خدمات پشتيباني سايت پشتيبان وردپرس

۲۳ بازديد

زمانيكه طراحي سايت شما به سرانجام مي رسد از اين به بعد، تعهد ما شروع مي شود، به جرات مي طاقت گفت كه پشتيباني و بروزرساني سايت به اندازه طراحي سايت مهم و ضروري است. چرا كه وب سايت شما به منزله ويترين كاري شماست. پشتيبان وردپرس، معتقد است كه پايان طراحي سايت، شروع خدمات حمايت بوده و براي رونق دهي به سوداگري شما و همچنين حل مشكلات تارنما به پشتيباني سايت احتياج مبرمي خواهيد داشت. حامي وردپرس سريعترين و با كيفيت ترين خدمات حمايت وب سايت را برايتان ارائه خواهد كرد.

پشتيبان وردپرس ، برترين تيم جوان و خلاق حمايت سايت را در اختيار داشته كه مي تواند نيازهاي شما را برطرف نمايد.
تخصص تيم حمايت حامي وردپرس براي پشتيباني سايت :مشاوره در مقوله گزينش بهترين افزونه و قالب وردپرسرفع خطاي پلاگينرفع خطاهاي PHPتغييرات و رفع دشواري ها CSS در قالبرفع خطاهاي سئو در Webmaster Toolsاصلاح دشواري ها مربوط به عضويت كاربرانخطايابي و رفع دشواري ها فروشگاه اينترنتيدرخواست انتقال سايت به سرور ساير و مشكلات مرتبطرفع خطاهاي پيوسته با راست چين بودن در قالب و پلاگينبررسي سرعت سايت و رفع دشواري ها دير لود شدن سايتتغييرات ظاهري در منوها و باكس ها و تغيير در ظاهر و چيدمان صفحاتبومي سازي، راست چين كردن قالب و افزونه هاي وردپرسي در زمينه هاي مختلفچرا حمايت سايت پشتيبان وردپرس:تجربه‌ي بالا با نيروي شغل آمد و جوان و خلاق برترين خاصيت ماست.24 ساعت شبانه روز تمام روزهاي هفته حاضر خدمت رساني هستيم. ( موارد اورژانسي )درخواست ها در زمانبندي دقيق با بهترين كيفيت و در كمترين موعد انجام مي شوند. 
پشتيباني سايت :روزانه تارنما هاي زيادي طراحي و ساخته مي شوند، با پروا به هدفي كه اين تارنما ها دارند در زمينه هاي فعاليتي مختلفي حضور داشته و از كسب و كار هاي كوچك و بزرگ گرفته الي اشخاص، وب سايت هاي اختصاصي خويش را دارند. اما به دليل وجود برخي از مشكلات، تارنما ها پس از طراحي و ساخت، بروز رساني نشده و راكد مي مانند، برخي از مشكلاتي كه هستي آن ها مايه مي شود وب سايت ها بروز رساني و آپديت نشوند:
•    نداشتن وقت كافي براي پشتيباني سايت
•    مشكل بودن پيشه با بسياري از سيستم هاي مديريت محتواي براي پشتيباني سايت ها
•    نداشتن نزاكت كافي براي شغل و حمايت سايت ها
•    نبود محتوا و مطالب زياد درباره گستره هاي فعاليتي سايت
•    و…
لزوم پشتيباني سايت و بروز رساني مرتب آنسوالي كه در اينجا مطرح مي شود اين است كه، چرا اصلا وب سايت خودمان را بروز رساني كنيم؟؟ پاسخ اين سوال را با يك نمونه توضيح مي دهيم، شما يك فروشگاه را در عقيده بگيريد، فردي كه به عنوان مشتري (بازديد كننده در سايت) وارد مغازه مي شود، با رويت محصولات جديد، اغلب به خريد اجناس جديد ترغيب مي شود و بر عكس اگر مغازه دار محولات خويش را در فروشگاه بروز رساني نكند، رفته رفته مشتريان خويش را از دست خواهد داد. 
