نحوه ي هشتگ گذاري اينستاگرام

۷۳ بازديد

امروزه گرد از كانال‌هاي مهم ديجيتال ماركتينگ براي افزايش شدامد سايت به كارگيري بازاريابي شبكه‌ هاي اجتماعي است. قطعا اينستاگرام يكي از مهمترين اين شبكه‌هاست كه جايگاه ويژه‌اي در بين ايرانيان دارد. ولي به كارگيري هشتگ اينستاگرام گرد از مهم‌ترين نكات بازاريابي در اين شبكه است كه كمتر به شكل بنيادي به آن پرداخته مي‌شود. در اين مقاله شما را با ۱۰ استراتژي هشتگ اينستاگرام براي افزايش نرخ اينگيجمنت كاربران آشنا خواهيم كرد.
۱. به تحقيق‌هاي خودتان توجه داشته باشيدهشتگ اينستاگرام - تحقيق‌
تحقيق درباره هشتگ‌ها قبل از به كارگيري اهميت زيادي برخوردار است. هرچه هشتگ‌هاي شما هدفمند و مرتبط‌تر انتخاب شوند شانس دستيابي به مخاطبين هدفي كه با محتواي پست شما تعامل برپا كنند نيز افزايش پيدا مي‌كند.
بسته به اهداف شما انواع متفاوتي از تحقيق براي يافتن بهترين هشتگ ممكن در اينستاگرام هستي دارد.
در اينجا روش‌هاي كارساز آورده شده است:
تحقيق درمورد موضوعات مرتبط بهترين گامي است كه مي‌توان با آن شروع به تحقيق درباره روش‌هايي كرد كه به خط كسب‌وكاري شما پيوسته است (كلمات كليدي كه اخيراً استفاده كرده‌ايد بهترين گام براي شروع  پژوهش هشتگ مي‌باشد)
در اپ اينستاگرام روي آيكون ذره‌بين كليك كنيد و سپس تگ‌ها را از منوي كشويي انتخاب كرده و هشتگ خودتان را در نوار جستجوي اينستاگرام وارد كنيد.
هشتگ اينستاگرام - تحقيق‌ كنيد
نتيجه هر جستجو تمام هشتگ‌هاي مزيت كه به هشتگي كه شما سرچ كرده‌ايد مرتبط‌اند را نشان مي‌دهد و اين به شما ايده مي‌دهد تا بتوانيد از هشتگ‌هاي بيشتري استفاده كرده تا با مخاطبين خودتان تعامل پايدار كنيد.
تحقيق درباره مخاطبين هدفتانبه جاي اينكه هشتگ‌هاي تصادفي را در انتهاي پست‌هاي اينستاگرام خودتان قرار دهيد رويكردي هدفمندتر اتخاذ كنيد الي ميزان فالووينگ خويش را افزايش دهيد. به پيگيري اين باشيد كه مخاطبين شما اخيراً از چه هشتگ‌هايي كاربرد كرده‌اند و آن‌ها را در پست‌هايشان پيمان داده‌اند (مطمئن باشيد كه تنها از هشتگ‌هايي كاربرد كنيد كه مرتبط‌‌ اند و دربرگيرنده كلمات كليدي‌اي مي‌باشند كه كاربران در نوع كسب‌وكاري شما به پيگيري آن‌ها مي‌باشند)
به تعقيب رهبران در صنعت خودتان باشيديكي از موثرترين راه‌ها براي يافتن هشتگ اين است كه تاثيرگذاران و كسب‌وكارها را فالو كنيد لغايت مخاطبين هدف شما را مكشوف و ببينيد كه آن‌ها از چه هشتگ هايي بهره‌گيري مي‌كنند. به بردباري زياد مي‌توانيد چند هشتگ جديد را به انبار خود اضافه كنيد.
