افزايش ممبر در تلگرام

۳۰ بازديد

همانطور كه مي دانيد اين ايام شبكه هاي اجتماعي علاوه بر اينكه ابزاري براي سرگرمي مردم باشند يگانه از بهترين كانال هايي اند افزايش ممبر در تلگرام كه هر شخص يا هر كسب و كاري مي تواند متعلق به براي كسب درآمد از تلگرام استفاده كند. همانطور كه مي دانيد هر جايي كه مخاطبان بيشتري در آن هستي داشته باشد بهترين فضا براي تبليغات و بازاريابي محصولات و خدمات است. از اين رو اپليكيشن پيام رسان تلگرام كه اين روزها خيلي ها را درگير خود كرده است بهترين فضا براي كسب درآمد از اينترنت و وانگهي رونق كسب و كارهاي اينترنتي است.

يكي از دغدغه هاي افرادي كه برآنند توسط تلگرام كسب درآمد كنند يا كسب و كار و خدمات خويش را معرفي كنند ميزان اعضاي كانال تلگرامشان است. خب خيلي ها فكر مي كنند هرچه اعضاي كانال تلگرامشان اغلب باشد بهتر است و بيشتر مي توانند درآمد زايي داشته باشند. و به همين خاطر دست به buy telegram members غير راستين يا فيك ممبر تلگرام مي زنند.
البته چه بسا در بعضي مواقع براي كانال هايي كه مثلا از طريق گرفتن تبليغات كسب درآمد مي كنند اينطور باشد. اما همش اينطور نيست! كانال هايي با عضو هاي خيلي كم وجود دارند كه به هيچ وجه سرشناس نيستند و چراغ خاموش به شغل خويش پيوستگي مي دهند. اين كانال ها خيلي اغلب از كانال هايي كه اعضاي چند ده هزار نفري دارند كسب درآمد دارند! مهم تعداد اعضا نيست. بلكه مهم اين است كه اعضاي كانال شما به راستي به خاطر سوژه كانالتان شما را تعقيب كنند.
در اين نوشتار هم منظور دارم در باره همين سوژه صحبت كنم. چگونه مي نا اعضاي واقعي و هدفمند براي كانال تلگرام خويش اخذ كرد؟ در اين نوشتار همراه من باشيد الي 10 روش بنيادي براي افزايش ممبر كانال تلگرام را به شما معرفي كنم.
 
چرا كانال ما بايد داراي اعضاي واقعي باشد؟منظور از اعضاي راستين اين است كه افرادي در كانال ما حضور داشته باشند، كه به راستي به محتواي كانال ما علاقه دارند و همش ما را دنبال مي كنند. اينكه به زور به كسي بگوييم ما را پيگيري كند پيشه خوبي نيست! اين قضيه در كل جا راستگو است. مثلا در ايميل ماركتينگ ايميل فرستادن به افرادي كه ما را نمي شناسند كاري اشتباه و بي كارايي است.
هميشه بازاريابي و تبليغات روي افرادي كه قصد ما هستند مهم بوده است. در تلگرام هم همين طور است. يعني ما به زور نمي توانيم افرادي را كه محتواي ما را دوست ندارند به كانالمان دعوت كنيم. دوره اينكه از راه تبليغات پاپ آپ و به زور كسان را در كانال خويش اضافه نماييم به سر آمده است. امروزه با به كارگيري روش هاي بنيادي بايد كاري نماييم كه كسان با گرايش و علاقه شخصي خودشان كانال ما را تعقيب كنند. لغايت خيلي راحتر بتوانيم بازاريابي محصولات و خدمات خويش را روي آن ها سپريدن دهيم.
استفاده از شيوه هاي غير بنيادي در افزايش ممبر كانال تلگرام كاري اشتباه، پر هزينه و بي سود است. كلا هر چيزي كه به اين صورت باشد هيچ تاثيري در روند كاميابي ما ندارد! از سايت هايي كه با استفاده از روش هاي گوناگون هدف افزايش بازديد مصنويي سايت خويش را دارند بگيريد لغايت صاحبان پيج هاي اينستاگرامي كه به تعقيب فالوئر فيك هستند. هيچ وقت استفاده از اين روش ها عملكرد خوبي نداشته است و در بسياري از مواقع هوده كه نداشته هيچ بلكه با زيان و زيان هايي به اتفاق بوده است.
 