وب سايت ها نيز دقيقا به همين شرايط بوده و بازديد كننده گان بعد از چند بار ورود و نگريستن سايت شما، در صورت عدم بروز رساني درونمايه و مطالب سايت، متعلق به خسته شده و به وب سايت شما برنخواهد گشت.
اهميت پشتيباني سايت و بروز رساني آن براي موتور هاي جستجويكي از مهمترين مسائلي كه در رتبه بندي سايت ها در نتايج جستجو كارايي زيادي دارد، بروز رسانني مرتب سايت ها مي باشد. اخيرا موتورهاي جستجو اهميت و نخستينگي زيادي به اين مسئله گزين كردن داده اند و آن را به يكي از سنجه هاي رتبه بندي سايت ها قرار داده اند.
پشتيباني سايت چگونه اتمام مي گيرد؟وب سايت ها با توجه به هدفي كه دارند، نياز به بروزرساني آن ها نيز متفاوت مي باشد، براي مثال وب سايت هاي خبري نياز به بروزرساني روزانه و ساعتي مي باشند، اما توليد درونمايه براي سايت هاي شركتي هفتگي و يوميه مي باشد (چند روز در هفته كه با پروا به نوع فعاليت و نياز به حمايت سايت تعيين مي شود.)
در پيوستگي به رسيدگي دقيق تر و اجمالي تر حمايت وب سايت مي پردازيم ، با پشتيبان وردپرس همراه باشيد…
پشتيباني سايت: حفاظت تارنما يا همان حمايت سايت شامل همگي كار و جنبش هاي مورد نياز براي تضمين اطمينان از يكپارچگي عملياتي وب سايت شما و يا اينترانت مي باشد. به عبارت ديگر، حمايت سايت سپريدن دادن تمامي كارهاي باره احتياج براي اطمينان حاصل كردن از اين جستار مي باشد كه سايت شما همواره قابل اجرا مي باشد و با توجه به برنامه ريزي قبل مي رود.
فعاليت ها درباره حمايت سايت، شامل موارد پايين مي باشد:
تضمين كيفيت وب سايت
اين فرمايش مربوط به رسيدگي و شناساي خطا هاي احتمالي موجود در سايت صورت ميگيرد ، در حمايت سايت اين خطاها بعد از شناسايي به چهره كامل برطرف شده و از بروز خطاهاي احتمالي نيز بازدارندگي مي شود.
نظارت بر فيد بك ها و پيشنهادات و انتقادات وب سايت
در حمايت سايت برقراري ارتباط سازگار با بازديدكندگان و مشتريان تارنما از اهميت فوقاني برخوردار است. دريافت انتظارات مشتريان، چك كردن منظم ايميل ها و پاسخ دهي به آن ها ، اعمال سليقه بازديدكنندگان بر روي وب سايت و مشتري پسند كردن سايت از دسته پيشه هايي است كه مي تاب در اين تقسيم از حمايت سايت ارائه كرد.
نظارت بر عملكرد وب سايت:
ارزيابي موفقيت ها و بازخورد سايت يكي از عوامل مهمي است كه بر هدف گذاري ها و مسير دهي وب سايت و سوداگري هايي كه پاي بست، آن ها بر روي وب سايت پايه ريزي شده ، تاثير گذاشته و بايد به دقت رسيدگي شود. اين بررسي و نظارت بر عملكرد سايت مي تواند از طريق تارنما ها و افزار هاي مختلفي مانند گوگل وب مستر ، گوگل آناليتيك و… اتمام شود.
نظارت بر ذيل ساخت هاي طراحي سايت
زير ساخت هاي وب سايت دربرگيرنده موارد مختلفي همانند ، سرور ، هاست ،
• پهناي باند مناسب
• امنيت دست موزه هاي مورد استفاده
• نداشتن خطاي سرور
• سرعت پذيرش دهي مناسب
• ميزان قطع شدن زير سرور
• پشتيبانگيري مناسب و مرتب از سايت
• بالا بودن سطح ايمني هاست براي مقابله با مشكلات و حملات احتمالي
• سازگاري با افزونه ها و كد هاي سايت و عدم بروز خطا در سايت
• پشتيباني و پاسخ گويي مناسب سرور
• و…
كنترل دگرگوني ها سايت
اين شغل جهت مديريت تغييرات فني و ساير دگرگوني ها وب سايت در يك شيوه از پيش هماهنگ شده انجام مي شود. اين فعاليت ها معمولا بدست اعضاي تيم حمايت سايت انجام مي شود.
