طراحي سايت ارزان

تكنولوژي روز

طراحي سايت ارزان

۲۳ بازديد

مدت زمان لازم براي طراحي سايت چقدر است ؟براي طراحي سايت بعد از ثبت و تاييد حوزه بين سه  تا شش روز  سررسيد لازم مي باشد . البته طراحي سايت ارزان برخي مشتريان كه شتاب داشته اند ما يك روز سايت را طراحي نموده ايم . البته اگر محتواي سايت به عهده ما باشد موعد بيشتري براي تحويل بايد در نظر گرفت .
البته اين مدت براي سايت هاي اختصاصي اغلب و بنا بر پروژه و قالب سايت تخمين مي گردد.به غير از طراحي چه خرج ديگر دارم ؟هيچ هزينه اضافه نداريد . ما هاست ۱ گيگا بايت و دامنه اي IR را به صورت هديه و بدون گرفتن وجه ( براي سنه اول ) در اختيارتان قرار مي دهيم .
در چهره تقاضا شما  فرآوري و درج محتواي سايت  ، پشتيباني ، سئو سايت هزينه پسنديده برآورد مي گردد.مراحل پيشه و طراحي چگونه است ؟بعد از تماس شما ، اطلاعات شما براي خريد پهنه و هاست گرفتن شده و  هاست و دامنه بنام شما خريداري شده و تنظيمات لازم چهره مي گيرد .
سپس طراحي سايت اتمام مي گردد و محتواي سايت در صورت در خواست شما كامل مي گردد .در چهره تقاضا سايت اختصاصي سايت و الگوي باره نظر شما گرفتن شده و مطابق سليقه و الگوي معرفي شده سايت طراحي و محتواي مورد نظر درج مي گردد .چگونه مي توانم سفارش بدهم ؟مي توانيد از طريق لينك ذيل ثبت اسم كنيد ، اطلاعات  بابت خريد هاست و دامنه بنام شما اخذ ميگردد. بعد از آن جهت راهبري با ما بگيريد .طراحي سايت شركتي ارزان كه قالب آن از پايه طراحي شده باشد تخصص ما مي باشد. در درستي طراحي سايت ارزان و حرفه اي خدمتي است كه كمتر كمپاني ارائه كننده خدمات وب سايتي مي تواند ارائه نمايد كه گردآور داركوب با پروا به تجربه زياد خويش در اين زمينه مي تواند خدمات خويش را با كيفيت بالا و به همراه پشتيباني كامل و تند ارائه نمايد. كمپاني هايي كه طراحي سايت ارزان در طهران اتمام مي دهند معمولا تارنما ها را با قالب حاضر طراحي مي نمايند و يا خدمات حمايت نكويي ارائه نمي كنند. استفاده از قالب حاضر تارنما به انگيزه دشواري ها آن همانند غير قالب توسعه بودن، ايمني و سرعت پايين و عدم قابليت بالارفتن به هيچ وجه رهنمود نمي گردد و خريد سايت حاضر مي تواند باعث هدر رفتن پول و سررسيد شما گردد. در باره خدمات حمايت نيز چنانچه حتي كمپاني طراح سايت وب سايت شما را با تعرفه 100 هزار تومان طراحي كرده باشد در صورتي كه تارنما باره عقيده را حمايت ننمايد نمي توانيد از تارنما خويش كاربرد لازم را نمايد و بودجه و موعد صرف شده شما هدر خواهد رفت. در واقعيت ساخت سايت با بها هاي بسيار زير با توجه به مشكلاتي كه ممكن است بعدها براي شما به هستي آورد، شدني است شما را از پيوسته روند راه اندازي سايت اينترنتي نا اميد سازد. ولي مي توانيد طراحي سايت با بها مناسب ولي با كيفيت انجام دهيد لغايت بتوانيد به تدريج و به مرور زمان حضور خويش را در اينترنت بيشتر تقويت نماييد.
