بهترين كنترلرهاي موبايل مخصوص گيمينگ موجود در بازار ايران

۵۹ بازديد

اگر شما هم يك گيمر حرفه‌اي هستيد يا مي‌خواهيد عملكرد خود را در بازي‌هاي موبايلي بهتر كنيد بدون شك نياز به كنترلرهاي موبايل مخصوص گيمينگ داريد.

پلتفرم موبايل همچنان سال‌هاي رو به رشد خود را طي مي‌كند و استوديوهاي مختلف ساخت گيم در تلاش هستند تا نسخه مخصوص موبايل عناوين محبوب خود را عرضه كنند تا درآمد بيشتري را به خودشان اختصاص دهند.

اين موضوع موجب شده تا اكثر عناوين پرطرفدار مانند: سري كال آف ديوتي، جي تي اي و… براي گوشي‌هاي هوشمند نيز منتشر شوند. البته كاربراني هستند كه از نحوه كنترل و تعامل در بازي‌ها‌ توسط نمايشگر لمسي گوشي‌هاي موبايل راضي نيستند و براي راحتي بيشتر به استفاده از كنترلرهاي موبايل تمايل دارند.

بهترين كنترلرهاي موبايل مخصوص گيمينگ موجود در بازار ايران

از سوي ديگر گيمرهاي حرفه‌اي‌ براي بهبود عملكرد گيمينگ خود و تاثير محسوسي كه گيم‌پد بر بازي آن‌ها به‌ويژه در عناوين شوتر مثل: كال آف ديوتي، پابجي و … دارد، ترجيح مي‌دهند تا از اين كنترلرها استفاده كنند.
در اين مطلب قصد داريم چند نمونه از بهترين كنترلرهاي موجود براي انجام بازي‌هاي موبايلي را به علاقمندان پيشنهاد كنيم كه مسلما باعث لمس بيشتر هيجان بازي‌ها و تجربه گيمينگ عميق‌تري خواهند شد، تا پايان با آي‌تي‌رسان بمانيد …

۱. دسته بازي جن‌گيم مدل S5

بهترين كنترلرهاي موبايل مخصوص گيمينگ موجود در بازار ايران

كنترل S5 با بهره‌گيري از طراحي مشابه و آزمايش شده دسته‌هاي پلي‌استيشن ارگونومي كاملا مناسبي داشته و از خسته شدن دست و انگشتان كاربر هنگام انجام بازي به‌صورت طولاني مدت جلوگيري مي‌نمايد.

اين محصول با سيستم‌عامل اندرويد و ويندوز سازگار بوده و از طريق تكنولوژي بلوتوث با دستگاه مورد نظرتان جفت خواهد شد. مضاف بر اين‌كه وزن سبك ۱۳۵ گرمي يكي‌ديگر از امتيازهاي مثبت آن محسوب مي‌شود.

باتري ۴۰۰ ميلي‌آمپري از عمر باتري بسيار مناسب اين كنترلر حكايت مي‌كند. بايد افزود كه اين كنترلر هيچ‌گونه پايه نگهدارنده مختص گوشي‌هاي هوشمند ندارد و از قابليت شوك نيز پشتيباني نمي‌كند اما يكي از ارزان‌ترين محصولات موجود در بازار بوده و به ۲ الي ۳ ساعت زمان براي پر شدن كامل باتري نياز دارد.

قيمت: حدود ۲۰۰ هزار تومان
نقاط قوت:
باتري حجيم و عمر باتري عالي
كيفيت ساخت مناسب
نقاط ضعف:
عدم وجود قابليت شوك
پشتيباني نكردن از سيستم‌عامل iOS

منبع:

https://itresan.com/296589/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%85%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.