تيم حمايت سايت
يك تيم حمايت سايت،  سرپرست تسريع بخشيدن به وظايف حفاظت از سايت بر اساس اصول و ضوابط  از پيش تعيين شده ي پشتيباني سايت و حفاظت سايت مي باشد. گونه ها نقش ها در چنين تيم هاي حمايت سايت، معمولا بسيار وسيع بوده و دربرگيرنده موارد زير است:
• رهبر تيم حمايت سايت
• نماينده انتشارات (ويراستار و گردآوري گر) پشتيباني سايت
• نماينده تضمين كيفيت حمايت سايت
• نماينده بازرسي بر بازخورد ها و فيدبك حمايت سايت
• نماينده عملكرد وب سايت
• نماينده بازرسي بر پايين ساخت هاي سايت
• نماينده مهار دگرگوني ها پشتيباني سايت
در نظر دريافت و به ياد داشتن اين موضوع بسيار مهم و ضروري مي باشد كه چنانچه سايت شما كوچك باشد، احتمالا شما نبايد يك شخصي را براي هر يك از اين فعاليت ها گزين كردن دهيد. در عوض، شما مي توانيد در پشتيباني سايت چندين نقش را با يكديگر تركيب و يكپارچه كردن  كنيد.
براي مثال، در حمايت سايت يك ويراستار و تدوين گر در ضمن مي تواند به عنوان يك رهبر تيم حمايت سايت عمل كند، و هم چنين مي تواند به تضمين كيفيت و يا بازرسي بر فيدبك ها و بازخورد ها بررسي كند.
با اين حال، حتي چنين تيم هاي حقير حمايت سايت بايد همگي مهارت هاي لازم و ضروري را داشته باشند. به اين دليل كه هر يك متعلق به ها، براي حفظ كيفيت تارنما آماده زياد ضروري و حياتي مي باشند.
براي پشتيباني سايت شما به چه تعداد نيروي كاري احتياج داريد؟
يك طريق سودمند براي تصميم گيري در باره تعداد افرادي كه شما براي تيم پشتيباني سايت نياز داريد، پيمانه و اندازه وب سايت مي باشد. پيمانه وب سايت، به معني تقسيم بندي كردن يك سايت بر حسب سه پارامتر مي باشد:
اندازه سايت
پيچيدگي سايت
ميزان تكاپو وب سايت
هر سايت، مي تواند در اين شيوه سنجش با يك وب سايتي با متن ساده و كوچك براي يك اينترانت مفصل مشترك پرتو داده شود.
اندازه وب سايت
اندازه وب سايت، يك تخمين و ارزيابي از شمار نفر- ساعت باره نياز براي فرآوري و حفظ تمامي محتواي سايت مي باشد. اين فرمايش مي تواند براي محاسبه تعداد نفرات باره احتياج براي پشتيباني و پشتيباني سايت مورد كاربرد پيمان گيرد، مخصوصا كار و جنبش هاي انتشارات تارنما و تضمين كيفيت آن.
پيچيدگي وب سايت
پيچيدگي وب سايت، يك تابعي از درهم بافتگي و پيچيدگي فني مورد كاربرد براي گسترش يك سايت مي باشد. سه سطح از پيچيدگي براي وب سايت به شرح پايين وجود دارد:
وب سايت عمومي
سايت هاي عمومي مربوط به وب سايت هاي بازاريابي و تبليغاتي،خبري و.. گفته مي شود كه دربرگيرنده متن ها و محتواي ساده اي مي باشند، كه احتمالا داراي چندي از تصاوير و فايل هاي دانلودي مشابه pdf ها و… مي باشند.
