اصول طراحي سايت شركتي

۶۲ بازديد

در دنياي امروز بسياري از فعاليت هاي ما به سمت سوي فضاي مجازي و اينترنت روانه شده است.اگر به دور از هياهوي فضاي مجازي باشيم و به اين موضوع بيانديشيم قطعا شگفت زده خواهيم شد كه چقدر زندگي و تكاپو هاي روزمره و حتي كسب و كارمان به اينترنت و فضاي مجازي وابسته است. بي گمان هر جا فضايي براي رونق و ترقي باشد رقابتي هم هستي دارد.اهميت اين سوژه را زماني خواهيم رويت كه در هر كسب و كاري به نحوي خدمات در فضاي مجازي نيز هستي دارد.
معرفي جامع امكانات و خدمات طراحي اصول طراحي سايت شركتي سايت براي شركت يا فروشگاه شما به اين منظور است كه بتوانيد خدمات و امكاناتي را كه ميتوانيد ارائه كنيد را شناسايي كنيد الي كاربر بتواند از خدمات يا فرآورده شما شناخت كافي داشته باشد و در مرحله ي پس راقب شود كه از آنها كاربرد كند.وجود منو هاي اصلي ، تماس با ما ، درباره ي ما و نمونه كار ها براي همگي سايت هاي شركتي لازم و واجب است. اما در ساير منوها نظير محصولات، خدمات، پروژه ها، گواهينامه ها، مشتريان، پرسش هاي متداول، نگارخانه تصاوير، مقالات و ساير منوها مي بايست اطلاعات كمپاني به درستي جايگذاري گردد. موردي كه ميبايست به آن پروا شود اين است كه اطلاعات كافي بايد اماده سازي و دسته بندي شود و مهمتر آن كه مطالب جديد و مفيد همواره بايد فرآوري شود زيرا اين موارد كارايي بسزايي در بهينه سازي سايت شما دارد.در صورتي كه موارد فوق رعايت نشود ميتواند منجر به اين شود كه كاربر از سايت شما بيرون برود و وارد سايت رقيب شما شود. در وب جمله اي هستي دارد با نام اينكه محتوا سلطان است به اين معنا كه سايتي كه محتواي كامل تر، مفيد تر و با كيفيت تر در اختيار كاربران و مشتريان خود قرار مي دهد رتبه بهتري در موتورهاي خواهد گرفت و موفقيت بيشتري نصيب آن وب سايت خواهد شد و در درستي هستي محتواي كافي يكتا از مهترين مسائل تارنما ها مي باشد.

اصول طراحي سايت شركتي 
طراحي سايت كاربر پسند براي كاربرهاهر صنف خاص با پروا به گونه كار و جنبش و خدمتي كه ارائه ميكند طراحي و به اصطلاح ديزاين بخصوص خويش را ميطلبد. طراحي وب سايت مي تواند براي يك رستوران بخصوص باشد و يا ميتواند براي يك كارخانه ي توليد رنگ و يا يك فروشگاه لوازم خانگي باشد. در ضمن وب سايت ميتواند براي يك كمپاني بطوري طراحي شود كه بصورت يك دفتر مجازي آنلاين عمل كند. در ضمن امروزه سبك هاي جديد طراحي وب محبوبيت يافته اند كه اين سبك ها نسبت به قالب هاي كهن تر زياد كاربر پسند تر مي باشد.
در بخش زير سخيف هاي جديد طراحي سايت معرفي مي شود كه برگرفته از  اصول پابرجا كردن شده اي است كه كارايي بسزاي در جذب بازديد و كيفيت وبسايت شما دارد.
سئو و بهينه سازي سايتبهينه سازي سايت به گردآور ي كار و جنبش هايي گفته ميشود كه رتبه ي سايت را در موتور هاي جستجو بالارفتن ميدهد و بر اساس كلمات كليدي مرتبط سازماندهي ميكند.
در فضاي كسب و كار امروز پروا به افزايش سهم اينترنت در فروش كالا و خدمات و هستي كاربراني كه كالا و خدمات خود را در اينترنت جستجو و خريداري مي نمايند سئو و بهينه سازي تارنما تاثير بسيار مهم و قابل توجهي بر افزايش فروش شركت ها خواهد داشت. در واقعيت سئو و بهينه سازي سايت با توجه به بازدهي بالا و نتيجه ي اساسي اين روش تبليغات از بصرفه ترين طريق هاي تبليغات براي كمپاني ها مي باشد و در صورتي كه شركت ها هر چه سريعتر در اين امر قدم بردارند آينده خوب و درخشاني در انتظارشان خواهد بود. با طراحي سايت كمپاني ها پايه و پاي بست، حضور خود در اينترنت را پايه گذاري نموده اند و از راه خدمات سئو و بهينه سازي تارنما كمپاني ها به افزايش فروش خود دست خواهند يافت.
توضيحاتي كه در بالا ذكر شد توضيحات جامعي از چند باره حياتي و ابتدايي براي طراحي سايت هاي شركتي ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.