طراحي سايت با وردپرس چه مزايايي دارد؟

۵۸ بازديد

چرا وردپرس ميتواند بهترين راهِ تاسيس سايت باشد؟
اگر جستجويي ساده در اينترنت داشته باشيد، خواهيد ديد كه وب‌سايت‌هاي انبوه زيادي هستند كه كدنويسي و طراحي كامل يك وب‌سايت آماده را براي شما از صفر الي صد سپريدن ميدهند. اما وقتي وردپرس WordPress معرفي شد و به اين جايگاه رسيد، امروزه كمتر كسي سراغ طراحي وب‌سايت سنتي رفته و خويش اقدام به تاسيس وب‌سايت ميكند.
اما چرا وردپرس؟ اصلا چرا طراحي سايت را از ابتدا ترتيب نداده و كارها را به يك پيمانكار نسپاريم؟ نخست از هر كاري بايد دانست كه وردپرس تقسيم اصلي طراحي سايت را براي شما انجام داده است، شما هاست مناسب ميزباني وب‌سايت خود اخذ كرده، وردپرس را نصب ميكنيد و يك قالب براي وب‌سايت خود گزينش ميكنيد، در انتهاي اين سه جنبش شما يك وب‌سايت داريد كه حاضر كار و جنبش است.
وردپرس بهترين گزينه براي راه اندازي سايت خبري استوردپرس دائم به عنوان يك سيستم حرفه‌اي و برتر براي تارنگار نويسي شناخته شده است، مردم انديشه ميكنند كه وردپرس براي همينكار كافيست يا كمينه فقط براي آن مناسب است اما حقيقتِ امروز، متفاوت از گذشته است.
وردپرس با پروا به رشد و مسيري كه داشته و دارد الان به عنوان محبوب‌ترين و كارا‌ترين سيستم مديريت محتوا در اينترنت شناخته مي‌شود به طوري كه تقريبا  به 80 ميليون وب‌سايت دنيا با وردپرس مديريت مي‌شوند.
وردپرس داراي استشهاد بهره‌گيري رايگان است و به عنوان سيستم مديريت محتوا، امروز به عنوان يك افزار كامل براي برپايي وب‌سايتي نيرومند شناخته ميشود.
سايت‌هاي ساخته‌شده با وردپرسبسياري از بزرگ‌ترين سايت‌هاي گيتي با وردپرس ساخته‌شده اند، نمونه‌هاي آن سايت اشخاص برجسته دنيا مثلا سريع‌ترين مرد جهان اوسين بولت Usain Bolt و سايت شركت هايي بزرگ همچون Sony Music نيز با وردپرس استوار شده اند. در ليست زير برترين سايت‌هاي داخلي و بيگانه ساخته‌شده با وردپرس را به شما معرفي مي‌كنم.
سايت‌هاي داخلي ساخته‌شده با وردپرس
دانلودها: سايتي پربازديد در زمينه عرضه گونه ها برنامه و نرم افزارهاي مورد بيچارگي در دنياي ديجيتالدهوند: يك سايت كاريابي آنلاين كه به هزاران كارجو و كارفرما سرويس مي‌دهد.افق نيوز: سايت خبري و تحليلي كه اخبار را بصورت يوميه از راه موتورهاي جستجو تامين مي‌كند.ديجياتو: سايتي معروف و پر شدامد در گويه اخبار دنياي ديجيتال و تكنولوژيسايت‌هاي خارجي ساخته‌شده با وردپرس
سايت كمپاني مرسدس بنز: يگانه از معروف‌ترين شركت‌هاي اتومبيل سازي كه در تقسيم معرفي محصولات و آگاهي ها كمپاني از وردپرس بهره‌گيري كرده است.مايكروسافت: چه بسا براي شما هم جالب باشد كه بدانيد مايكروسافت هم در تقسيم ارائه تازه ها خود از وردپرس بهره‌گيري مي‌كند.والت ديزني: شركت سرشناس والت ديزني، يكتا ساير از شركت‌هاي بزر است كه سايت خويش را با وردپرس پياده سازي كزده است.بي بي سي آمريكا: سايت رسمي يگانه از پربازديدترين شبكه‌هاي آمريكا هم بدست سيستم مديريت محتواي وردپرس در دنياي مجازي حضور دارد.در پيوسته با اينكه وردپرس چرا ميتواند بهترين گزينه شما براي راه اندازي وب‌سايت باشد آشنا خواهيد شد.
چرا وردپرس ميتواند بهترين راهِ راه اندازي سايت باشد؟طراحي سايت با وردپرس چرا بهترين گزينش براي كاربران ايراني است؟چالش زنده پايدار گذاشتن به طور مستقيم و سفت و دشوار رو در روي كسب و كارها قرار گرفته است، مزاياي طراحي سايت خبري با وردپرس كسب و كارها به دنبال شناخته شدن هستند و مخصوصا براي مديران يك سوداگري زيادي مهم است كه كار خويش را رونق ديتا و البته با اين تنگنا ساحل بيايند.

اما يگانه از كارهايي كه مديران يك سوداگري را از اين سوژه و مهار يك وب‌سايت مي‌ترساند اينست كه بايد يك وب‌سايت را سفارشي سازي كرد، به آن بررسي كرد و البته بايد وظايف ديگر مربوط به وب‌سايت را به نكويي سپريدن داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.