معرفي تكنولوژي

تكنولوژي روز

آموزش نحوه تراز کردن یخچال | چگونه یخچال را تراز کنیم؟

۲ بازديد
تراز کردن یخچال یگانه از کارهایی است که به محض جابجایی آن باید سپریدن شود. حتما می‌دانید که اگر یخچال تراز نباشد چه می‌شود و به همین انگیزه به تعقیب شیوه آن هستید. همانطور که می‌دانید تراز نبودن دشواری ها زیادی برای دستگاه برپایی می‌کند. سر و صدا، نشتی آب از یخچال و… بعضی از این دشواری ها هستند.

پس اگر دستگاه شما تراز نیست و کل روش‌ها را آزمون کردید تعمیر یخچال ال جیو پاسخ نگرفتید، نگران نباشید اینجا اصولی‎‌ترین آموزش را می‌بینید. با ما همراه باشید.

اگر یخچال تراز نباشد چه میشود ؟
شاید اغلب افراد این انگاشت را دارند که اگر یخچال تراز نباشد تنها سر و صدا برپایی می‌کند. در صورتی که این فقط بخشی از دشواری ها تراز نبودن یخچال است. در این قسمت از مطلب اهمیت آن را می‌گوییم. وانگهی مشکلات ناشی از عدم پروا به آن را بیان می‌کنیم.

در واقع تراز کردن یکی از موارد قابل بررسی اثناء عیب یابی یخچال فریزر است. گرد از کارهای است که در حالت طبیعی خودتان می‌توانید از پس آن برآیید. در غیر این صور و در شرایط پیچیده‌تر تیم فیکسی در مقوله تعمیرات یخچال و سایر ابزارها خانگی در ساحل شماست.

در قسمت پشت یخچال لوله‌های فلزی هستند که درون آن‌ها مایعی وجود دارد. این مایع، مایع سردساز یا گاز است. وقتی دستگاه تراز نیست این گاز به نکویی جریان ندارد و گرما را بیرون نمی‌کند. خب وقتی عملکرد خروج گرما مختل می‌شود:
در عملکرد یخ ساز هم مشکل ایجاد می‌شود.
برفک زدایی هم به نکوداشتن چهره نمی‌گیرد.
همه این اختلالات مایه می‌شود به موتور خفقان بیش از کران وارد شود.
حالا کمپرسور ناچار است کارکرد زیادی داشته باشد و به آن هم خپگی وارد می‌شود. سر و صدای زیادی برپایی می‌کند.
چون یخچال تراز نیست و به عقب و جلو حرکن می‌کند لرزش ایجاد می‌کند.
حتی باعث نشتی آب و جمع شدن آب کف یخچال می‌شود.
در این حالت دستگاه از بیشینه پتانسیل و کارایی خویش استفاده می‌کند لغایت مواد غذایی را تندرست نگه دارد.
با فشارهای وارد شده طول عمر یخچال مختصر می‌شود.
دستگاه نیاز به تعمیر پیدا می‌کند و خسارات زیادی وارد می‌کند.
همه این موارد کافیست لغایت به اهمیت این مسئله پی ببریم. تراز کردن این وسیله درازا عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. کمتر بیچارگی به تعمیر پیدا می‌کند و احتیاجی به پرداخت هزینه‌های بسیار نیست.
نحوه تراز کردن یخچال
حالا که اهمیت تراز کردن یخچال کاملا روشن شد، روش‌ آن را نیز توضیح می‎‌دهیم. تراز کردن یخچال ساید یا هر گونه یخچال دیگری از طریق روش‌های ذیل اتمام می‌شود.

۱- شبکه جلوی یخچال را بردارید
جلوی یخچال در سرنوشت پایین، یک شبکه یا قاب هستی دارد. این قاب‌ها با توجه به برند و مدل یخچال به روش‌های مختلف باز می‌شود که می‌توانید از دفترچه راهنمای آن کمک بگیرید. تعمیر یخچال ال جی  به چهره کلی معمولا این کار راحت انجام می‌شود.

