اسنپ فود غذاي آماده پخت عرضه مي‌كند

۶۵ بازديد

اسنپ فود در راستاي ارائه سرويس‌هاي جديد جهت راحتي مشتريان و فراهم كردن غذاي سالم، سرويس جديد تحت عنوان بگير و بپز راه‌اندازي كرده است.

اسنپ فود در روزهاي اخير و پس از بررسي نگراني‌هاي كاربران خود، طرح هاي جديدي را اجرا كرده است. تاكنون طرح غذاي شفاف اجرا شده است. در طرح غذاي شفاف شما مي‌توانيد آشپزخانه رستوران انتخابي خود را حين طبخ غذا مشاهده كنيد.

حال اسنپ فود طرح جديد ديگري را نيز با همكاري تعدادي از رستوران‌هاي چند شعبه‌اي بزرگ اجرا كرده است: بگير و بپز. در طرح بگير و بپز، رستوران غذاي نيم‌پز را در منو قرار داده و براي پخت نهايي به مشتري ارسال مي‌كند. در واقع شما با سفارش اين آيتم‌ها، غذاهايي مانند پيتزا را به صورت آماده طبخ دريافت كرده و خودتان فرايند پخت غذا را انجام مي‌دهيد.

غذاهايي كه براي اين طرح انتخاب شدند، مراحل طبخ آسان و كوتاهي داشته و روش طبخ آن‌ها در قسمت توضيحات هر آيتم نوشته شده است. از آنجا كه ويروس كرونا در دماي بيش از ۶۰ درجه سانتي‌گراد از بين مي رود، بعد از پخت غذا، اطمينان خواهيد داشت كه غذا كاملا سالم است و آلودگي‌هاي احتمالي آن كاملا از بين رفته است.

اصلي‌ترين غذاي ارائه شده در اين طرح پيتزا است؛ اما محصولاتي از قبيل مرغ سوخاري و ساندويچ نيز در اين طرح قرار دارند.

در حال حاضر بيش از ۱۰۰ رستوران از جمله پرپروك، شيلا، باروژ، سيب ۳۶۰، پلاك، تله پيتزا، برگرلند، پيتزا خاتون، پيتزا علاالدين، پيتزا هات و غيره در تهران داراي منوي بگير و بپز هستند. ساير رستوران‌ها نيز به تدريج به اين طرح اضافه خواهند شد.

غذاهاي آماده طبخ رستوران‌هاي فعال در طرح بگير و بپز در تهران، با همين عنوان در منوي آن‌ها قابل سفارش هستند. به زودي ساير شهرها نيز به اين طرح اضافه خواهند شد.

منبع:

https://digiato.com/promoted/1216440/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.