10 طريق بنيادي براي افزايش ممبر كانال تلگرامتلگرام
1.هدفتان را مشخص كنيد و كانالتان را بسازيداولين قدم در ساخت يك كانال تلگرامي اين است كه بدانيد هدفتان از برپايي كانال چيست؟ بايد قصد خويش را از طريق اندازي كانال تلگرام مشخص كنيد. موضوعي كه هدف داريد در مورد آن در كانال خود درونمايه فرآوري كنيد را مشخص كنيد.
اين خيلي مهم است كه پس از اينكه منظور و موضوع كانال خود را مشخص كرديد سوژه آن را عوض نكنيد. به عنوان مثال اگر سوژه كانال شما بهداشت و سلامت است نبايد در باره موضوعات طنز يا سياسي در كانال خويش محتوا منتشر كنيد! با اين كار نارضايتي اعضاي كانال شما بيشتر مي شود و به مرور سررسيد كانال شما را ترك مي كنند.
متاسفانه خيلي از رفقا به اميد اينكه با عوض كردن جستار كانال خويش مي توانند اعضاي بيشتري را به كانال خود جذب كنند كامياب نمي شوند و همان اعضاي فعلي كانال خود را هم از دست مي دهند.
 
2.پروفايل كانال تلگرام خويش را خلاقانه تكميل كنيداستفاده از لوگوي مناسب و تكميل كردن توضيحات كانال خويش زياد مهم است. بعد از اينكه مشخصات ارتباطي خويش را مشخص كرديد سعي كنيد در توضيحات يا تقدير Bio كانال خود منفعتي كه براي كاربر در عقيده گرفتيد را به نكوداشتن عنوان كنيد. اصلا مهم نيست كه شما در پهنه كاري خود نخستين هستيد بلكه مهم اين است كه چه فرقي با رقباي ديگر خود داريد و چه سودي براي مخاطبان خويش داريد.
به عنوان مثال جمله “هر روز با جملات انگيزشي كانال ما، روز خويش را به فرجام برسانيد” خيلي بهتر و جذاب تر از آنگونه “جملات انگيزشي را در كانال ما دنبال كنيد” است.
 
3.محتواي با كيفيت و جذاب فرآوري كنيدسعي كنيد محتوايي كه به درد كاربران كانالتان مي خورد را توليد و منتشر كنيد. معمولا كانال هاي تفريحي درونمايه در هر موضوعي را توليد مي كنند و خيلي فرقي نمي كند در چه موضوعاتي پست بگذارند. ولي كانال هاي تخصصي اين طور نيست! اگر كانال شما مختص به دامنه خاصي است بايد سعي كنيد محتواي مفيد و كاملا كاربردي براي كاربرانتان فرآوري كنيد.
در فرآوري درونمايه تنوع داشته باشيد. سعي كنيد از فرمت هاي پر طرفدار همانند عكس نوشتجات و تصاوير گيف يا ويدئو هاي كوتاه ناچيز حجم كه مشابه ويروس بين ملت پخش مي شوند كاربرد كنيد.
اينفوگرافيك ها به طرز عجيبي مي توانند در تلگرام دست به دست شوند. ساخت اينفوگرافيك پيشه سخت و پر زحمتي است اما سعي كنيد لغايت جايي كه مي توانيد اينفوگرافيك هايي خاص در رابطه با سوژه كانال خود درست كنيد و آن را به اشتراك بگذاريد.
پيشنهاد ويژه هميار وب : آيا از تلگرام مي طاقت به عنوان يك دست موزه بازاريابي كاربرد كرد؟
در شبكه هاي اجتماعي به اخص تلگرام كاربران حوصله كمي دارند. كوشش كنيد پست هاي طولاني منتشر نكنيد و تا جايي كه شدني است همراه پست هاي خويش عكس هم قرار دهيد. بيشتر وقت ها منظورتان را مي توانيد در قالب يك عكس نوشته ذكر كنيد.
با توجه به جستار كانال خويش پيشنهاد مي كنم از صوت هاي اختصار هم بهره‌گيري كنيد. فايل هاي صوتي زياد پر طرفدار اند و اعضاي شما به راحتي و در هر زماني مي توانند پست هاي صوتي شما را گوش دهند. همانطور كه مي دانيد صفحه تلفن هاي به اتفاق حقير است و همين مايه مي شود كه خيلي از رفقا حوصله نداشته باشند لغايت پست هاي متني شما را بخوانند. به خاطر همين هم كوشش كنيد براي افراد ناچيز حوصله فايل هاي صوتي منتشر كنيد.
 