۲- پایه‌های تنظیم را بچرخانید
قاب را که مفتوح کردید، پشت آن پایه‌های تنظیم جهت تراز کردن را می‌بینید. برای تنظیم ارتفاع دستگاه، آن‌ها را بچرخانید. از یک آچار یا پیچ گوشتی کمک بگیرید. پایه‌ها را بلند و کوتاهی کنید الی دستگاه در یک سطح درستی پیمان گیرد.

برای این کار می‌توانید از یک فرد دیگری نیز کمک بگیرید. او یخچال را به سمت عقب نگه دارد الی شما به راحتی پایه‌ها را تنظیم کنید.

۳- غلطک‌های تنظیم را بچرخانید
در پیوسته مراحل تراز کردن، اگر دستگاهی غلطک داشت باید آن را نیز تنظیم کنید. برخی از یخچال‌ها بجای پایه‌های تنظیم دارای غلطک هستند.

این غلطک‌ها پیچ دارند. با چرخاندن پیچ‌ها ارتفاع یخچال را تنظیم کنید.

۴- اگر یخچالی هم غلطک و هم پایه تنظیم داشت
در صورتی که یخچال فریزر هم پایه و هم غلطک تنظیم داشت:

اپل هدست واقعیت ترکیبی خود را برای اعضای هیئت‌مدیره به نمایش گذاشت

۲ بازديد

براساس آنچه مک‌رومرز به‌نقل از بلومبرگ می‌نویسد، اپل هفته‌ی گذشته هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظار خود را برای اعضای هیئت‌مدیره‌ی شرکت به نمایش گذاشته است. این موضوع به‌صورت غیرمستقیم نشان می‌دهد مراحل تولید هدست واقعیت ترکیبی اپل تقریباً تکمیل شده و احتمالاً این هدست در آینده‌ای نه‌چندان دور به‌صورت رسمی رونمایی می‌شود.

گفته می‌شود اپل روند توسعه‌ی نرم‌افزار مرتبط به هدست واقعیت ترکیبی خود را تسریع کرده است. نرم‌افزار هدست جدید اپل احتمالاً با نام RealityOS یا rOS رونمایی خواهد شد.

سال‌ها است که شرکت‌های حوزه‌ی فناوری روی هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کار می‌کنند و شایعه‌ها می‌گویند اولین جاه‌طلبی اپل در این صنعت قرار است هدستی ترکیبی با طراحی منحنی‌شکل باشد. این هدست نوعی توری نرم خواهد داشت که روی صورت قرار می‌گیرد. هدست واقعیت ترکیبی اپل، بندی مشابه اپل واچ خواهد داشت تا در جای خود محکم بایستد.

گفته می‌شود هدست اپل سبک‌تر و راحت‌تر از دیگر هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ای است که هم‌اکنون در بازار موجود هستند.

پیش‌بینی می‌شود هدست اپل مجهز به ۱۵ ماژول دوربین، دو صفحه‌نمایش 4K از نوع میکرو OLED، پردازنده‌ی قدرتمند با قدرتی در سطح تراشه‌های سری M، فناوری پایش حرکات چشم، پشتیبانی از حرکات دست، صدای فراگیر و... باشد. قیمت هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالاً ۳٬۰۰۰ دلار خواهد بود.

ایلان ماسک اپل را در توییتر به تمسخر گرفت

۲ بازديد

اپل قصد داشت تابستان سال گذشته اکثر کارمندان را مجدداً به محل کار برگرداند. اکثر کارمندان این شرکت از آغاز دنیاگیری ویروس کرونا مشغول دورکاری‌اند. اپل در طرح جدید خود اعلام کرد که کارمندان موظف هستند سه روز در هفته به‌صورت حضوری کار کنند.

