business هاي اينترنتي است.چون اكثر ملت به شغلي مشغول هستند كه آن را اخ ندارند و روي زوركردن آن را سپريدن مي دهند.
ولي كسب و كارهاي اينترنتي طبق علاقه و توانمنديهاي كسان شكل ميگيرند كه اگر غير از اين باشند محكوم به شكست هستند.بنابراين همواره مشغول كاري هستيم كه عاشق آن هستيم.
زمان در پسنديدن شماست !
يكي از مزاياي business هاي اينترنتي مستقل بودن از زمان است .هنگامي كه براي سايرين كار و جنبش ميكنيم بايد به قواعد موعد كاري آنها پايبند باشيم ولي وقتي براي خويش كار ميكنيم همانطور كه در مورد اول گفته شد خودمان برنامه هاي تكاپو هايمان را موعد بندي مي كنيم.البته اين به اين معنا نيست كه هرروز هر وقت دلمان اراده كارميكنيم بلكه بدين معناست كه زمان كارها را ما مشخص ميكنيم.مثلا”اگر در زمره افرادي هستيم كه در روز كار و بار هاي ديگري داريم يا از افرادي هستيم كه شبها بهتر شغل ميكنيم ميتوانيم ساعت كاري خويش را از ۱۱ شب تا ۳ صيح پيمان دهيم.در حاليكه اگر پيمان بود يك كسب و كاري سنتي داشته باشيم يا براي يك كاسبي سنتي كار كنيم ديگر اين امر امكان پذير نبود،باز تكرار ميشود زمان بندي در اختيار ماست ولي بايد به يك موعد بندي تعيين شده پايبند باشيم و از بينظمي جلوگيري كنيم.
پول اكثريت بدست ميآوريد!
اگر سوداگري اينترنتي را درست گردانيدن نماييم احتمالا”پول اكثريت از اين كه براي سايرين كار كنيم به دست خواهيم آورد. انگيزه اين فرمايش چند چيز است :
بديهي است در هر كسب و كاري ارزشي كه كسان ايجاد ميكنند بايد بيش از حقوقي باشد كه ميگيرند وگرنه آن شركت ورشكست ميشود.بنابراين ارزشي كه ما براي كمپاني ايجاد ميكنيم بيشتر متعلق به پولي است كه اخذ ميكنيم.اگر براي خويش پيشه نماييم همه پول را دريافت خواهيم كرد.همانطور كه گفته شد بسياري از كارها قابل خودكار سازي است.پس خرج ها نسبت به كاسبي هاي سنتي كاهش ميابد.هزينه هاي بالا سري فردي همانند اياب و ذهاب ،لباس ،تعمير و بيمه اتومبيل و هم چنين خرج هاي كاسبي مانند محل پيشه ،تجهيزات اداري ،آب و برق و همانند آن نيز تفريق ميابد.محيط كارتان را خودتان انتخاب ميكنيد!
بعضي ها پيرامون كارشان را برادر ندارند .فضا ،نور،رنگ بندي و……هنگامي كه در يك محل شغل ميكنيم در برگزيدن ما نيست .با همكاران نيز ممكن است كشمكش نظر و نظر داشته باشيم.يا از آنها به هر دليلي خوشمان نيايد اما به هرحال بايد آنها را تحمل كنيم.كسب و شغل اينترنتي را ميشود يك نفره اداره كرد يا دست كم اش اين است كه خودمان همكاران خود را برگزيدن ميكنيم.
ميتوانيد همزمان داراي چند كار باشيد!
اختيار برنامه ريزي و موعد بندي ،امكان خودسازي فعاليتها تفريق بالا سري ها و هزينه ها به ما اين امكان را ميدهد كه بتوانيم چندين كسب و كاراينترنتي را همهنگام اداره كنيم و اين به معناي داشتن چندين منبع درآمدي است و گرفتن پول بيشتر است.البته به ياد داشته كه با يك دست بيش از يك هندوانه بر نداريم و نخست تنها با يك كسب و مار اينترنتي شروع كنيم.بعد از مدتي كه آن پيشه سرو نظم گرفتت و احتياج اقليت به حضور ما داشت آن وقت كسب و كار دوم را آغاز كنيم و همين طور الي آخر.طبيعي است كه اين شغل نيز نامحدود نيست و يك نفر نميتواند در آن واحد شمار زيادي سوداگري اينترنتي را صحيح اداره كند ولي نسبت به مشاغل سنتي ديگر در تعداد اغلب ميتوان سپريدن داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.