پشتيباني سايت

تكنولوژي روز

پشتيباني سايت

۲۸ بازديد

ضرورت حمايت از سايت
زماني كه يك وب سايت مسير اندازي(طراحي وب سايت) مي شود، به اين معنا نيست كه همه چيز پايان يافته و مي نا با بارگذاري محتواها در آن، براي راندمان و بازدهي چشم براه ماند. بلكه سايت ها به پشتيباني احتياج دارند. ممكن است در طي دوره هاي زماني، سايت با مشكلات متعددي مواجه

پشتيباني سايت چيست؟ - ويرگول

شود و يا با ورود افزونه هاي جديد، به تنظيم مجدد بيچارگي پيدا كند. بنابراين بايد بتوان سايت را مطابق با فاكتورهاي جديدي كه وارد بازار مي شود، مديريت و اداره كرد. در صورتي كه از سايت پشتيباني نشود، بعد از مدتي به لينك هاي شكسته، افزونه هاي باستاني و از رديف خارج، سيستم مديريت محتواي غيراستاندارد و ... دچار مي شود. فلذا بايد به طور مدام سايت بررسي و مطابق با استانداردهاي روز دنيا بهينه سازي شود.



پشتيباني سايت ها براساس ميزان امكانات hubspot و شرايط آنها چهره مي گيرد. سايت هايي كه بازديدكننده بيشتري دارند، بي شك به حمايت دربايستن مبرمي دارند. البته اين حرف به اين معنا نيست كه ساير وب سايت هايي كه رتبه بالايي ندارند، بي بيچارگي از حامي هستند. در پشتيباني سايت، نمايشگرهايي كه در معرض ديدن بازديدكننده ها پيمان مي گيرند، بايد به طور هميشگي بروزرساني شوند. در واقع براي تاييد صحت و واقعيت كاركرد سايت، هستي پشتيبان ضرورت پيدا مي كند. با هستي حامي مي توان تمام خطاها و مشكلاتي كه در سايت ايجاد شده اند را برطرف كرد.
مزاياي حمايت سايت
پشتيباني سايت با چيرگي هاي خاصي همراه است و اصول و اسلوب آن در پسنديدن كساني است كه به بسياري از كدهاي برنامه نويسي، آناليز awwwards سايت و توليد درونمايه و بهينه سازي وب سايت تسلط كافي دارند. در پشتيباني سايت موارد ذيل براي سايت حاصل مي شود:
حفظ و حفاظت اطلاعات سايت
آپلود فايلهاي با حجم بالا در سايت
بروزرساني تقدير هاي گوناگون گرافيكي سايت
ايجاد كپي هاي حمايت از پرونده ها در سرور سايت
پياده سازي بهترين محتواها مطابق با الگوريتم هاي گوگل
ارائه واپسين ويرايش هاي ساختار سايت و ماژول هاي جديد
بروزرساني محتواي سايت مطابق با اطلاعات ارسالي كارفرمايان
كمك به مديران سايت ها براي بروزرساني بهتر و آسان‎تر محتوا
 نصب و راه اندازي ابزارهاي جديد بر روي سايت به صورت خودكار
آموزش، راهبري و هدايت كاربران براي به كارگيري امكانات جديد در سايت
حفظ سايت و برطرف كردن دشواري ها ايجاد شده براي بازدهي اغلب و موثرتر


مراحل حمايت سايت
پشتيباني يك عمليات يا پروسه كوتاه مدت نيست و در همان سان تنها يكبار سپريدن نمي شود. بلكه احتياج به كوشش هميشگي دارد. در بعضي سايت ها كه براي ارتقا رتبه و افزايش بازديدكننده، ارزش و اهميت خاصي قائل هستند، حمايت از وب سايت ممكن است در چند سال اتمام و به طور هميشگي تمديد شود. در اين چهره سايت با هيچ خطا و مشكلي مواجه نمي شود و در نتيجه مي طاقت هر روز شاهد ورود حجم وسيعي از بازديدكننده ها بود.
پشتيباني سايت در چند مرحله انجام مي شود كه عبارتند از:
نگهداري و پشتيباني فني
پس از اينكه سايت راه اندازي شد، شدني است بعضي از تقدير هاي آن مبتلا سخت شوند. براي مثال در قسمت قالب هاي جوملا كه به صورت OPEN هستند، شدني است لينك ساير تارنما ها قرار بگيرد. در اين چهره كاربران بعد از ورود به سايت، به سايت آنها هدايت شده و اين امر به مرور زمان از رتبه سايت بكاهد. براي جلوگيري از اين دست اتفاقات، پشتيباني فني در اولويت پيمان مي گيرد. ضمن اينكه ورود افزونه هاي جديد، به معناي كهنه شدن بعضي ديگر از افزونه ها براي موتورهاي جستجو است. پشتيبان بايد از ورود افزونه ها و ابزارهاي جديد آگاهي داشته باشد و آنها را در سايت نصب كند.
نگهداري و پشتيباني امنيتي
بعد از راه اندازي سايت، حفظ حريم شخصي بازديدكننده ها و خارج كردن اطلاعات از دسترس افراد سود، بايستگي پيدا مي كند. در صورتي كه سايت در باره خريد و فروش محصولات و خدمات كار و جنبش دارد و بازديدكنندگان اطلاعات بانكي خود را در سايت وارد مي كنند، حفظ امنيت آنها ضرورت اكثريت دارد. حضور هكرها به معناي دسترسي به اطلاعات بانكي كاربران و در نتيجه مي تواند عواقب وخيمي را به دنبال داشته باشد. بنابراين بررسي مدام سايت و تغيير كدهاي موجود مي تواند از ورود هكرها به تو سايت بازداري كند كه اين كار بدست پشتيبان امنيتي انجام مي شود.
نگهداري و پشتيباني محتوايي
پس از حفظ حريم شخصي كاربران، نوبت به بارگذاري محتواها در سايت مي رسد. محتواها عامل سئو وبسايت هستند. بنابراين پشتيباني از محتواها تاثير زيادي در حفظ رتبه سايت دارد. حمايت محتواها با بررسي و تغيير لينك هاي شكسته، بازنويسي محتواهاي كپي شده و ... سپريدن مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.