از ماه گذشته اپل کارمندان را ملزم کرده دو روز در هفته به محل کار بروند و قرار بود در روزهای آینده کارکنان به سه روز کار حضوری ملزم شوند؛ بااین‌حال عملیاتی شدن طرح جدید اپل تا زمانی نامشخص به تعویق افتاده است.

در همین راستا رسانه‌ی بلومبرگ در توییتی این موضوع را اطلاع‌رسانی کرد. ایلان ماسک در پاسخ به این توییت از یک میم با چنین متنی استفاده کرد: «لباس‌‌های باشگاه را بپوشید و تلویزیون نگاه کنید.» مدیرعامل تسلا ازطریق این میم به‌صورت غیرمستقیم اعلام کرده که با دورکاری مخالف است.

تعمیر یخچال سامسونگ توسط فیکسی

۴ بازديد
نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ ، امکانی را برای کاربران این دستگاه فراهم آورده است که در چهره وجود مشکل در یخچال فریزر سامسونگ، جهت عیب یابی و تعمیر نیازمند مراجعه حضوری به تعمیرگاه نباشد. همانطور که روشن است حمل و نقل یخچال با پروا به ابعاد آن، تعمیر یخچال سامسونگ حساس بودن و شایستن ضربات حین جابجایی زیاد دشوار است. در واقع می نا گفت انتقال یخچال به تعمیرگاه جهت عیب یابی و تعمیر، امری بیهوده است و همراه با زیان و خسارات گاها جبران ناپذیری همراه می باشد. شما می توانید با ثبت درخواست خود در مرکز تخصصی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ، از خدمات تعمیر در محل این مرکز بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ فیکسی با داشتن کارآزمودگان دوره دیده و کاربلد در تیم تخصصی-فنی خود، با چیرگی و نزاکت فنی فوقانی اقدام به رفع دشوار به وجود آمده در یخچال شما کاربران عزیز می پردازند. تعمیرکاران سامسونگ سرویس بعد از اعلام بیچارگی شما به تعمیرکار در محل، با آلت و تجهیزات مورد بیچارگی در تند ترین سررسید به محیط‌ باره نظر شما می آیند.

هم چنین این مرکز با داشتن شعب متعدد، آمادگی کامل حمایت و ارائه ی خدمات در زمان کوتاه به همگی نقاط ایالت طهران و کرج را دارا می باشد. از آنجایی که همگی متخصصان همراه با تکنولوژی بکار رفته در دستگاه های جدید و پیشرفته دوره های مربوطه را می گذرانند، شما می توانید بدون نگرانی و با خیالی آسوده عیب یابی و تعمیر دستگاه خویش را به ما بسپارید.
امروزه شما گواه ورود یخچال هایی در گونه ها مختلف به بازار هستید. یخچال های دوتیکه ی بالا و پایین، دوقلو، بعید این دور، ساید بای ساید، فرنچ و ... . با عرضه ی هر مدل جدیدی از یک قابلیت مترقی در یخچال خود برخوردار خواهید شد. به عنوان مثال: در یخچال های مدل قدیمی برای جاسازی ی یخ؛ باید آب را در قالب های مکعبی شکل ریخته و در فریزر قرار دهید. ولی به بازبینی یخچال هایی با داشتن یخساز و قابلیت یخسازی اتوماتیک به بازار وارد شد، که تنها با فشردن یک کلید از صفحه نمایش می توانید یخ دریافت کنید.

همانطور که می دانید سیستم این یخچال ها کمی متفاوت تر از مدل های کهنه می باشد. در نتیجه در صورتی که با مشکلی برخورد کردید؛ ابتدا به دفترچه راهنمای آن مراجعه نمایید. در صورتیکه دشوار جدی تر از آنچه انگاشت می کنید باشد، بدون دستکاری های خودسرانه و فرهنگ فنی با نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ (Samsung) تماس بگیرید. در ابتدای فرمایش کارشناسان ما سعی دارند تا با مشاوره ی تلفنی و راهنمایی های غیر حضوری دشوار را برطرف نمایند. در چهره دربایستن با تکمیل فرم مشخصات و تعمیر در محل، در کوتاهی ترین زمان به آدرس شما آمده و به حل مشکل می پردازند.