پيشنهاد وب رمز: طراحي كمپين ديجيتال ماركتينگ در ۱۱ گام
۲. هنر به كارگيري هشتگ‌هاي اينستاگرامهشتگ اينستاگرام - هنر به كارگيري هشتگ
تحقيقات زيادي درباره تعداد هشتگ‌هايي كه بايد در هر پست به قصد افزايش تعامل استفاده كرد هستي دارد. بسته به اينكه شما به كدام نوشتار اعتماد كرده‌ايد تعداد هشتگ‌ها از ۵ الي ۳۰ درنظر گرفته شده است. برخي از بازاريابان فصلي قسم مي‌خورند كه از حداكثر تعداد هشتگ، يعني۳۰ تا در هر پست استفاده مي‌كنند، اما تحليل گران دريافته است كه به كارگيري يازده هشتگ در هر پست براي افزايش تعامل در اينستاگرام عددي بهينه است. واقعيت اين است كه كليد موفقيت در هشتگ اينستاگرام در بهره‌گيري استراتژيك از آن‌ها خفته است، چه شما تصميم بگيريد سه هشتگ بهره‌گيري كنيد چه سي هشتگ.
از استراتژي هشتگ گذاري ويژه روزانه كاربرد كنيد:هشتگ‌هاي روزانه عازم براي تعامل روزانه با مخاطبين شما را فراهم مي‌آورد و آن‌ها را به طور منسجم با محتوايتان متعامل كرده و در طولاني‌مدت ارتباط خويش را با آن‌ها حفظ مي‌كند.
در اينجا ليستي از هشتگ‌هاي يوميه اينستاگرام كه طبق روز هفته سازماندهي شده آورده شده است.
۳. چگونه هشتگ‌ها را مخفي كردهشتگ اينستاگرام - پنهان سازي هشتگ
براي اين كه خوانندگان فقط به كپشن شما توجه داشته باشند بهتر است هشتگ‌هاي اينستاگرام خودتان را كم‌اهميت‌تر جلوه دهيد، چراكه تگ‌هايي كه در پست پيمان مي‌گيرند اغلب يا به هم ريخته‌اند يا اسپم هستند و يا در فضا واقعيت پيمان نگرفته‌اند.
شما مي‌توانيد با استفاده از دو شيوه هشتگ‌هاي خودتان را نهان كنيد
در كپشن‌هابعد از اينكه كپشن‌تان را با يك نقطه تمام كرديد روي return كليك كنيد (اطمينان حاصل كنيد كه بعد از نقطه فاصله (space) زده نشده باشد)
نشانه‌گذاري كنيد (با يك نقطه، خط‌تيره يا دايره) سپس دوباره روي return كليك كنيد و اين شغل را ۴ بار تكرار كنيد.
هشتگ‌هايتان را پس از خط فرجام وارد كنيد. اين صحيح شغل مي‌كند چراكه اينستاگرام پس از سه خط، كپشن‌ها را مخفي مي‌كند و هشتگ‌هاي شما تا زمانيكه فالوورهايتان روي گزينهmore  و يا خواستن كامنت‌ها در پستتان كليك نكرده‌اند قابل تماشا نخواهند بود.
در كامنت‌هامثل دائم محتوايتان را پست كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه هشتگ‌ها را بيرون از پستتان به شغل اسير باشيد.
زمانيكه پستتان را منتشر كرديد روي آيكون نظرات كليك كنيد لغايت بتوانيد نظرتان را ثبت كنيد.
هشتگتان را در جعبه «add a comment» وارد كنيد و سپس روي گزينه پست كليك كنيد. بعد از اينكه پست شما نظراتي را دريافت كرد هشتگ‌هايتان قابل نگريستن نخواهند بود مگر اينكه كاربران روي دكمه «view all comments» كليك كنند.
۴. هشتگ‌ها را در استوري‌ اينستاگرام پيمان دهيدهشتگ اينستاگرام - هشتگ در استوري
افزودن هشتگ به استوري‌ اينستاگرام به صورت يك متن، يك استيكر و يا تگ لوكيشن مايه مي‌شود كه محتواي شما بدست مخاطبين جديدي ديده شود.
قرار دادن هشتگ‌ها در عكس ها يا ويديوهاي استوري اينستاگرام‌تان تضمين نمي‌كند كه حد هشتگ‌هايتان ديده شود. چرا؟ به اين انگيزه كه اين بستگي به كيفيت محتوايي كه پست كرده‌ايد و سطح تعاملتان دارد.
 از تگ‌هاي جغرافيايي كاربرد كنيدتحقيقات نشانه دادند پست‌هايي كه در آن لوكيشن‌ها تگ شدند نسبت به پست‌هايي كه از تگ جغرافيايي در آن‌ها بهره‌گيري نشده است، ۷۹% تعامل اكثريت دريافت مي‌كنند.