4.پست هاي كانال خويش را اختصاصي كنيدمهمترين كاري كه بايد اتمام دهيد اختصاصي كردن پست هاي كانالتان است. با اين شغل مي توانيد اعضاي كانال خويش را تا حتماً زيادي افزايش دهيد. مطمئن باشيد اگر پست هاي شما اختصاصي و جذاب باشد توسط كاربرانتان به كسان ديگر ارسال مي شود يا در گروه هاي ساير به اشتراك گذاشته مي شود.
براي اينكار حتما از لوگو يا تگ مربوط به كانال خويش بر روي عكس ها يا ويدئو هاي اختصار خويش كاربرد كنيد. اين كار را به راحتي با اپليكيشن pic art مي توانيد اتمام دهيد. همچنين پايين هر پست خود آدرس كانال خويش را يا به صورت لينك پابليك يا به چهره @ChanelName پيمان دهيد.
 
5.در توليد محتوا از كاربرانتان كمك بگيريداز كاربرانتان بخواهيد براي شما محتوا فرآوري كنند و محتواي توليدي آن ها را با مشخصات كاملشان در كانال پيمان دهيد. البته با پروا به موضوع كانال خود بايد اين پيشه را سپريدن دهيد. مثلا سوژه خاصي را مطرح كنيد و از كاربرانتان نظرشان را در آن باره بخواهيد. اگر در قالب يك فايل صوتي اين پيشه را متعلق به ها بخواهيد خيلي جذاب تر است.
همچنين مي توانيد از آن ها بخواهيد سوالاتشان را از شما بپرسند. مثلا شما در پهنه تكنيك هاي فروش و بازاريابي اينترنتي تكاپو مي كنيد و در اين دامنه سوالاتي از جانب مخاطبانتان مطرح مي شود. شما مي توانيد با پاسخ دادن به سوالات آن ها در ساحل سوال مطرح شده محتواي جذابي توليد كنيد و در كانال خويش قرار دهيد.
همچنين مي توانيد با در ميان گذاشتن يك نظر سنجي يا پيكار اين پيشه را اتمام دهيد. مثلا با عنوان “10 طريق براي افزايش فروش محصولات اينترنتي” نظر سنجي را مطرح كنيد و از كاربرانتان بخواهيد 10 روشي كه باعث فروش محصولات اينترنتي مي شوند را براي شما ارسال كنند.
فراموش نكنيد كانال شما تخصصي است و علاقه مندان به حوزه كاري شما در آن هستي دارند. بعد مي توانند به شما در اين گويه كمك كنند. پس از اينكه روش هاي خود را مطرح كردند گلچيني از بهترين انحاء را بنويسيد و به عنوان يك پست در كانال خود پيمان دهيد.
 
