۲۱ تكنيك كاربردي افزايش فروش

۷۳ بازديد

نظر به نقش حياتي و تعيين كنندهء آشنايي با تكنيك هاي فروش در دستيابي به سودآوري مطلوب و ايده آل، به ۲۱ روش كاربردي براي افزايش فروش اشاره مي كنيم. 

علم بازاريابي و فروش

بديهي است اجراي ريزبين و كل جانبهء اين نكات، بهره قابل توجهي در رشد، رونق و بالندگي كسب و كار شما خواهد داشت.

با مشتريان سابق خويش كه نسبت به آنها شناخت داريد و توانسته ايد اطمينان نسبي آنها را جلب كنيد، به صورت تلفني يا حضوري در تماس باشيد و علاوه بر اينكه براي برطرف نمودن نقاط ناتواني و كمي و كاستي هاي ماضي تلاش مي كنيد، كوشش كنيد اطمينان آنها را بيش از پيش جلب و صميميت دوطرفه بين خودتان و آنها را تقويت كنيد. 
همواره ابزارهاي تبليغاتي خود را از لحاظ كارآيي و بازدهي ارزيابي كنيد و مواردي را كه نتيجه بخش نيستند حذف كنيد و از جانب ديگر، ابزارهاي كارآمد و مؤثر را به روز رساني و تقويت كنيد. به كارگيري ابزارهاي نتيجه بخش، برابر است با صرفه جويي در سرمايه ها و رشد درآمد و سودآوري. 
براي مشتريان تان تخفيف ويژه ي مدت دار و اندك در عقيده بگيريد. سعي كنيد با استفاده از تخفيف ها و پيشنهادات گيرا، آنها را به خريد اغلب ترغيب كنيد. براي مشترياني كه خريد بالاتري انجام مي دهند، امتيازات گزيده تر اي در نظر بگيريد. 
به بازارهاي فعلي تان اكتفاء نكنيد. هر روز در باره بازارها و مشتريان جديد پژوهش و آنها را شناسايي كنيد. با به كارگيري ابزارهاي پسنديده و كاربردي، محصولاتتان را به آنها معرفي و به خريد قطعي ترغيب شان كنيد. 
به عملكرد روزمره و يكنواخت تيم فروش تان قانع نباشيد. وضعيت بازار، هر لحظه در حال تغيير و دگرگوني است. توصيه ميكنيم تيم فروشتان را با اين تحولات همجهت و منسجم كنيد. براي اين منظور بهتر است هفته اي يك الي دو جلسه با تيم فروش تان ديدار داشته باشيد و ابعاد مختلف تحولات بازار و اقداماتي كه بايد در اين جهت اتمام دهيد موشكافي كنيد. 
اگر مشتري هايتان كمتر مي شوند يا خريد اقليت سپريدن مي دهند، اين يك زنگ خطر براي شماست! بايد در اسرع وقت نسبت به عيب يابيِ محصولات يا فرآيند فروش تان اقدام كنيد و نقاط ناتواني و اشكالات آن را برطرف كنيد. آسان انگاري در اين زمينه، به از دست دادن دسته عمده اي از مشتريان تان و در نتيجه افت شديد فايده و درآمد كسب و كارتان منجر خواهد شد. 
بدون شناخت از نيازها و علايق مشتريان تان، نه در عرصهء بازاريابي و نه در عرصهء تبليغات، گذرگاه به جايي نخواهيد برد. ارتباطات خويش را با مشتريان تان اشاعه دهيد و ثبات پوزش مي‌خواهم و با شناخت بيشتر از آنها و نيازهايشان، امكان فروش و سود بالاتر را فراهم كنيد. 
همواره توجه داشته باشيد كه سرمايه گذاري با خرج كردن متفاوت است. براي دستيابي به سود بيشتر، سنجيده و چيره دست سرمايه گذاري كنيد و با شناسايي خرج هاي بي نتيجه، آنها را حذف يا در جهت سودآوريِ اغلب هدايت كنيد. 
بدون فراگيري طريق هاي مدرن تبليغاتي كه متناسب با گونه فرآورده و كسب و كار شما باشند، دست به تبليغات نزنيد! تبليغات، بدون بكارگيري راهكارهاي حرفه اي، محكوم به شكست خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.