اندرويد قابليت لرزش دسته هاي بازي را شبيه سازي مي‌كند

۳۰ بازديد

اندرويد درحال آماده سازي توانايي كنترلر‌هاي بازي براي استفاده از ويژگي‌هاي سر و صدا شبيه به دسته هاي بازي با سيستم عامل خود است. 

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌هاي اخير بازي‌ها در سيستم عامل اندرويد بسيار گسترش يافته است و همچنين لوازم جانبي مورد استفاده در تلفن‌هاي همراه و تبلت‌هايي براي بازي‌هايي كه با سيستم عامل اندرويد كار مي‌كنند نيز پيشرفت چشم گيري داشته‌اند. اكنون به نظر مي‌رسد كه اندرويد درحال آماده سازي توانايي كنترلر‌هاي بازي براي استفاده از ويژگي‌هاي سر و صدا با سيستم عامل خود است.

 

اخيرا يك ردياب براي پشتيباني از سر و صدا در كنترلر‌هاي بازي متصل به دستگاه‌هاي سيستم عامل اندرويد دوباره بازگشايي شده است كه اين مهم در مارس سال ۲۰۱۹ شروع شد و در آوريل امسال با عنوان منسوخ بسته شد. ولي هفته پيش پيامي از طرف گوگل منتشر شد كه در اين پيام آمده بود: اين ويژگي براي نسخه بعدي در نظر گرفته خواهد شد!

آيا اين فناوري قابل دسترس است؟

 

هنوز هيچ تضميني براي رسيدن به اين واقعيت وجود ندارد، اما به نظر مي‌رسد گوگل حداقل مايل است آن را بررسي كند. در حالي كه برخي از توسعه دهندگان روش‌هاي هك كننده‌اي را براي كنترل سر و صدا كردن بازي‌ها با لرزاندن دستگاه خود ارائه داده اند، كه متاسفانه كنترل كردن اين سر و صدا از اين طريق نيز امكان پذير نيست.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,اندرويد

 

اين فناوري براي Android TV است كه اخيرا بيشتر روي بازي متمركز شده است. روش‌هاي ديگري نيز در مورد اين محدوديت وجود دارد، مانند Stadia Controller كه به Wi-Fi و جريان بازي متصل مي‌شود تا همچنان از سر و صدا استفاده كند. البته اين براي بازي‌هايي كه به صورت محلي اجرا مي‌شوند قابل استفاده نيستند. در صورت آپديت اين ويژگي، احتمالا محدود به نسخه‌هاي جديد اندرويد است و فقط با كنترلر‌هاي انتخابي محدود خواهد شد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11064237.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.