ددينو، اولين سامانه قانوني خريد و اجاره ماينر در ايران

۶۷ بازديد

ددينو، به عنوان اولين نمايندگي رسمي آي ماينر در ايران، توانسته است با كسب مجوزهاي لازم فعاليت خود را در بازار ايران آغاز كند.

آي‌ماينر، نخستين و معتبرترين سامانه خريد و اجاره ماينراست كه به افراد اين امكان را مي‌دهد تا بدون نياز به دانش فني و صرف وقت، به استخراج بيت‌كوين و كسب درآمد دلاري بپردازند. حالا برند ددينو با دريافت مجوز رسمي از وزارت صنعت، معدن و تجارت، فعاليت خود را به عنوان اولين نمايندگي رسمي آي‌ماينر در ايران آغاز كرده است.

بيت‌كوين با ارزش‌ترين و معروف‌ترين ارز ديجيتال است، و از زمان پيدايش آن در سال ۲۰۰۹ تاكنون، قيمت آن از چندين سنت به چندين هزار دلار رسيده است.

قيمت بيت‌كوين علي‌رغم اينكه در نماي كلي نوسان دارد؛ اما نمودار قيمتي آن نشان مي‌دهد كه در طول يك ماه گذشته، بدون توجه به شيوع كرونا، قيمتش از آستانه ۵ هزار دلار به كانال ۸ هزار دلاري نزديك مي‌شود. برخي تحليل‌گران اين حوزه نظير جان مك‌آٰفي پيش‌بيني‌هاي بسيار خوشبينانه‌اي از قيمت بيت‌كوين دارند. صاحب كمپاني مك‌آفي معتقد است كه قيمت اين رمزارز تا پايان سال ۲۰۲۰ به رقم سرسام آور ۱ ميليون دلار خواهد رسيد؛ يعني بيش از ۱۰۰ برابر قيمت كنوني!

حتي اگر ۱۰ درصد از اين پيش‌بيني هم صحيح باشد؛ يعني اگر قيمت بيت كوين به ۱۰۰ هزار دلار برسد،‌ سرمايه‌گذاري در بيت كوين در سال ۲۰۲۰ مي‌تواند سرمايه شما را ۱۰ برابر كند. حالا سوال مهمتر اين است كه آيا در ايران مرجعي معتبر و داراي مجوزهاي قانوني وجود كه بتوان به راحتي ماينر اجاره كرد و به استخراج بيت‌كوين پرداخت؟

اجاره و خريد ماينر در ددينو چگونه است؟

شما در حساب كاربري خود به ليست بلند بالايي از ماينرها دسترسي داريد كه مي‌توانيد انتخاب كنيد كه آن‌ها را بخريد يا اجاره كنيد. ضريب اطمينان سيستم ددينو به قدري بالا است كه تمام اطلاعاتي كه براي انتخاب درست ماينر نياز داريد را در اختيار شما خواهد گذاشت.

در روش خريد ماينر از فروشگاه dedino مي‌توانيد به هر تعداد كه علاقه‌مند هستيد اقدام به خريد نماييد؛ ولي در روش اجاره ماينر تنها اجازه اجاره يك ماينر داريد و مبلغ اجاره نيز صرف هزينه تعمير، نگهداري و مراقبت از ماينرها خواهد شد. پس از افتتاح شعبه كرج اين شركت نيز امكان ميزباني ماينر‌هاي خريداري شده در فارم ددينو وجود خواهد داشت.

شما مي‌توانيد با جستجو در اينترنت به فهرستي از ماينرهاي مختلف با توجه به نسبت سوددهي آن‌ها دست پيدا كنيد و با آگاهي كامل از بين ماينرهاي موجود در ددينو، بهترين انتخاب را داشته باشيد.

علاوه بر خريد ماينر، مي‌توانيد به صورت يك ساله يا حتي يك روزه ماينر مورد نظر خود را اجاره كرده و به استخراج بيت‌كوين مشغول شويد. براي اطمينان از اين موضوع مي‌توانيد تصوير زير را مشاهده كنيد.

رقباي ددينو در ايران به اجاره ماينر به صورت ماهانه و سالانه مي‌پردازند و اجاره حتي به صورت روزانه يكي از برتري‌هاي ددينو نسبت به سايرين است.

ددينو به دليل پشتيباني مالي قوي كه دارد اين تضمين را به كاربر مي‌دهد تا هر زماني كه اراده كرد سرمايه‌گذاري خود را لغو كنند و به صورت ريالي يا به صورت بيت‌كوين مبلغ خود را دريافت كند. همچنين در بخش امور مالي مي‌توانيد به صورت ريالي و يا بيت كوين، سود خود را دريافت كنيد.

شما در ددينو مشتري ماينر فيزيكي مي‌شويد و هر وقت از شبانه‌روز مي‌توانيد ميزان ارز استخراج شده خود را مشاهده كنيد.

ذكر اين نكته ضروري است كه تمايز ددينو نسبت به ديگر رقبا در اين است كه امكان بازديد حضوري براي صاحبان ماينر را فراهم كرده و آن‌ها مي‌توانند به مدت نيم ساعت در هفته از ماينر خود بازديد كرده و فرايند استخراج ماينر خود را بررسي كنند و به زودي با افتتاح شعبه كرج اين شركت امكان دسترسي به فارم اين برند معتبر وجود خواهد داشت.

ددينو اولين اجاره ماينر در ايران با مجوز رسمي از وزارت صمت

برند ددينو با نمايندگي رسمي از معتبرترين شركت اجاره ماينر يعني آي‌ماينر (IMiner)، متعلق به شركت افرند شيد مهر (با محدوديت)، در تاريخ ۱۳۹۸/۷/۲ با شناسه ملي ۱۴۰۰۸۶۴۱۶۲۷ و شماره ثبت ۵۴۷۶۹۹، در مركز توسعه تجارت الكترونيكي وزارت صنعت، معدن و تجارت به ثبت رسيده و آگهي تاسيس آن در روزنامه‌هاي رسمي كشور ۱۴۸۱۸۷۰۱ است.

منبع:

https://itresan.com/298677/%d8%af%d8%af%db%8c%d9%86%d9%88%d8%8c-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88-%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.