6.در گروه ها و سوپر گروه هاي هم گستره عضو شويدسعي كنيد دسته ها و سوپر گروه هايي كه هم حوزه كاري شما هستند را پيدا كنيد و در آن ها تكاپو كنيد. اگر امكانش بود هر چند وقت يك بار پست هاي منتخب خويش را در آن ها به اشتراك بگذاريد. اگر مدير گروه ها فرمان چنين كاري را به شما نداند كوشش كنيد با آن ها وابستگي صميمانه اي برپايي كنيد. مثلا برخي از پست هاي آن ها را در كانال خويش به اشتراك بگذاريد و در برابر متعلق به ها بخواهيد به شما دستور كار و جنبش در گروه را بدهند.
همچنين مي توانيد در سوپر گروه هاي مربوط به پهنه كاري خودتان در بحث ها كمپاني كنيد و به سوالات ساير كاربران جواب كنيد. كوشش كنيد خود را در كارتان كارآزموده و قادر نشانه دهيد. در پست هايي كه در احزاب مي گذاريد كوشش كنيد به طور طاقت چشمگير خود و كانال خود را شناسايي كنيد. مثلا اگر به سوالي پاسخ داديد آخرش به اينكه شما هم در اين زمينه كانالي داريد اشاره كنيد. مطمئن باشيد با اين شغل مي توانيد كسان زيادي را به كانال خود برگشت دادن دهيد.
 
7.كانال تلگرام خود را به ديگر شبكه هاي اجتماعي تان لينك كنيددر هر شبكه اجتماعي كه تكاپو مي كنيد آدرس كانال تلگرام خود را قرار دهيد. مثلا خيلي خوب است آدرس كانال تلگرام خود را در بيو پيج اينستاگرام خويش پيمان دهيد. يا مثلا در كانال آپارات خويش علاوه بر آدرس وب سايت، آدرس كانال تلگرام خود را نيز در قسمت رسانه هاي اجتماعي قرار دهيد. كلا سعي كنيد در هر سايتي كه پروفايل داريد آدرس كانال تلگرام خود را نيز قرار دهيد.
پيشنهاد مي كنم نوشتار بي خرد تبليغات تقلبي در تلگرام را نخوريد! را هم بخوانيد
 
8.كانال خود را در دايركتوري هاي كانال هاي تلگرام درج كنيديك سري سايت هايي هستند كه به عنوان دايركتوري كانال هاي تلگرامي مي تاب متعلق به ها براي افزايش ممبر كانال تلگرام بهره‌گيري كرد. اين سايت ها با تقسيم بندي موضوعي كه دارند كانال هاي تلگرامي را در موضوعات گوناگون در سايت خود درج مي كنند. يك سري از آنها هم ممكن است در قبال پرداخت مبلغي آدرس كانال شما را ثبت كنند كه البته معمولا مبالغ كمي براي اين پيشه گرفتن مي كنند. مثلا 10 هزار تومن و براي هميشه!
اين سايت ها را با كمي جست و جو مي طاقت از راه گوگل پيدا كرد كه آدرس برخي از آن ها به شرح ذيل است :
http://mychannels.ir
http://tkanal.ir
http://www.bia2kanal.com
http://channelz.ir
http://telegram-channels-list.ir
 
