۱۰ ابزار تحليل كلمات كليدي در سال ۲۰۲۰

۶۷ بازديد

ابزارهاي آنلاين براي پژوهش واژه ها كليدي براي كسب و كارهاي اينترنتي، فوايد زيادي را به همراه دارد. شما قبل از توليد محتوا نياز داريد بدانيد كه بر پاي بست، چه كلمات كليدي بايد محتواي خود را بنويسيد.
علاوه بر آن شما قبل از اينكه وبسايت خويش را طراحي و بازاريابي اينترنتي خود را نخست كنيد، بايد رسيدگي كنيد كه آيا بازار مناسبي براي علايق و گويه كاري شما وجود دارد يا خير. در اين صورت مي توانيد استراتژي هاي بازاريابي اينترنتي خود را اشاعه داده و آن ها را به بهترين شكل شدني به شغل بگيريد.
در اين نوشتار هدف داريم بهترين ابزارها را براي موشكافي واژه ها كليدي در فضاي آنلاين براي شفا بازاريابي اينترنتي ارائه دهيم و شما را در انتخاب بهترين كلمات كليدي مدد كنيم. در پيوستگي به معرفي تعدادي از بهترين ابزارهاي آناليز كلمات كليدي مي پردازيم:
 
۱٫ Wordtrackerبا اين دست موزه آناليز واژه ها كليدي، مي توانيد به راحتي كلمه كليدي مورد عقيده خويش را در تقدير مشخص شده وارد نماييد تا به شما بيش از ۱۰۰ واژه كليدي پيوسته را ارائه دهد. در ضمن اين افزار ميانگين جستجوي يوميه آنها را نيز به شما نشان مي دهد.براي دست يابي به آن مي توانيد از آدرس پايين كاربرد كنيد:
http://freekeywords.wordtracker.com
 
wordtracker 
۲٫ keyword plannerاين ابزار، يكتا از بهترين ها در آناليز كلمات كليدي است، زيرا به شما كمك مي كند تا با وارد كردن كلمات كليدي خود، آن را تحليل و بررسي نماييد.
شما با به كارگيري كيورد پلنر مي توانيد دريابيد كه :
كدام واژه ها كليدي مناسب سوداگري شماست؟ميزان رقابت اين كلمات كليدي چگونه است؟روند و شمار جستجوي آن در ماه و سنه به چه صورت بوده است؟

ابزار تحقيق كلمه كليدي keywordtool.io

ميانگين هزينه هر كلمه كليدي براي اجراي كمپين هاي گوگل ادوردز چقدر است؟تمام اين موارد به كمك اين آلت قابل انجام است و البته اين افزار به راستي يك قابليت از برنامه بزرگتري به نام گوگل ادوردز مي باشد.
مطالب ديگر :  60 نكته طلايي هك رشد مخصوص استارتاپ ها (بخش اول) 
https://ads.google.com/home/tools/keyword-planner
 
گوگل كيورد پلنر 
۳٫ SEO BookSEO Book بدست Wordtracker ايجاد شده و منابع استجابت دهي و ارائه اطلاعات آن، از پايگاه داده هاي گوگل و ياهو كاربرد مي كند و به شما اين امكان را مي دهد الي واژه ها مناسبي را براي اشاعه بازاريابي اينترنتي خود گزينش كنيد. و بهينه سازي وب سايتخود را به طريق اي مناسب برنامه ريزي كنيد ، براي دست يابي به آن مي توانيد از آدرس ذيل بهره‌گيري كنيد:
http://tools.seobook.com/keyword-tools/seobook
 
seobook keyword tool 
 
۴٫ KWfinderKWfinder يكتا از ابزارهاي مفيد براي تحقيق واژه ها كليدي است. اين افزار نه تنها ميانگين دقيقي از جستجو واژه ها كليدي در يك ماه را پرتو مي دهد، بلكه ميزان ترند شدن آن را نيز به به اتفاق ميزان معضل اخذ رتبه در آن واژه نشانه مي دهد. مي طاقت گفت اين ابزار بهترين آلت موجود براي تحقيق واژه ها كليدي است.
توجه : اين افزار در حالت رايگان تنها دستور جستجو ۵ واژه كليدي در روز را به شما مي دهد و براي استفاده بيشتر از آن بايد احد از پلن هاي آن را خريداري كنيد.
 
http://kwfinder.com
 

 
بازاريابي ويروسيآموزش بازاريابي ويروسي و رازهاي پشت پرده آن پرويز شمس30,000 آموزش سئو مقدماتيآموزش سئو مقدماتي براساس آموزش وبسايت ماز (Moz) محمد شفيعي149,000 فروش موفق به شيوه تمشكآموزش فروش موفق به طريق تمشك محمد وفاييرايگان! 
 
۵٫ Übersuggestاين آلت هوشمند واژه ها كليدي را كه توسط گوگل به جستجو كننده ها پيشنهاد مي شود را ارائه مي كند. اين دست موزه كلمات و عباراتي را كه بدست گوگل ارائه مي شود به به اتفاق ۱۰۰ واژه كليدي ساير در ارتباط با واژه ها كليدي كه شما وارد نموده ايد در اختيارتان قرار مي دهد.
مطالب ساير :  كامل ترين چك فهرست سئوUbersuggest


(از فيلترشكن بايد استفاده كنيد.)
 
Übersuggest 
۶٫ Keyword Tool IOاين افزار شباهت بسياري به آلت قبلي يعني Übersuggest دارد منتهي با اين تفاوت كه كلمات كليدي پيشنهادي YouTube و Bing و تركيبي از آنها را نيز ارائه مي كند.
https://keywordtool.io
 
keywordtool 
۷٫ SEOChat Suggestion Keyword Finderاين افزار كلمات كليدي تركيبي و پيشنهادي را از موتورهاي جستجوي مختلف مثل Google و Bing را استخراج و به شما ارائه مي كند. كلمات كليدي پيشنهادي بدست اين ابزار زياد زياد مي باشد و در اكثر مواقع اين كلمات كليدي تضمين شده توسط فهرست پشنهادي موتور جستجوي گوگل است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.