با روش‌هاي حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail آيفون و آيپد آشنا شويد

۶۶ بازديد

افزودن حساب گوگل در اپليكيشن تنظيمات (Settings) آيفون و آيپد به معناي افزودن جيميل به اپليكيشن Mail است. شما مي‌توانيد نسبت به حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail آيفون و يا آيپد خود اقدام كرده و در نتيجه مطابق نياز خود، يكي از سرويس‌هاي شخص ثالث را انتخاب كنيد.

با استفاده از اپليكيشن تنظيمات مي‌توانيد از تمامي حساب‌هاي ايميل خود از جمله جيميل، Outlook و نيز iCloud خارج شويد (sign out). البته همچنان مي‌توانيد از اين حساب‌ها جهت همگام‌سازي يادداشت‌ها، مخاطبين و … استفاده كنيد.

جهت انجام اين كار بايد در آيفون و يا آيپد خود به اپليكيشن تنظيمات رفته و سپس به بخش «Passwords & Accounts» وارد شويد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

در اينجا مي‌توانيد تمامي حساب‌هايي را كه به آن‌ها وارد شده‌ايد، مشاهده نماييد. حساب موردنظر خود را لمس كرده تا بتوانيد جزئيات دقيق‌تر آن را مشاهده كنيد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

سپس بايد كليد تغيير وضعيت اپليكيشن «Mail» را لمس كرده تا بدين شيوه بتوانيد همگام‌سازي ايميل را متوقف سازيد. با انجام اين كار متوجه خواهيد شد كه قسمت مخصوص ورودي‌هاي سرويس ايميل موردنظر در اپليكيشن Mail، ناپديد مي‌شود.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

جهت حذف ساير سرويس‌هاي ايميل در اپليكيشن Mail، بايد مجددا به قسمت «Passwords & Accounts» بازگشته و سپس رويه بالا را براي هركدام از آن‌ها تكرار كنيد.

فرآيند ياد شده جهت حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail را مي‌توانيد براي تمامي حساب‌هاي شخص ثالث ديگر نيز به‌كار بگيريد. البته اگر قصد حذف حساب ايميل iCloud را داشته باشيد، آنگاه راه‌كار تا حدودي متفاوت خواهد بود.

جهت انجام اين كار بايد اپليكيشن تنظيمات را باز كرده و سپس پروفايل اپل خود را كه در بالاي منو قرار دارد، لمس كنيد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

سپس بايد گزينه «iCloud» را برگزينيد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

حال به سمت پايين حركت كرده و سپس كليد تغيير وضعيت كنار گزينه «Mail» را لمس كنيد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

اكنون حساب ايميل iCloud شما غيرفعال شده و ديگر در اپليكيشن Mail آيفون يا آيپد شما نمايش داده نخواهد شد.

جهت مطمئن شدن از اين موضوع مي‌توانيد مجددا اپليكيشن Mail را باز كنيد. مي‌بينيد كه اين بار به جاي مشاهده ورودي ايميل مرسوم، صفحه خوشامدگويي در مقابل شما ظاهر شده و از شما مي‌خواهد كه به يكي از حساب‌هاي ايميل خود وارد شويد.

حذف حساب ايميل در اپليكيشن Mail

اگر بنا به دلايلي قصد استفاده از اپليكيشن Mail را نداريد، آنگاه اپليكيشن Gmail مي‌تواند گزينه‌اي مناسب باشد. همچنين اگر خواستار اپليكيشني با قابليت‌هاي اضافي و ويژگي‌هاي بهتر هستيد، مي‌توانيد Spark را امتحان كنيد.

منبع:

https://itresan.com/298281/%d8%a8%d8%a7-%d8%b1%d9%88%d8%b4%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d8%b0%d9%81-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%db%8c%d9%85%db%8c%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-mail/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.