نحوه استفاده از APP LIBRARY در آيفون

۲۳ بازديد

آموزش  استفاده از APP LIBRARY در آيفون

اپ لايبرري يا كتابخانه برنامه در iOS 14 روش جديدي را براي مديريت و سازماندهي برنامه ها در رابط كاربري آيفون شما به وجود مي آورد كه مي تواند به نوعي همانند App drawer يا كشوي برنامه ها در اندرويد باشد.

app library ، برنامه هاي iPhone شما را مرتب نگه مي دارد ، حتي اگر فراموش كنيد. حتي مي توانيد برنامه ها را به طور كامل از صفحه اصلي حذف كرده و فقط از طريق App Library به آنها دسترسي پيدا كنيد. Siri همچنين برنامه هاي پركاربرد شما را در اولويت قرار مي دهد ، بنابراين آنها هميشه آماده و منتظر هستند.

 

نحوه دسترسي به APP LIBRARY

شما مي توانيد App Library را در آخرين صفحه اصلي آيفون خود پيدا كنيد. براي رسيدن به آن ، قفل آيفون خود را باز كنيد و انگشت خود را به سمت چپ بكشيد تا نوار جستجو و پكهاي منظم برنامه ها را ببينيد.

 

در بالا سمت چپ ، "پيشنهادات" سيري را مشاهده خواهيد كرد. سيري رفتار شما را تجزيه و تحليل مي كند و برنامه هايي را پيشنهاد مي دهد كه مربوط به آن زمان از روز باشند. به عنوان مثال ، اگر غالباً صبح ها اخبار را بررسي مي كنيد ، سيري برنامه هاي خبري مورد علاقه شما را در آن زمان در اينجا قرار مي دهد. اينها همان پيشنهادهاي Siri هستند كه هنگام رفتن به پايين براي دسترسي به نوار جستجوي منظم iOS از صفحه اصلي ، به سمت پايين مي بينيد.

 

 نحوه جستجوي برنامه ها در كتابخانه آيفون, كتابخانه برنامه در iPad كجاست

 برنامه كتابخانه آيفون

 

همچنين دسته اي را در سمت راست اين دسته مشاهده خواهيد كرد كه شامل برنامه هاي "اخيراً اضافه شده" است ، بنابراين مي توانيد به سرعت برنامه هاي جديدي را كه نصب كرده ايد پيدا كنيد. فقط كافي است روي هر برنامه اي ضربه بزنيد تا بلافاصله راه اندازي شود.

 

همچنين مي توانيد روي دسته اي از برنامه هاي كوچكتر ضربه بزنيد تا همه برنامه هاي آن دسته را ببينيد. تغيير نام يا دسته بندي مجدد اين برنامه ها توسط خودتان امكان پذير نيست ، سيري از اطلاعات App Store براي گروه بندي برنامه ها با هم استفاده مي كند.

 

نحوه جستجوي برنامه ها

اگر روي جعبه جستجو در بالاي كتابخانه برنامه ضربه بزنيد ، ليستي از هر برنامه نصب شده در iPhone خود را مشاهده خواهيد كرد. براي جستجوي يك برنامه خاص ، شروع به تايپ نام ، دسته بندي آن (مانند "بازي ها") يا برنامه نويس (مانند "Microsoft") در كادر جستجو كنيد تا نتايج مربوطه را مشاهده كنيد.

 

 نحوه جستجوي برنامه ها در كتابخانه آيفون, كتابخانه برنامه در iPad كجاست

 نحوه استفاده از App Library در آيفون

 

همچنين مي توانيد از طريق ليست كامل برنامه ها پيمايش كنيد يا از سريع انتخاب كننده در سمت راست براي رفتن به يك حرف خاص استفاده كنيد، وقتي برنامه مورد نظر خود را پيدا كرديد ، كافيست روي آن ضربه بزنيد تا راه اندازي شود يا روي آن ضربه بزنيد و نگه داريد تا گزينه هاي مبتني بر زمينه را ببينيد.

 

همچنين مي توانيد برنامه ها را از اين طريق حذف كنيد. به سادگي برنامه اي را كه مي خواهيد حذف كنيد جستجو كنيد ، روي آن ضربه بزنيد و نگه داريد و سپس روي "Delete App" ضربه بزنيد. با اين كار مشكل از دست دادن يك برنامه در iOS 14 در پوشه اي كه ايجاد كرده ايد و ديگر وقتي مي خواستيد آن را حذف كنيد ، ديگر نمي توانيد آن را پيدا كنيد.

 

 نحوه جستجوي برنامه ها در كتابخانه آيفون, كتابخانه برنامه در iPad كجاست

App Library در آيفون

 

اگرچه براي جستجوي برنامه نيازي به استفاده از App Library نداريد. همچنين مي توانيد با كشيدن انگشت به پايين كادر جستجوي Spotlight و Siri Suggestions را در صفحه اصلي آيفون باز كنيد. اگر اين برنامه در آيفون شما در داك يا در صفحه اصلي نيست ، سريع ترين راه براي راه اندازي آن است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/ios-applibrary02-iphone.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.