چين اولين گوشي دنيا با دوربين سلفي زير نمايشگر را ساخت

۳۵ بازديد

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, گوشي
عليرغم ادعاهاي شركت‌هاي مختلف سازنده گوشي در جهان، سرانجام شركت چيني زد تي اي از توليد گوشي آكسون ۲۰ خبر داد كه دوربين سلفي آن براي اولين بار در زير نمايشگر قرار دارد. 

به گزارش مهر به نقل از انگجت، بعد از توليد گوشي‌هايي با دوربين‌هاي تاشو، كشويي و غيره حالا براي اولين بار دوربين سلفي يك گوشي به نام Axon ۲۰ ۵G به زير نمايشگر منتقل شده است.

 

زد تي اي هنوز زمان عرضه و قيمت اين گوشي را اعلام نكرده است. اما بر اساس اطلاعات منتشر شده اين گوشي داراي نمايشگر ۶.۹۲ اينچي با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پيكسل و نسبت بصري ۲۰.۵ در ۹ است. بن چين اولين گوشي دنيا با دوربين سلفي زير نمايشگر را ساخت ابراين گوشي يادشده مقداري عريض‌تر از گوشي سينمايي Xperia ۱ ii سوني است.

 

پشتيباني از عمق رنگ ۱۰ بيت و محدوده رنگ يا گاموت DCI-P۳ از جمله مزاياي گوشي يادشده است. در مورد نرخ تازه سازي صفحه اين گوشي هنوز اطلاعاتي در دسترس نيست.

 

زد تي اي مدعي است براي گنجاندن دوربين سلفي اين گوشي در زير نمايشگر از ۵ فناوري اختصاصي و تازه استفاده كرده است كه برخي از آنها براي تضمين عبور نور كافي از لايه‌هاي مختلف نمايشگر به سمت لنز دوربين سلفي مورد استفاده قرار گرفته اند و برخي ديگر نيز كنترل دقيق دوربين و جلوگيري از تداخل عملكرد آن در زمان عكاسي با فعاليت‌هاي نمايشگر را ممكن مي‌كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.