اپلاي بردبه كلوپ استارتاپ‌هاي يونيكورن پيوست

۶۷ بازديد

استارتاپ اپلاي برد (ApplyBoard) در سال ۲۰۱۵ توسط سه برادر ايراني با نام خانوادگي بصيري با هدف كمك و مشاوره به دانشجويان براي تحصيل در كشورهاي توسعه يافته، در كانادا تاسيس شد. از سال ۲۰۱۵ تاكنون خدمات پذيرش از دانشگاه‌هاي كشورهاي انگليسي زبان را به متقضايان از سرتاسر دنيا مي‌دهد و در سال ۲۰۱۹ يكي از استارتاپ‌هاي كانادا شناخته شد كه سريع‌ترين رشد را داشته است.

هم اكنون ۱۰۰ هزار دانشجو از ۱۱۰ كشور دنيا از خدمات اين سايت استفاده مي‌كنند و طي اين پنج سال، تعداد كارمندان شركت به بالاي ۴۰۰ نفر رسيده است. يكي از برتري‌هاي سايت ApplyBoard اين است كه از دانش هوش مصنوعي (Machine Learning) براي كل فرايند درخواست پذيرش دانشجويان استفاده مي‌كنند و به همين دليل دانشجويان با پر كردن فيلد مربوط به مهارت‌ها و تقاضاهايشان، به جديد‌ترين اطلاعات دانشگاهي مطابق با شرايط خود دست پيدا مي‌كنند.

استارتاپ «اپلاي برد» (Applyboard) كه ۳ برادر ايراني موسس آن هستند موفق شد با وجود بحران كرونا ۷۵ ميليون دلار سرمايه جذب كند و با بيش از يك ميليارد دلار ارزش، به كلوپ استارتاپ‌هاي يونيكورن فناوري آموزشي ملحق شود. اين استارتاپ ۷۵ ميليون دلار سرمايه جذب كرده و با ارزش‌گذاري جديد ۱.۴ ميليارد دلاري، به كلوپ استارتاپ‌هاي يونيكورن فناوري آموزشي (Edtech) پيوسته است

امير ناظمي معاون وزير ارتباطات در اين خصوص در اينستاگرام خود نوشت:« ‏شركت ‎اپلاي‌برد ‎ApplyBoard كه برادران بصيري هم‌بنيان‌گذاران آن هستند، با جذب سرمايه سري C تبديل به ‎يونيكورن (استارت‌آپي با ارزش بيش از يك ميليارد دلار) شد.
‌ اين شركت در حوزه فناوري آموزش (EdTech) است و از نخستين تجربه‌هاي پلتفرمي حوزه آموزش است، كه C2C نيست.»

منبع: 

https://click.ir/1399/02/18/%d8%a7%d9%be%d9%84%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%af%d8%a8%d9%87-%da%a9%d9%84%d9%88%d9%be-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%d9%88/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.