طراحي سايت با قيمت ارزان ولي كيفيت بالا ممكن است ولي نياز به برنامه ريزي و تجربه كافي دارد و ارزان ارائه نمودن خدمات طراحي تارنما بدون تجربه و برنامه ريزي ممكن نيست و برخي از شركت بدون داشتن تجربه كافي در زمينه طراحي وب اقدام به اتمام پروژه ها با بها زير مي نمايد حال آنكه از آينده و نياز به پشتيباني سايت طراحي شده خبري ندارند و سايت طراحي شده را بدون پشتيباني خلاص مي نمايند. در حقيقت المان تجربه يكتا از مهترين مولفه هايي است كه باعث مي گردد يك شركت طراحي سايت نا ارائه خدمات طراحي سايت با ذيل ترين بها ممكن و بالاترين كيفيت را داشته باشد. كمپاني هاي طراحي وب با توجه به تجربه و پيشينه كاري خويش سرعت اكثريت در اجراي پروژه هاي بعدي خود پيدا مي كنند و مي توانند سايت هاي جديد را با استفاده از تجربه جديد خويش تندتر و با بها تمام شده اقليت پياده سازي نمايند. داركوب با توجه به پيشينه 15 ساله طراحي تارنما خويش از سنه 1381 الي كنون و 3000 وب سايت طراحي شده خط مشي خود را بر ارائه خدمات طراحي تارنما با بالاترين كيفيت و زير بها ممكن پيمان داده است.
داركوب متعلق به جهت اعلام مي نمايد كه ارائه خدمات ساخت سايت با قيمت ارزان بدون داشتن تجربه كافي شدني نيست كه دلايل خود را در دسته تحتاني اعلام مي نمايد:
عمليات طراحي سايت تنها ساخت و تاسيس تارنما نيست بلكه پس از طريق اندازي وب سايت مي بايست تارنما توسط طراح تارنما حمايت گردد و اكثر شركت ها و گروه هاي طراح وبي كه بدون تجربه شغل طراحي تارنما را سپريدن مي دهند معمولا در حمايت وب سايت لاغر عمل مي نمايند و توان حمايت سايت را ندارند.داشتن تجربه كافي باعث مي گردد طراح پيش بيني آينده وب سايت را نموده باشد و اقدامات لازم براي صحت عملكرد وب سايت را انجام ديتا باشد. به عنوان مثال طراح تارنما را امن سازي مي نمايد تا تارنما دچار مشكلات امنيتي نگردد و حال آنكه وب سايت هايي كه با بها زير اتمام مي شوند معمولا توسط كمپاني هاي بي تجربه امن سازي نمي گردند و در آنيهد مبتلا دشواري ها امنيتي مي گردند.داشتن تجربه در پروژه طراحي وب سايت باعث مي گردد طراح از مشكلات طراحي وب اغلب با خبر باشد و در طراحي خويش اصول و قواعد طراحي وب را در تارنما خود رعايت نمايد.با استفاده از قالب هاي حاضر سيستم هاي مديريت درونمايه همانند جوملا، وردپرس و دروپال نيز مي طاقت طراحي سايت نمود ولي اين سايت ها نيز مي بايست توسط متخصص و برنامه نويس وب نصب، تاسيس و كاربرد گردند و در غير اين صورت و عدم استفاده صحيح و پسنديده از اين سيستم ها ممكن است وب سايت مبتلا مشكلات جبران ناپذيري گردد. در تقسيم پايين به شما طريق هاي ذيل آوردن قيمت تمام شده طراحي سايت را اعلام مي نمايم.
استفاده از سيستم هاي مديريت محتواي رايگانداركوب 15 سنه است كه در زمينه برنامه نويس PHP تكاپو دارد و پروژه هاي معمولي طراحي تارنما خود را معمولا با به كارگيري سيستم هاي مديريت محتواي مجاني نظير جوملا ، وردپرس و دروپال پياده سازي مي نمايد كه به كارگيري اين سيستم هاي مديريت محتواي رايگان قيمت پايان يافته طراحي سايت را زير مي آورد. مشكلي كه معمولا براي استفاده از اين سيستم هاي مديريت درونمايه اعلام مي نمايند آن است كه اين سيستم ها امنيت ضعيفي دارند كه از نظر داركوب به هيچ وجه به اين صورت نمي باشد و فقط دليل امنيت پايين اين سيستم استفاده بدست افراد نوآموز مي باشد. به اين صورت كه چنانچه اين سيستم هاي مديريت محتواي رايگان بدست كسان تازه كار باره بهره‌گيري قرار بگيرند چنانچه وب سايت به واقعيت امن سازي نگردد شدني است در آينده دچار دشواري ها امنيتي گردد حال آنكه اين سيستم ها حتما مي بايست توسط متخصص و برنامه نويس وب سايت نصب، تاسيس و امن سازي گردند الي كاركرد واقعيت داشته باشند و ضمانت كاركرد آن تضمين شده باشد.
