دليل اهميت كلمات كليدي چيست؟

۶۸ بازديد

همانطور كه در يكي از مقالات هفت ستاره با موضوع سير الي پياز طريق هاي نوشتار نويسي گفتيم، از نكات بسيار مهم در مقاله نويسي جستجو و استفاده درست از واژه ها كليدي مي باشد زيرا با اين پيشه مي طاقت دردسر اقليت به موتورهاي جستجو گوگل داد و در نتيجه بتوان مايه افزايش ترافيك در سايتتان شد از طرفي همين باره مايه بازديد زياد صفحات شما بدست مخاطبين براي مطالعه محتوايتان مي شود.اما نبايد اين نكته را از قلم انداخت كه واژه ها كليدي را بايد به چهره صحيح و در شمار پسنديده به پيشه برد از طرفي اين نوع نباشد كه واژه ها كليدي را پسنديده با محتوا تغيير دهيد اما مي توانيد در مقاله بر اساس واژه ها كليدي جستجو شده تغييراتي اعمال كنيد.
در پيوستگي اين مقاله مي خواهيم 3 ابزار مهم براي پيدا كردن كلمات كليدي در گوگل به شما اثر دهيم.
يافتن كلمات كليدي در گوگل
      1. Google AdWords Keyword planner يكتا از شيوه هاي پيدا كردن واژه ها كليدي در گوگل:يكي از دست موزه هاي زياد پر اهميت براي پيدا كردن واژه ها كليدي در گوگل google keyword planner مي باشد كه مي طاقت از اين دست موزه در درمان سئوي سايتتان كمك بگيريد. در گام آغاز براي به كارگيري اين ابزار كه بخواهيد كلمات كليدي در گوگل را متعلق به پيدا كنيد بايد بدانيد كه  كيوورد پلنر با سرويس Google AdWords مرتبط است و شما نيازمند به برپايي يك حساب كاربري هستيد.  ads.google.com آدرسي است كه با ورود و عضويت در آن و سپس با كليك به گزينه    Tools and Analysis در نوار بالاي آن امكان استفاده از كيبورد پلنر برايتان فراهم خواهد شد.كيوورد پلنر دو كاربرد مهم دارد. نخست اين كه ميزان جستجوي كلمات كليدي در گوگل را طي ماه هاي گذشته به شما اثر مي دهد و دوم اين است كه پيشنهاداتي مرتبط با كلمه كليدي به شما مي دهد. روش شغل اين گونه است كه در نخست بر روي گزينه Find keywords كليك كنيد سپس در صفحه ي مفتوح شده كلمه مرتبط با صنعت و پهنه خودتان را وارد نماييد.بعد از آن با صفحه اي مواجه مي شويد كه اسم يك كشور و زبان آن وجود دارد و شما مي بايست نام آن كشوري كه برگزيدن شده است را حذف كنيد اما توجه داشته باشيد كه به دليل تحريم اسم ايران ديده نمي شود ولي مي توانيد زبان را به Persian  تغيير دهيد.حال ميتوانيد آمار سرچ و ميزان رقابت در كلمات باره نظر و رهنمود شده را در دو رده نخست نگاه كنيد.در دو ستون نخست كه بسيار مهم تر هستند شما به ترتيب احصاء جستجو ميانه واژه در موعد تعيين شده توسط شما را اثر مي دهد و در سمت راست آن  ميزان رقابت واژه نمايش داده مي شود كه شامل خط تيره، Low و Hight  مي باشد.
كيورد پلنر از ابزارهاي پيدا كردن واژه كليدي
        2. Searches related to دومين شيوه پيدا كردن واژه ها كليدي در گوگلحتما به اين سوژه دقت كرده ايد كه وقتي مي خواهيد واژه ها يا جملات باره عقيده خويش را در گوگل سرچ كنيد با  سري پيشنهاداتي روبرو مي شويد كه اين ها بر بنياد ميزان جستجوي كاربران در واپسين ساعات و روزها مي باشد. از طرفي هنگامي كه واژه مورد نظرتان را در گوگل سرچ كرديد با شماري گزينه در زير صفحه مواجه مي شويد كه اين موارد نيز مي توانند در برگزيدن كلمات كليدي در گوگل به شما كمك كنند.
تاثير گوگل ريليتد در پيدا كردن واژه ها كليدي
        3. Google trends سومين شيوه پيدا كردن كلمات كليدي در گوگل
google trends گرد ديگر از ابزارهاي نيرومند و زياد مهم در

كلمات كليدي سرچ شده در گوگل

بهينه سازي سايت و سئو مي باشد با وارد كردن واژه باره نظر خويش در تقدير سرچ آن با منويي مواجه مي شويد كه به 4 تقسيم اشاره كرده است كه از سمت چپ شامل:
محل جستجوبازه زماني جستجودسته بندي موضوعينوع سرچ مي باشدتوجه داشته باشيد كه مي توانيد تا 5 كلمه سرچ شده را با يكديگر مقايسه نماييد.همچنين در گوگل ترند اين امكان برايتان وجود دارد لغايت  با نمودارهاي برترtop Charts   و جستجوهاي به روز Hot searches روبرو شويددر ذيل تر با بخشي مواجه مي شويد كه حاوي دو تب به نام هاي top و rising  است كه Top  مهمترين واژه ها كليدي مروبطه را نشان مي دهد و Rising كلمات كليدي مرتبط به جستجويتان را نمايش مي دهد و شما ميتوانيد از اين واژه ها كليدي براي محتوا و مقالات خويش كاربرد كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.