به جرات ميتوان گفت كه از سررسيد به هستي آمدن تكنولوژي طراحي وب سايت ,بيشترين گونه ها وب سايتي كه برپايي شده است تارنما هاي فروشگاهي ميباشد. امروزه در دنيا وب سايت هايي مشابه Amazon و Ebay ميتواند سرشناس ترين آنها باشند. امروز در ايران بسياري از افراد حتي قبل از رفتن به مغازه حتما سري به يكي از سايت هاي فروشگاهي آنلاين زده و يك تخمين قيمت كرده لغايت با فكري بازتر بتوانند خريد خود را اتمام دهند.بنابراين شركت اطلس وب با داشتن تجربه اي فراوان در طراحي, تجزيه و تحليل و حتي حفاظت و بروز رساني اين تقسيم از تارنما ها دلايل اصلي داشتن يك تارنما فروشگاهي را به عوامل زير بخش بندي مينمايد كه عبارتند از:
1. بهترين قيمتبسياري از فروشگاه هاي آنلاين قيمت كالا هاي خود را زياد كمتر و ارزانتر از فروشگاه هاي حقير و مغازه ها ميدهند. اين امر ميتواند چندين دليل داشته باشد. يگانه از اين علت ها اين است كه كاربران از اينترنت براي پيدا نمودن كالاهاي ارزانتر بهرهگيري ميكنند و بسياري از صاحبان چنين فروشگاه هاي آنلايني اين مطلب را به نكويي ميدانند.دليل ساير آن اين است كه افراد آنلاين, بسياري از فروشگاه هاي آنلايني را ميتوانند در مدت زمان كمي گشت و گذار نمايند تا بهترين قيمت را پيدا نمايند كه اين باره ميتواند در وقت آنها صرفه جويي نمايد. از جانب ديگر خريد و فروش به چهره آنلاين دربرگيرنده مسائل مالياتي نميشود و اين ميتواند مزيد بر انگيزه گردد.
2. تنوع محصولاتبسياري از فروشگاه هاي حقيقي در ارائه متنوع محصولات مشكل دارند. فروشگاه هاي آنلاين به شما اجازه ميدهند كه بسياري از محصولات را در تارنما پيدا نماييد كه در فروشگاه هاي حقيقي هستي ندارند. احد از مهمترين عوامل آن كمبود فضاي حقيق در يك وب سايت فروشگاه حقيقي ميباشددر صورتيكه در يك تارنما فروشگاه آنلاين چنين محدوديتي هستي ندارد و در يك فضاي مجازي ميتوانيد دنيايي از اطلاعات و محصولات را در اختيار مشتري سايت قرار داد.
البته احد از نكاتي كه در ابتداي طراحي يك سايت فروشگاهي بايد مد نظر قرار دهيد همين دسته بندي اطلاعات و منوها و خويش اطلاعات محصولات در سايت فروشگاه ميباشد. اين گونه وب سايت ها با پروا به حجم زياد بسيار اطلاعات كه هستي دارد, بايد ساختار قابل فهمي براي بازديد كنندگان و در پايان مشتريان وب سايت شما داشته باشد. هر چقدر اين تقسيم پيچيده تر به نظر بيايد كاربران به راحتي تارنما شما را خلاص نموده و تارنما فروشگاهي ديگر را براي انتخاب كالا و خريد آن در نظر خواهد گرفت.
معمولا آيتم هايي كه تشكيل دهنده يك وب سايت فروشگاه ميباشد, بايد در كاملترين حالت خويش باشد. يعني از صفحه تماس با ما و مكانيزم جستجو كه در پيوسته همين نوشتار بيشتر راجع به آن گفتگو خواهيم ارائه كرد الي تركيب بندي رنگ ها و سايز ها و جنس ها و ..... در سايت و در طراحي و پياده سازي و توسعه آن مد نظر قرار داده شود.
در زمينه طراحي سازوكار جستجو بايد حساسيت بسيار زيادي هستي داشته باشد. چراكه ميدانيم تمامي گونه ها داراي يك ويژگي ثابت نميباشند و بايد تمامي اين خصوصيت هاي ساختن دهنده كالا در آيتم هاي جستجويي مد نظر قرار داده شود. اين آيتم ها ميتواند از بها و سايز و رنگ و جنس و سنه ساخت و مملكت سازنده و بسياري از آيتم هاي بسيار ريز هم باشد. به عنوان مثال زماني كه شما در يك سايت فروشگاهي به دنبال تبلت يا لپ تاپ هستيد, شما ميتوانيد با جستجوي مدل ASUS 540N شغل خود را در سايت پيش درآمد نماييد ولي همين محصولي كه شما برادر داريد آن را از وب سايت خريداري نماييد, خصوصيت هايي مثل RAM و CPU و HDD و VGA و بسياري ديگر از قابليت ها را دارا ميباشد كه ميتوانيد در مكانيزم جستجو به آنها اشاره نماييد الي در مدت زمان بسيار كمتري كالاي خويش را پيدا نموده و خريداري نماييد.