زمانيكه صحبت از استوري‌هاي اينستاگرام مي‌شود تگ‌هاي لوكيشن نيز همانند هشتگ‌هاي مرسوم عمل مي‌كنند، اما چندين تفاوت در ارتباط با آن‌ها وجود دارد:
لوكيشن‌ها را مي‌توان با استفاده از استيكر پست كرد (هيچ متني در آن شدني نيست) و هر تصوير يا ويديو تنها مي‌تواند داراي يك مكان يا لوكيشن باشد.
 از تگ‌ها به منظور افزايش بازديد خودتان استفاده كنيد.هشتگ‌هاي اينستاگرام در صورتيكه با خلاقيت جايگذاري شوند مي‌توانند به عنوان ابزاري كارساز براي افزايش مخاطبين‌تان با ايجاد تعامل با فالوورها و رفقا آن‌ها باره استفاده پيمان بگيرند.
۵. از هشتگ‌ها حرف و جاويژه استفاده كنيدهشتگ اينستاگرام- جاويژه
هشتگ‌هاي اينستاگرام گونه‌هاي متفاوتي دارند و هر كدام از آن‌ها نيز كاربرد و مخاطب اين منظور ويژه خويش را دارند.
در اينجا آنچه كه در ارتباط با گونه ها اصلي تگ‌هاي عرف براي شكل‌دهي يك راهبرد كارساز احتياج داريد آورده شده است.
هشتگ‌هاي جاويژههشتگ‌هاي جاويژه براي پيونديدن برند شما به مخاطبين قصد خاصي مورد كاربرد پيمان مي‌گيرد، مخاطبيني كه همنشين دارند با شما تعامل برپا كنند و به همراه‌تان كسب‌وكاري انجام دهند. اين تگ‌هاي خاص براي برندهاي كوچك و ميانه كه همنشين دارند در درياي چشم وهمچشمي ديده شوند مناسب است.
هشتگ‌هاي برنداين تگ‌ها براي برند شما در اينستاگرام منحصر به فرد به شمار مي‌آيند (و يا در هر پلت‌فرم اجتماعي ديگر) و عازم عالي براي ايجاد آگاهانيدن از كسب‌وكار و وانگهي راهي براي برپايي تعامل با فالوورها و در ضمن برپايي تعامل با ساير كسب‌وكارها مي‌باشد.
هشتگ‌هاي رويدادهشتگ‌هاي خاص اتفاق همانند رويدادهايartbasel ,#balldrop# براي كمك به گسترش و تحريك شركت‌كنندگان، بازديدكنندگان و مشتريان به كمپاني در رويدادهاي دنياي واقعي، مكان‌هاي خريد و فروش، جاذبه‌هاي محلي و در عين حال افزايش تعامل باره استفاده قرار مي‌گيرند.
۶. از هشتگ‌هاي مجراي موضوعي استفاده كنيدهشتگ اينستاگرام - كانال موضوعي
مجراهاي برتر كه در بالاي تقسيم اكسپلور قرار گرفتند . از اين روش كاربران مي‌توانند دسته‌بندي محتواي متفاوت پست‌ها را جستجو كنند، اين مجراهاي رهنمود شده طبق رفتار كاربر در پلت‌فرم تعيين مي‌شود و آن‌ها هشتگ‌هاي اينستاگرامي مربوط به مجرايي كه مفتوح شده است را نمايش مي‌دهند،
 
هشتگ اينستاگرام- مجراي موضوعي
از آنجا كه اينستاگرام نشان دادن اين هشتگ‌ها را مهم تلقي مي‌كند مشخص است كه اعضاي آن نيز از اين هشتگ‌ها كاربرد كرده و يا آن‌ها را جستجو مي‌كنند.
۷. از هشتگ‌ها براي برپايي گروه كاربرد كنيدهشتگ اينستاگرام - هشتگ گروهي
راهي را بيابيد تا از هشتگ‌هاي فوق جاويژه براي هدف‌گيري و تعامل با يك گروه فعال و متمركز و يا يك گروه حقير براي ارتقاء بازديد برند و تعامل آن كاربرد كنيد و در همان سان گفتمان حول كسب‌وكار خودتان را حفظ كنيد.
كسيكه لباس بيرون مي‌فروشد يك گروه و جامعه برپايي كرده و جنبشي را با هشتگ optouside مسير انداخته است كه مردم را دلگرمي به يافتن بهترين مكان‌هاي خارج از خانه مي‌كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.