9.مسابقه برگذار كنيد و جايزه بدهيدمسابقه تلگرامي
يكي از بهترين روش ها براي افزايش ممبر كانال تلگرام برگذاري پيكار است. حتما لغايت الان مسابقات بگذار شده در تلگرام را ديده ايد. چند وقت پيش مسابقه اي با عنوان بهترين عكس كودكان در تلگرام برگذار شد و باره پروا خيلي از دوستان قرار گرفت.
در اين پيكار هر كسي مي توانست عكس فرزند خويش را در مسابقه كمپاني دهد و هر عكسي كه بيشترين لايك را مي گرفت برنده بود. با توجه به موضوع مسابقه و شيوه برنده شدن در آن هر كسي كوشش مي كرد لغايت براي عكس مولود خود لايك بگيرد. براي اين پيشه لينك مسابقه را براي دوستان و آشنايان خويش ارسال مي كرد و از آن ها مي خواست عكس باره نظر را لايك كنند.
البته اين مسابقه با اين سوژه بيشتر مورد توجه كانال هايي با موضوعات همگاني و سرگرمي است. در كانال هاي تخصصي بايد پيكار اي مربوط به همان دامنه برگذار كرد.
فرقي نمي كند كانال شما چه موضوعي دارد. فرض كنيد شما مدير كانالي با جستار آموزش ساز گيتار هستيد. بس است از كاربران كانال خويش بخواهيد تكه اي را بنوازند و براي شما ارسال كنند. هر تكه اي كه بيشترين لايك را بگيرد برنده است.
نكته مهم اين است كه بايد جايزه اي گزيده تر اي تعيين كنيد الي كاربران زيادي ترغيب شوند در اين پيكار شركت كنند. اگر خدمات يا محصولاتي ارائه مي دهيد مي توانيد به عنوان هديه يگانه از محصولات خويش يا كد تخفيفي براي خريد محصولات به فرد برنده بدهيد.
پيشنهاد مي كنم نوشتار در ارتباط با ممبر فيك تلگرام بيشتر بدانيد را هم بخوانيد
 
10.بازديدكنندگان سايتتان را به كانال تلگرام خويش دعوت كنيدراه هاي زيادي براي اينكه بتوانيد بازديدكنندگان سايتتان را به كانال تلگرام خويش بكشانيد هستي دارد. يگانه از اين راه ها دعوت كاربران سايتتان به مطلبي كه تنها در كانال تلگرام شما منتشر مي شود است. كلا هر چيزي كه در سايت شما وجود ندارد و فقط در كانال تلگرام تان است و كاربر ناچار شود براي ديدن آن مطلب به كانال تلگرام شما بيايد. مي توانيد از راه ايميل نيز كاربران سايتتان را به عضويت در كانال تلگرام تان دعوت كنيد.
به عنوان مثال ايميلي براي آن ها ارسال كنيد و در آن به اين جستار اشاره كنيد كه امشب سر ساعت 10 در كانال تلگرام ما فلان مطلب منتشر مي شود و يا اينكه محصول جديدمان به اتفاق با تخفيف مخصوص تلگرامي ها رو نمايي مي شود براي از دست ندادن اين فرصت، در كانال تلگرام ما همين الان عضو شويد.
براي اينكه بازديدكنندگاني كه به چهره گذري از سايت شما رويت مي كنند هم عضويت در كانال تلگرام تان دعوت كنيد مي توانيد رهنمود هاي اخص اي براي آنها در نظر بگيريد.به عنوان نمونه مي توانيد قبل از اينكه بازديدكننده اي سايت شما را ترك كند پيشنهادي در قالب يك پاپ آپ به او دهيد.
شما وانگهي مي توانيد در تمام پست هاي سايت خود بازديدكنندگان و اعضاي سايتتان را به كانال تلگرام خويش دعوت كنيد. به عنوان مثال مي توانيد بنري همانند عكس پايين طراحي كنيد و در تقدير تبليغات ذيل تمام پست هاي سايت خويش پيمان دهيد.
عضويت در كانال تلگرام هميار وب
 
11.افزايش ممبر كانال تلگرام با به كارگيري اسپانسرييكي از بهترين روش ها براي جذب ممبر كانال تلگرام به كارگيري طريق اسپانسري هست. حتما احزاب و كانال هايي را ديده ايد كه بالاي آن ها پستي به صورت پين شده دائما پيمان گرفته است؟ اين روش به راستي همان اسپانسري است كه براي افزايش ممبر تلگرام بسيار كاربردي است. كاربرد از اين روش تبليغاتي كمي خرج بر است ولي بهترين شيوه براي جذب سريع هزاران ممبر براي كانال تلگرام شماست.
اسپانسري تلگرام
اگر محتواي كانال شما با كيفيت است و از جذابيت بالايي برخوردار است شك نكنيد بهره‌گيري از اين روش بسيار به فايده شما خواهد بود. به عنوان مثال اگر در يك كانال 50 هزار ممبري پست شما سرمايه گذار شود با هر پستي كه در كانال قرار مي گيرد ميانگين نزديك 30 نفر كانال شما را تماشا مي كنند و عضو كانال تان مي شوند. حال حساب كنيد اگر يك ماه در اين كانال پست اسپانسري شما قرار داشته باشد چه اتفاقي مي افتد؟
 