به نظر ما در شركت اطلس وب كه مجري بسياري از سايت هاي فروشگاهي موفق در ايران ميباشد, مخصوصا يك تارنما فروشگاهي بايد مهار پنل بزرگ و به راستي بدون نقصي را داشته باشد لغايت مدير سايت و در ضمن مديران ساير بتوانند با همگي تقسيم هاي تارنما ارتباط خوبي را پايدار نمايند. حتما در جلسه حضوري مثال كنترل پنل هاي سايت هاي
طراحي سايت فروشگاهي اينترنتي |
فروشگاهي خود را به شما پرتو خواهيم عدل و صورت يك پنل راستين را حتما مشاهده خواهيد نمود. پنل هاي تمامي تارنما هاي طراحي شده توسط اطلس وب كاملا اختصاصي طراحي و برنامه نويسي ميشود لغايت بتوانيم دقيقا آن توقعي كه مشتري از ما دارد را برآورده نماييد.شركت طراحي اطلس وب در نظر دارد كه موارد بسيار زيادي را در فروشگاه اينترنتي شما قرار دهد لغايت بتوانيد با حداقل فرهنگ تكنيكي و فني بتوانيد يوميه فروشگاه خويش را مديريت نماييد. برخي از اين امكانات عبارتند از:
طراحي محصولات به چهره دسته بندي شده و گروهي اضافه نمودن قابليتهاي جستجو با بهترين كيفيت و تند ترين الگوريتم هاي جستجو سئو وب سايت در موتورهاي جستجو در جهت جذب مشتريان بسيار و بالا رفتن فايده مالي وب سايت طراحي ويرايش گروه بنديها در پنل مديريت دارنده فروشگاه اينترنتي طراحي بخش ثبت اسم و فراموشي رمز عبور و ورود كاربران به پنل مديريتي خود در جهت رويت تكاپو هاي خود در وب سايت طراحي تقسيم پرسش و پذيرش براي مشتريان طراحي كامل پنل مديريتي صاحب فروشگاه اينترنتي براي مديريت دم به دم فروشگاه طراحي چند زبانه بودن وب سايت افزودن پنل اس ام اس و درگاه بانكي در جهت سهولت پرداخت از راه كارت هاي بانكي عضو شتاباز اين لينك مي توانيد به همگي آيتم هاي تخصصي طراحي سايت فروشگاه اينترنتي دسترسي داشته باشيدخوشبختانه با توجه به رشد چشمگير خريد و فروش كالا به صورت آلاين در قالب فروشگاه هاي اينترنتي و قدرتي كه اين بخش دارد و ميل بسياري از هم وطنان چه در خريد كالا به چهره آنلاين و چه در فروش كالا به صورت آنلاين, كمپاني اطلس وب مجري بسياري از پروژه هاي طراحي سايت فروشگاه اينترنتي ميباشد كه چند مثال از موفق ترين آنها را به شما معرفي مينماييم. البته از صفحه نمونه كارهاي فروشگاهي هم ميتوانيد به فهرست كامل اين پروژه ها دسترسي داشته باشيد.
پروژه طراحي سايت فروشگاهي پالايش آب بهابپروژه طراحي سايت فروش پوشاك توسكاناپروژه طراحي سايت مبلمان و دكوراسيون پارچوبپروژه طراحي سايت كمپاني تجهيزات پزشكي پارسپروژه طراحي سايت فروشگاه ابزارها آشپزخانه كي كتپروژه طراحي سايت فروشگاه كاغد محموديبنابراين در صورتي كه هم اكنون تصميم داريد تا تجربه سفارش آنلاين فروشگاه اينترنتي خويش را داشته باشيد و بدون خرج اضافي مشابه گرفتن مكان فيزيكي يا دادن قبض هاي آب و برق و گاز و تلفن فروشگاه آنلاين و اينترنتي خود را طراحي و تاسيس نماييد ميتوانيد بر روي همين لينك كليك نماييد.