با نگریستن ی هر نوع عملکرد غیر طبیعی، موعد عیب یابی یخچال خویش را به تعویق نیندازید. با بررسی به هنگام و یافتن دلیل ویرانی می توانید از بروز دشواری ها پیچیده و جدی تر جلوگیری نمایید. شما می توانید برای عیب یابی هر گونه مشکلی که در دستگاه برپایی شده با نمایندگی تعمیر یخچال ساید سامسونگ

اقدامات وزارت صمت برای کنترل بازار لوازم خانگی

۴ بازديد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، «محمد وصالی قمصری» با بیان اینکه پیش از تحریم‌ها، ۷۰ درصد بازار لوازم خانگی در اختیار برندهای کره‌ای بود، افزود: از سال ۹۷ تا سال ۹۹ با حمایت‌هایی که از صنعت لوازم خانگی شد، تولید ۸.۵ میلیون دستگاه در سال به ۱۵.۵ میلیون دستگاه رسید که به این ترتیب ۸۰ درصد افزایش تولید داشتیم.

مدیر کل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صنعت ادامه داد: شاید آن زمان، روزهایی بود که باید با کد ملی برای یک محصول لوازم خانگی ثبت نام می‌شد و ممکن بود اتفاقات خیلی بدی بیفتد که مهار شد.

وصالی افزود: اشتغال این صنعت ۳۰۰ هزار نفر، گردش مالی آن ۶ میلیارد دلار و واحدهای فعال ما حدود ۵۰۰ واحد است که البته تا ۸۰۰ واحد تولیدی، ظرفیت خالی داریم.

وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ تا ۱۲۰ درصدی برخی از محصولات از جمله یخچال ساید و دو قلو، اذعان داشت: در مورد لباس‌شویی تولید بالاتر بود و خوشبختانه افزایش قیمت بالایی را نداشتیم و این افزایش زیر ۲۰ تا ۳۰ درصد در سال بوده است.

مدیر کل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت تصریح کرد: مواد اولیه واحدهای تولیدی کشور در این دو سال با توجه به تغییرات نرخ ارز، به طور میانگین حدود ۶۰ درصد افزایش داشته است؛ به عنوان نمونه قیمت جهانی ماژول تلویزیون ۳۰ درصد، کمپرسور یخچال ۲۰ درصد و ورق‌های رنگی، پیش رنگ، ورق سرد مورد استفاده در بدنه اجاق گاز و لباسشویی، از سال ۹۷ به صورت میانگین حدود ۶۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند.

وی ادامه داد: اتفاقی که افتاده این است که از هفته دوم، سوم دی ماه برخی از واحدهای تولیدی بسته به روالی که هرسال داشتند بین ۱۲ تا ۱۳ درصد افزایش قیمت دادند.

مدیر کل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صنعت در پاسخ به این پرسش که آیا مردم می‌توانند انتظار داشته باشند این قیمت با ثبات باشد و یا کاهش پیدا کند، گفت: مردم باید از ما توقع داشته باشند که این اتفاق بیفتد؛ با پیگیری‌های مجموعه ما حدود پنج برند بلافاصله کاهش قیمت دادند.

وصالی همچنین درباره اینکه آیا این واحدهای تولیدی بابت افزایش قیمتی که داشتند مورد بازخواست قرار نخواهند گرفت، اظهار داشت: سامانه هوشمند ثبت سفارش ما، ارتباط مستقیمی با رضایت مشتری و اتفاقاتی که افتاده است دارد و قطعاً در تأمین مواد اولیه، تأمین ارز و ثبت سفارش‌ها آنها تأثیر گذار خواهد بود ضمن آنکه تخلفات واحدهای تولیدی از طریق سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده و تعزیرات نیز پیگری می‌شود.