12.افزايش ممبر تلگرام با استفاده از ربات هاي زير گردآور گيرييكي از بهترين طريق هاي براي افزايش ممبر تلگرام استفاده از ربات هاي زير مجموعه گيري است. حتما شما هم ديده ايد براي پست قراردادن يا در برخي از گروه هاي تلگرامي نياز است پيش درآمد عضو كانال هايي شويد و سپس به شما پروانه ارسال پست را مي دهند. كانال شما ميتواند جزء گرد از اين كانال ها براي عضويت باشد. براي كاربرد از اين روش بايد با ادمين كانال هايي كه ربات زيرمجموعه گيري دارند وارد گفتگو شويد.
اين شيوه هاي جزء طريق هاي پولي براي افزايش ممبر كانال تلگرام محسوب مي شود ولي بازدهي زياد فوقاني براي شما خواهد داشت. ماهان تيموري يكي از فعالان حوزه كسب ثروت در ايران با به كارگيري طريق اد اجباري بدست ربات هاي پايين مجموعه گيري توانست در كمتر از يك سنه يك ميليون ممبر پركار تلگرام جذب كند.
البته براي بهره‌گيري از اين روش خودتان هم مي توانيد اقدام كنيد يعني خودتان ربات زيرمجموعه گيري بسازيد كه كمي زحمت دارد. براي شروع بايد سورس كد ربات تلگرام باره عقيده را داشته باشيد و يك هاست با كيفيت و مطمئن براي بارگذاري سورس باره عقيده و وب هوك كردن ربات تلگرام تان كه يك پروسه پيچيده اي دارد بهره‌گيري كنيد. آموزش هاي مجاني براي انجام اين كار در وب سايت ها موجود است كه مي توانيد متعلق به ها بهره‌گيري كنيد.
 
13.تبليغات براي افزايش ممبر كانال تلگراماز طريق هاي تبليغاتي هم مي توانيد براي بسيار شدن اعضاي كانال تلگرام خود استفاده كنيد. طريق هاي تبليغاتي براي افزايش ممبر بسيار است كه شماري از آن ها را به شما معرفي مي كنم. يگانه از بهترين روش ها براي افزايش ممبر استفاده از روش اد اجباري است. در اين طريق ممبرهاي كانال شما اجباري به كانال تان اضافه مي شوند.
پرداخت در ازاي عضويت هم از روش هاي هدفمند براي افزايش ممبر تلگرام است. در اين طريق در ازاي جذب هر ممبر بايد مبلغي پرداخت كنيد كه با توجه به شمار ممبرهاي درخواستي شما هزينه هاي تبليغاتي در اين روش متغير است.
از ساير طريق هاي مرسوم تبليغاتي براي جذب ممبر، تبليغ در كانال هاي سرشناس است. كانال هايي كه اعضاي زيادي دارند قطعا گزينه خوبي براي تبليغات شما محسوب مي شوند. اما نكته مهم اين است كه براي تبليغ در كانال هاي كبير سعي كنيد حتما محتواي تبليغاتي جذابي آماده كنيد چون وگرنه نمي توانيد ممبرهاي زيادي را به كانال خويش جذب كنيد و شدني ات بودجه زيادي را هدر بدهيد.
 