وب سايت پويا
در يك سايت پويا، درونمايه در يك پايگاه ديتا اندوخته شده، و با توجه به الزامات بازديد كنندگان سايت منتشر مي شود. برخي از آن ها هم چنين سرويس هاي تعاملي عمومي و بنيادين را ارائه مي دهند، به عنوان مثال فروم ها و مجلس هاي بحث و گفتگو.
وب سايت معاملاتي و تراكنشي
يك سايت معاملاتي و تراكنشي، وب سايتي است كه از اينترنت براي تسهيل بخشيدن عمليات و كسب و كارهاي بيزينسي و يا برپايي درآمد استفاده مي كند. سايت هاي اين نوع، به پايگاه ديتا ها و ساير فناوري ها و تكنولوژي هاي پيشرفته براي جمع آوري و پردازش سفارشات بستگي دارد.
فعاليت وب سايت
فعاليت وب سايت، يك اقدام و اندازه گيري شدامد هاي تجربه شده بدست يك سايت مي باشد، به عنوان نمونه دانلودها و پرينت هاي صفحه اي، ميزان بازديد بازديدكنندگان، و … . يك تارنما مي باشد كه دربايستن سنجي براي ميزان حمايت سايت را مشخص مي كند.
يك سايت شلوغ، كه در رابطه با اندازه و ماهيت خويش كبير مي باشد، احتمالا به تعداد زيادي از كارمندان براي پشتيباني و حفاظت آن احتياج دارد.
ناظر وب سايت
نقش ناظر تارنما در پشتيباني سايت، اطمينان حاصل كردن از اين موضوع مي باشد كه همگي محتوا در عقيده گرفته شده براي انتشار در وب سايت، در انطباق با قانون مي باشد (و هر نوع ديگري از مقررات و يا سياست ها). در يك سازمان كوچك، كه درآن هيچ تقسيم قانوني هستي ندارد، ويراستار شدني است با توجه به اين تابع ها و عملكرد ها اقداماتي را اتخاذ كند.
طراح سايت
نقش يك طراح، پيدا كردن گذرگاه حل بهينه براي ارائه تعاملات بصري از محتويات فرآوري شده در پشتيباني وب سايت مي باشد. طراحان معمولا به طور نزديكي با مولفان محتوا، گسترش دهندگان، و ويراستار براي برپايي يك نتيجه توافقي و پسنديده شغل مي كنند.
توسعه دهنده وب سايت
يك گسترش دهنده تارنما ، محتوا و طرح اصلي را به يك فرمت وب سايت قابل احضار تبديل مي كند، وسپس آن را بر روي اينترنت منتشر مي سازد. روش سنتي براي ايجاد صفحات وب سايت، تشكيل يك فايل HTML در متن، تصاوير، و ديگر رسانه ها و پيرامون ها مي باشد. مقياس متوسط با پيمانه بزرگ در رابطه با سايت ها احتمالا براي ساير سرورها باره كاربرد پيمان گيرد، كه شايد براي برنامه نويسي باره استفاده قرار مي گيرند مثل ASP،PHP، RUBY،JAVA SCRIPT GAVA  PT SCRIو … .
مديريت محتواي سايت در پشتيباني سايت
در سالهاي اخير،  در دامنه ي حمايت سايت و حفاظت سايت بعضي از فعاليت هاي توسعه دهندگان بدست مديريت محتواي تارنما جايگزين شده است (WCM) كاربرد ازWCM، در حمايت سايت به طوري كه به آن اجازه مي دهد لغايت توليد كنندگان محتوا براي سايت جهت انتشار مطالب در سايت به طور مستقيم از طريق برنامه نويسي و كد گذاري خاصي اين اقدامات را سپريدن دهند . WCM از اين جهت گسترش دهنگان وب سايت سررسيد و انرژي اقليت بر روي فرآوري درونمايه براي تارنما گذاشته و به مسائل مهمتر رسيدگي مي كنند.
