دوركاري ميليون‌ها كارمند در اروپا اپليكيشن ارتباطي مايكروسافت را از كار انداخت

۷۳ بازديد

«مايكروسافت تيمز» (Microsoft Teams) در اروپا از دسترس خارج شد. اين اتفاق همزمان با شيوع ويروس كرونا و دوركاري ميليون ها كارمند در كشورهاي اروپايي رخ مي دهد. كاربران در حال حاضر نمي توانند وارد اين سرويس شده و پيام ارسال كنند.

بخش پشتيباني مايكروسافت با انتشار توييتي اعلام كرد كه از مشكل مايكروسافت تيمز باخبر بوده و در حال رفع مشكلات مربوط به ارسال پيام در اين سرويس است.

ابزار چت مايكروسافت در بدترين زمان ممكن از كار مي افتد؛ بسياري از شركت ها از كارمندان خود درخواست كرده اند تا از منزل كار كرده و بوسيله ابزارهايي مثل مايكروسافت تيمز با يكديگر ارتباط برقرار كنند.

دوركاري ميليون‌ها كارمند در اروپا مايكروسافت تيمز را از كار انداخت

 

حتي مدارس هم از مايكروسافت تيمز براي برگزاري كلاس هاي درسي به شكل اينترنتي استفاده مي كنند. برخي مدرسه هاي هلند امروز از دانش آموزان درخواست كرده اند تا براي مطرح كردن سوالات خود از اين نرم افزار استفاده كنند.

مايكروسافت تيمز براي دومين مرتبه در سال جاري ميلادي از كار مي افتد. اين ابزار اوايل فوريه به خاطر فراموشي مايكروسافت در تمديد كردن گواهينامه SSL از دسترس خارج شده بود. غول نرم افزاري سرانجام پس از گذشت سه ساعت مشكلات تيمز را رفع كرد و به خاطر از كار افتادن اين ابزار معذرت خواهي كرد.

چند ساعت پيش از كار افتادن مايكروسافت تيمز، اكس باكس لايو نيز براي مدت كوتاهي از دسترس خارج شد. مايكروسافت دليل از كار افتادن اين سرويس را اعلام نكرده، ولي احتمالاً بدليل افزايش شديد تعداد كاربران رخ داده كه به دليل بحران كرونا خانه نشين شده‌اند و خود را با بازي كردن سرگرم مي كنند.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/03/16/%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%a7%d8%af/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.