استفاده از قالب آمادهاستفاده از قالب آماده وب سايت موردي است به زير آوردن خرج تمام شده وب سايت كمك مي نمايد كه البته داركوب انجام طراحي سايت به اين روش را رهنمود نمي نمايد. قالب حاضر به قالب هاي مجاني موجود در اينترنت گفته مي شود كه معمولا به چهره رايگان در دسترسي مي باشند و به راحتي مي توانيد توسط آن ها سايت خود را راه اندازي نماييد. با توجه به بهره‌گيري گسترده از اين قالب ها به كارگيري اين قالب ها ممكن است به برند شما لطمه وارد آورد زيرا تارنما شما مانند به نمونه هاي بسياري مي باشد.
خريد قالب وب سايتحالت  نزديك  به به كارگيري قالب آماده خريد قالب از فروشگاه قالب وب مي باشد كه كاربرد از اين طريق سرعت انجام پروژه طراحي وب را ذيل مي آورد و همچنين خرج همگي شده طراحي تارنما به اين شيوه به نسبت به كارگيري گرافيست براي پياده سازي قالب وب سايت ذيل تر مي باشد. در روش خريد قالب كه داركوب به شما انجام اين روش را پيشنهاد مي نمايد شما مي توانيد با مراجعه به فروشگاه قالب داركوب، قالب باره نظر خويش را گزينش و خريداري نموده و داركوب قالب مورد نظر شما را پياده سازي نموده و براي شما حمايت نمايد.
درج اطلاعات وب سايت توسط كارفرمااز يك روش ديگر نيز مي توانيد هزينه پايان يافته پياده سازي وب سايت خويش را پايين بياوريد كه آن به اين صورت مي باشد كه درج اطلاعات را خويش بر دوش بگيريد. درج اطلاعات را مي توانيد با پروا به آموزشي كه در دفتر داركوب به شما ديتا مي شود خويش بر عهده بگيريد كه در اين شيوه هزينه درج مطالب تارنما از خرج كلي كسر مي گردد. البته داركوب به شما توصيه مي نمايد كه در وحله نخست درج مطالب را به داركوب واگذار نماييد تا مطالب را طراح داركوب براي شما بارگذاري نمايد لغايت ظاهر مطالب بارگذاري شده مناسب باشد و بعد از درج اطلاعات اوليه بدست داركوب كارفرما مي تواند مسئوليت تكميل اطلاعات را بر دوش بگيرد.
شما در حال مطالعه اين صفحه هستيد احتمالا به اين انگيزه كه در جستجوي طراحي سايت ارزان ولي با كيفيت هستيد. داركوب مقرون به صرفه ترين پلان خويش را خريد قالب از فروشگاه قالب و درج اطلاعات اوليه توسط داركوب اعلام مي نمايد. طراحي نسخه موبايلي وب سايت نيز چندين ماه است جزو فاكتورهاي رنك دهي موتورهاي جستجو مي باشد و داركوب به شما توصيه مي نمايد قابليت ريسپانسيو بودن قالب را حتما در امكانات تارنما خود داشته باشيد. داركوب با استفاده از سيستم هاي مديريت محتواي رايگان در ساحل تجربه 15 ساله و 3000 تارنما طراحي شده خود وب سايت شما را با ارزان ترين بها شدني پياده سازي خواهد نمود.
همچنين داركوب براي پايين آوردن بها طراحي سايت يكتا بازاريابي خود را حذف نموده است و به اين شيوه 50 درصد در هزينه هاي طراحي سايت خويش صرفه جويي نموده است و بازاريابي خود را از طريق مشتريان راضي خويش و وانگهي سئو و بهينه سازي وب سايت هاي خود سپريدن مي دهد. در ضمن داركوب 50 درصد از فايده عرف و معمول شركت هاي طراحي وب سايت را از مشتريان خويش اخذ مي نمايد و فايده خويش را در انجام شمار بيشتري پروژه دريافت خواهد رو كرد كه اين طريق نيز يك نوع بازاريابي مي باشد و انگيزه بها هاي پايين داركوب به انگيزه ها ذكر شده مي باشد.
قيمت هاي طراحي سايت بسيار پايينبرخي از شركت ها اقدام به پياده سازي تارنما با قيمت هاي بسيار پايين مثلا 50 هزار تومان مي نمايند كه معمولا اين كمپاني ها تنها تارنما مي فروشند و از حمايت خبري نيست. اين تارنما ها معمولا كيفيت كافي نداشته است و بعدها شدني است دچار مشكلات بسياري شويد و داركوب به هيچ وجه اين تجربه را به شما توصيه نمي نمايد. بخردانه در نظر بگيريد در صورتي كه شركت بخواهد تارنما شما را پشتيباني نمايد مي بايست مبلغي بيش از 50 هزار تومان را براي يكسال پشتيباني خود در نظر بگيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.