چگونه اعضاي كانال تلگرام خويش را حفظ كنيم؟مواردي را كه تا اينجا عنوان كردم براي افزايش ممبر كانال تلگرام بود. اما مهمتر از افزايش اعضاي كانال تلگرام اين است كه به انديشه حفظ آن ها باشيم. در بسياري از مواقع حفظ اعضاي كانال خيلي سخ تر و پر دردسر تر از افزايش آن ها است. نكاتي كه در پيوستگي عنوان مي كنم به شما كمك مي كند لغايت بيشتر اعضاي كانال خود را حفظ كنيد.
 
1.كميت را به كيفيت ترجيح ندهيد!اينكه در روز چقدر مطلب در كانالتان منتشر كنيد اصلا مهم نيست! مهم كيفيت محتواي ارسالي شماست. با ارسال پست هاي بي ربط و بي اهميت به سوژه كانالتان سعي نكنيد اعضاي كانالتان را وفادار سازيد. با اين پيشه فقط آن ها را از كانال خويش زده مي كنيد.
 
2.به هنگام پست هاي كانال خويش را ارسال كنيدبا توجه به شناخت مخاطبان خويش سعي كنيد پست هاي خود را در فواصل زماني معيني ارسال كنيد. هرگز در ارسال پست هاي خويش افراط نكنيد. كوشش كنيد مخاطبان خويش را شرطي كنيد. مثلا هميشه ساعت 10 صبح يك پست براي آن ها ارسال كنيد. معمولا پست هايي كه بين ساعات 2 بامداد الي 8 بامداد ارسال مي شوند از بازدهي نكوداشتن برخوردار نمي شوند.
 
3.با مخاطبان كانال خويش در تعامل باشيدبا اعضاي كانال خويش در بستگي باشيد. از سلايق آنها با خبر شويد. مثلا با تاسيس يك عقيده سنجي از آن ها بپرسيد به موضوعاتي بيشتر علاقه دارند. اين پيشه باعث مي شود الي حضورشان در كانال شما طولاني تر شود. اگر حوزه كاريتان فرمان داد از آن ها بخواهيد نوشته ها يا عكس هاي خود را براي شما ارسال كنند تا در كانالتان منتشر كنيد.
 
4.كانالتان را تبليغاتي نكنيد!در ارسال پست هاي تبليغاتي افراط نكنيد. چون اين كار باعث تفريق بسيار اعضاي كانال شما مي شود. افرادي كه در كانال شما حضور دارند به خاطر محتواي مفيدي است كه شما برايشان به اشتراك مي گذاريد. آن ها همنشين ندارند كانال شما به پاتوقي براي تبليغات تبديل شود. اگر منظور تبادل با ساير كانال ها يا قراردادن يا تبليغات در كانالتان را داريد بازه زماني مشخصي را به اين شغل گزين كردن دهيد.
 
5.مديران كانال خويش را توجيه كنيداگر براي فرآوري محتوا يا مديريت راحت تر كانال خويش از مديران ديگري استفاده مي كنيد حتما آن ها را كاملا توجيه كنيد. مثلا به آن ها بگوييد تمام پست ها بايد داراي تگ كانال شما و اختصاصي باشد. يا اينكه متعلق به ها بخواهيد زياد از مطالب كپي ديگر كانال ها بهره‌گيري نكنند. زمان ارسال پست ها را با آن ها چك كنيد.
 
جمع بندي و سخن آخرآخرين توصيه من اين است كه به هيچ وجه از ممبر فيك تلگرام استفاده نكنيد. حتي به شما رهنمود مي كنم از ربات ها و نرم افزار هاي ارسال خودكار پست ها در گروه ها نيز بهره‌گيري نكنيد. اگر واقعا كارتون تخصصي است كوشش كنيد از روش هاي اصولي كه در اين نوشتار به آن ها اشاره كردم براي افزايش ممبر كانال تلگرام خويش استفاده كنيد. اميدوارم از اين نوشتار كاربرد كافي را دستگير باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.