چگونه استوري‌هاي خود را فقط براي افراد خاص منتشر كنيم؟

۶۲ بازديد

توسط قابليت Close Friends list كه جديدا به اينستاگرام اضافه شده، مي‌توان استوري‌ها را تنها با افراد باره نظر خود همانند رفقا نزديك، به اشتراك گذاشت. براي ساخت ليست رفقا كم و بيش و انتشار استوري‌ براي افراد ويژه در اينستاگرام، ادامه اين مطلب را بخوانيد.
توسط استوري در اينستاگرام مي‌توان پست‌هايي را با محدوديت زماني يك روزه منتشر كرد و با فالوورهاي خود به اشتراك گذاشت. محبوبيت بالاي اين دسته مايه شده الي اينستاگرام با انتشار آپديت‌هاي مختلف، قابليت‌هاي بيشتري را به آن اضافه كند. (چطور در اينستاگرام فيلم‌هاي اغلب از يك دقيقه آپلود كنيم؟)
تا قبل از جديدترين آپديت اينستاگرام، كاربر تنها مي‌توانست از منوي تنظيمات، استوري‌هايش را براي كسان ويژه نهان كند. به راستي در اين حالت اگر شما مي‌خواستيد كسان كمي استوري شما را تماشا كنند، فقط راه موجود، مخفي سازي آن براي كل فالوورها به جز افراد مورد عقيده بود. (چگونه در اينستاگرام استوري افراد را بدون اطلاعشان تماشا كنيم!)
اما اكنون اينستاگرام با قابليت Close Friends list بخشي را به استوري اضافه كرده تا كاربر بتواند بدست آن استوري‌هايش را فقط براي افرادي كه مدنظرش بوده، منتشر كند. به اين ترتيب، تنها كسان مشخص شده توانا به ديدن استوري خواهند بود.
در صورتي كه مي خواهيد با به كارگيري قابليت Close Friends list به انتشار استوري‌ براي افراد خاص در اينستاگرام بپردازيد، مراحل ذيل را به ترتيب طي كنيد:
جديدترين نسخه از اينستاگرام را از پلي استور يا اپ استور دانلود كنيد. دقت كنيد قابليت Close Friends list در جديدترين نسخه منتشر شده اين اپليكيشن پركار مي‌شود.برنامه را باز كرده و وارد پروفايل خويش شويد.قابليت Close Friends list
بر روي آيكون جديدي كه در بخش فوقاني رابط پيمان گرفته، كليك كنيد.شيفرقابليت Close Friends list
با مفتوح شدن صفحه Close Friends list، افرادي را كه مي‌خواهيد به استوري شما دسترسي داشته باشند، انتخاب كنيد. اين پيشه با كليك بر روي دكمه Add انجام پذير است.بعد از برگزيدن كسان مورد نظر، بر روي Done كليك كنيد.قابليت Close Friends list
هنگامي كه مي‌خواهيد استوري خويش را منتشر كنيد، بر روي گزينه Close Friends تپ كنيد.قابليت Close Friends list
با اين شغل استوري شما فقط براي افرادي كه مشخص كرده‌ايد،

چگونه بفهميم Close Friend ديگران شديم؟

نمايان شده و ساير فالوورها متوجه اين كه استوري جديد پست كرده‌ايد، نمي‌شوند.
براي به كارگيري قابليت Close Friends list به نكات پايين هم توجه كنيد:
امكان حذف و افزودن كسان در ليست دوستان تقريبا  اينستاگرام به كاربر ديتا مي‌شود.در مرحله 4 مي‌توان براي پيدا كردن افراد، از نوار جستجو بهره‌گيري كرد.ليست دوستان كم و بيش شما با ديگر افراد به اشتراك گذاشته نمي‌شود.امكان هايلات كردن استوري منتشر شده براي دوستان تقريبا  وجود دارد. فقط افراد موجود در اين ليست مي‌توانند استوري هايلات شده را تماشا كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.