روند انتشار مطالب در حمايت سايت
انتشار مطالب در حمايت سايت و بروز رساني سايت در زمانبندي مشخص شده از عقيده سئو سايت خيلي مهم مي باشد. الگوريتم فرشنس گوگل به وب سايت هايي كه يروزرسانيي مرتبي دارند نمره مثبت داده و در نتايج جستجو مايه رشد سايت در كلمات كليدي مي شوند.هدف از اين روند انتشار محتواي وب سايت و اطمينان حاصل كردن از اين سوژه كه محتواي فرآوري شده به صورت كامل رسيدگي مي شوند، و به چهره  كنترل شده و طبق يك برنامه ريزي مشخصي بر روي سايت پيمان مي گيرند. يك فرايند معمولي فرآوري درونمايه و بروز رساني سايت در پشتيباني سايت مزاياي متعددي براي تارنما ها داشته باشد برخي از اين مزايا شامل موارد ذيل مي باشد:
از انتشار محتواي غير مجاز  در سايت جلوگيري مي كند
امكان بازبيني و برنامه ريزي پسنديده را به مديران سايت مي دهد.
اجازه پيش بيني مراحل اتمام كار را به مديران مي دهد ، لغايت با توجه به اهداف سازماني و سياست هاي كاري تصميم درست را بگيرند.
باعث دلگرمي نويسندگان و توليدكنندگان محتواي وب سايت در پشتيباني سايت مي شود.
منابع فرآوري محتوا براي وب سايت
هريك از اعضاي يك تيم توليد محتواي سايت، به برخي از فرم ها تصاوير ، منابع و ابزاري  براي كمك به فرآوري محتواي خوب جهت در در سايت احتياج دارند.
منابع مورد نياز براي سردبير و ناشر سايت
منابع مورد نياز سردبير و يا ناشر وب سايت، شامل همگي منابع باره بيچارگي براي تضمين اطمينان از اين جستار مي باشد كه قوانين برنامه نويسي با در نظر دريافت سبك هاي گوناگون طراحي مي تواند به طور دقيقي رعايت شوند. اين موارد دربرگيرنده زير مي باشند:
–    استاندارد هاي طراحي سايت
–    ارشاد سبك هاي وب سايت
–    سياست هاي كاري و شركتي
–    هويت سازماني
–    ديكشنري و نزاكت واژه سازمان
–    اصطلاح نامه
–    راهنماي فرمان زبان
منابع باره بيچارگي براي نويسندگان محتوا
منابع مورد دربايستن براي نويسندگان درونمايه  ، به طور كلي شامل تمامي عناصر مثل و يكسان با منابع مربوط به ناشران و راز دبيران سايت مي باشد، حتي برخي از آنها احتمالا اندك به فرم هاي مشابهي مي باشد.
منابع باره نياز براي ناظر وب سايت
اين موارد شامل منتخب و گزيده هايي از قوانين و مقررات، و هم چنين يك مجموعه اي از سياست هاي شركتي مي باشد كه از عقيده محتوايي باره مقايسه پيمان مي گيرند. اين سنجش از چندين نظر براي ناظران تارنما اهميت دارد:
مقايسه كيفيت محتواي وب سايت ها
مقايسه قانوني بودن و نداشتن دشواري ها قضايي
مقايسه منابع محتوايي ساير كمپاني ها
و…
منابع باره احتياج براي طراحان وب سايت
منابع مربوط به طراحان سايت ،اغلب شامل منابع يكسان و مشابهي مي باشد كه در منابع مربوط به ويراستار هستي دارد. تمامي اين موارد شامل يك كتابخانه اي از تصاوير، فونت نوشتاري ، و موارد سمعي و بصري مي باشد، و وانگهي نرم افزارهاي طراحي كه براي گسترش تارنما مورد دربايستن است.
منابع مربوط به توسعه دهندگان
منابع مربوط به انتشار گسترش دهندگان، دربرگيرنده مشكل انگيزه ها هاي مورد نياز براي برپايي و ويرايش كد هاي وب سايت مي باشد.

 
منبع:
https://avashtech.com/support-site/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.