خريد فالوور بايدها و نبايدها

۲۳ بازديد

خريد فالوور ، چه نكات و بايد و نبايد هايي دارد ؟

اين روزها كسب و كارهاي اينترنتي بسيار محبوب شده اند و به شدت در حال رشد هستند ، اينستاگرام يكي از محبوب ترين شبكه هاي اجتماعي است كه با امكانات و سرويس هاي خود به سرعت در بين كاربران سراسر جهان محبوب شد و از يك برنامه اشتراك فيلم و عكس اينستاگرام تبديل به يكي از بهترين روش هاي تبليغات ، معرفي كالا و خدمات و درآمدزايي شده است

 

اهميت خريد فالوور و چرا بايد فالوور اينستاگرام بخريم ؟

در ابتداي ايجاد هر پيج و كسب و كاري در اينستاگرام مطمعنا نياز داريم تا جذب فالوور واقعي داشته باشيم و بتوانيم در اين شبكه اجتماعي ديده شويم ، يكي از بهترين ميانبرها براي محبوب شدن در اينستاگرام خريد فالوور ايراني اينستاگرام است.هرچه پيج اينستاگرام شما داراي تعداد فالوور بالاتري باشد در ديد ديگران محوبيت و ارزش بيشتري براي فالو و دنبال كردن پيدا ميكند

 

مزاياي خريد فالوور:

با خريد فالوور پيج شما اعتبار بيشتري پيدا ميكند و افراد بيشتري موقع برخورد با پيج شما به فالو كردن پيج اينستاگرام شما ترغيب ميشوند در حقيقت عدد تعداد فالوور اينستاگرام شما از جنبه رواني ديگران را به دنبال كردن پيج ترغيب مي كند. استارتاپ هاي تازه تاسيس مي توانند با خريد فالوور اينستاگرام و تبليغات هدفمند يك شبه ره چند ساله را طي كنند.

 

در كنار خريد فالوور اينستاگرام ، خريد سرويس هاي لايك و ويو اينستاگرام به بهتر ديده شدن پيج شما كمك خواهد كرد و حتي احتمال ديده شدن پست هاي شما را در اكسپلورر اينستاگرام بالا ميبرد

 

تا چند ماه پيش امكان استفاده از ربات اينستاگرام نيز به منظور افزايش فالوور اينستاگرام امكان پذير بود و بازدهي خوبي داشت اما با الگوريتم ها و محدوديت هاي جديد اينستا عملا استفاده از ربات اينستا كاري بسيار پرريسك و يا در بهترين حالت داراي بازدهي كمي شد. به همين علت خريد فالوور در حال حاضر بهترين روش براي جذب فالوور است

 

اگر نمي خواهيد حساب كاربري اينستاگرام تان توسط اينستاگرام غير فعال شود، دقت بيشتري در انتخاب ربات ها و تنظيمات آن داشته باشيد.

 

چگونه در اكسپلور اينستاگرام ديده شويم؟

توجه داشته باشيد پيشرفت و ديده شدن در شبكه هاي اجتماعي يك فرآيند زمان بر و نيازمند تلاش و گذاشتن وقت كافي است. در كنار خريد فالوور رعايت نكات بسياري از جمله داشتن پست هاي جذاب، ساعت گذاشتن پست ها، استفاده مناسب از هشتگ ها و تبليغات در ساير پيج ها و تبادل استوري بسيار ميتواند موثر باشد.

 

خريد فالوور,خريد فالوور ايسنتاگرام,فالوور اينستاگرام

اوج اينستاگرام

 

خريد فالوور اينستاگرام :

هنگام خريد فالوور اينستاگرام دقت كنيد كه بايد اينكار در طول يك بازه ي زماني و همراه با فاصله و تنفس صورت بگيرد براي مثال اگر ميخواهيد تعداد فالوورهاي پيج خود را از هزار به 10 هزار برسانيد نبايد اينكار اين مقدار فالوور ايراني را طي يكي دو روز به پيج اضافه كنيد زيرا امكان آنكه الگوريتم اينستاگرام به پيج شما حساس شده و شك كند بسيار بالا ميرود ، پيشنهاد ما اضافه كردن روزانه 500 تا 1000 فالوور و يا حتي يك روز در ميان براي جلوگيري از هرگونه جريمه شدن توسط اينستاگرام و مشكلات احتمالي است.

 

هنگام افزايش فالوور دقت كنيد پيج شما داري عكس پروفايل، بيوگرافي و همينطور حداقل چند پست باشد و به اصطلاح پيج صفر كيلومتر نباشد، از طرفي با پيج كمي فعاليت كنيد مثلا چند عكس رو لايك كنيد چند استوري ببينيد و حتي چند نفر را فالو كنيد ، با اينكار الگوريتم اينستاگرام از واقعي بودن اكانت شما و رباتي نبودن اكانت شما تا حدود زيادي اطمينان حاصل ميكند.             

 

سايت اوج گرافيك با سالها تجربه در زمينه طراحي وب سايت، تبليغات و فعاليت در شبكه هاي مجازي با كيفيت ترين و ارزانترين سرويس هاي افزايش فالوور، لايك ايراني و ويو اينستاگرام را با نام اوج اينستاگرام براي شما عزيزان فراهم نموده است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/buy3-instagram-followers.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.