سايت فروشگاهي آماده ارزان

۳۳ بازديد


شما در حال خواستن اين مقاله هستيد احتمالا به آن علت كه هدف خريد سايت و يا طراحي سايت را داريد. براي داشتن تارنما دو كار مي طاقت سپريدن عدل كه گرد طراحي وب سايت از پايه مي باشد كه در اين روش سايت مطابق با مايحتاج و خواسته هاي شما طراحي مي گردد و طريق دوم خريد تارنما مي باشد كه در اين شيوه گستره و يا تارنما خود را از بين دامنه ها و يا وب سايت هايي كه براي فروش گذاشته شده اند را مي توانيد خريداري نماييد.
قبل از آنكه ادامه دهم قصد دارم اجزاي تشكيل دهنده يك تارنما را براي شما شناسايي نمايم. يك وب سايت برپايي شده از دامنه، هاست و فايل هاي سايت طراحي شده كه دامنه آدرس تارنما شما مي باشد. براي نمونه همين وب سايتي كه هم الان در آن هستيد، آدرس صفحه را در مرورگر تماشا نماييد، اسم گستره اين تارنما مي باشد. يه پهنه احتياج به فضاي هاستينگ دارد الي طراح تارنما بتواند فايل هاي مربوط به سايت طراحي شده را بارگذاري نمايد و سايت شما در اينترنت نمايش ديتا شود و در نهايت فايل هاي سايت شما كه توسط طراح وب سايت اجرا مي گردد و بر روي سرور بارگذاري مي گردد. بنابراين براي آنكه تارنما تاسيس نماييد به دامنه، هاست و فايل هاي سايت نياز داريد.
براي خريد سايت مي توانيد بعد از يافتن تارنما باره عقيده با مدير وب سايت تماس حاصل فرماييد و پيشنهاد خويش را اعلام نماييد و وانگهي سايت هايي وجود دارند كه مديران وب سايتي كه قصد دارند سايت خويش را به فروش رسانند با مراجعه به اين وب سايت ها مي توانند سايت خويش را مي توانند براي فروش قرار دهند شما با مراجعه به اين سايت ها مي توانيد سايت هايي كه براي فروش پيمان گرفته اند خريداري نماييد

 

 

طراحي سايت شركتي ارزان و سريع با آيسا - آيسا

در صورتي كه در صدد راه اندازي تارنما از جهت شناسايي كالا و خدمات خويش در اينترنت هستيد بهتر است وب سايت اختصاصي طراحي نماييد زيرا هزينه آ چندان تفاوتي با خريد تارنما ندارد و در ضمن وب سايتي كه هدف خريد آن را داشته باشيد ممكن است كاملا مطامايحتاج و خواسته هاي شما پياده سازي نشده باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.