وی با اعلام اینکه برندهای متخلف به مسیر همکاری برگشتند، گفت: برندهایی که با ما همکاری نکردند شاید دو تا سه برند، بیشتر نباشند که البته محصول کالای منتخب (یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون و اجاق گاز) ما هم نیستند.

مدیر کل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت در رابطه با کیفیت محصولات لوازم خانگی تولیدی هم گفت: از ۱۰۰ درصد واحدهای تولیدی، کیفیت ۵۰ تا ۶۰ درصد واحدهای تولیدی خوب است و حتی صادرات معکوس می‌شود؛ مردم بدانند محصول ایرانی به خارج از مرزهای اطراف می‌رود و برچسب خارجی یا کره‌ای می‌خورد و دوباره به داخل کشور بر می‌گردد و مردم به تصور کالای خارجی آن را خریداری می‌کنند.

جشنواریز نوروزی محصولات جی‌ پلاس

۴ بازديد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به پایان سال که نزدیک می‌شویم اخبار متنوع جشنواره‌های نوروزی، رنگ و بوی خرید عید را برای مان تداعی می ‌کنند. اما خبر خوش برای خریداران لوازم خانگی این است که به مناسبت سال جدید، برند ایرانی جی ‌پلاس، ۱۴۰۱ درصد تخفیف بر روی محصولات منتخب خود درنظر گرفته و بالاخره بهترین زمان برای نو کردن لوازم الکترونیکی خانه و آشپزخانه در آستانه سال جدید فرارسیده است.

#جشنواریز؛ فرصتی برای خرید محصولات جی‌پلاس با تخفیف

در جشنواره نوروزی ۱۴۰۱ جی پلاس، ۱۴۰۱ درصد تخفیف بر روی محصولات منتخب از تاریخ ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده است. شرایط و مزایای جشنواره نوروزی ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

تخفیفات نقدی روی محصولات منتخب و به شرط نصب محصول

شما می‌توانید با خرید محصول دلخواهتان (براساس جداول جشنواره) از تخفیف نوروزی محصولات بهره‌مند شوید. پس از نصب محصول موردنظرتان، تخفیف نقدی به شماره شبای شما واریز خواهد شد.

قرعه کشی تا ۱۴۰۱ درصد برای همه

در این جشنواره، علاوه بر تخفیفات محصول، همه خریداران شانس برنده شدن مبالغ نقدی تا ۱۴۰۱% از مبلغ محصول خریداری شده را نیز خواهند داشت که بعد از نصب محصول به قید قرعه این مبلغ واریز می ‌شود. پس از ارسال شماره شبا، مبلغ قرعه ‌کشی شده از طریق پیامک ارسال و مجموع مبلغ تخفیف نقدی به همراه هدیه قرعه ‌کشی بصورت یکجا در شماره شبای حساب ارسالی شارژ خواهد شد. در نظر داشته باشید که تخفیفات قرعه کشی به مشتریانی تعلق می‌ گیرد که محصولات مشمول جشنواره را در بازه جشنواره خریداری و نصب کرده باشند. (فرصت نصب جهت بهره مندی از مزایای این جشنواره تا ۱۰ روز پس از تاریخ خرید است.)


منبع:

https://mehrnews.com/news/5427932/%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3

امنيت در voip

۲۱ بازديد

امنيت ويپ (VOIP)مهم ترين مسئله مديران فناوري اطلاعات درباره سيستم تلفن VoIP و البته امنيت ويپ  است. آيا استفاده از سيستم VoIP امن است؟ اين سوال يكي از دغدغه هاي اصلي مديران

Image result for امنيت در voip

فناوري اطلاعات و مديران مشاغل مختلف است. در اين مقاله، توضيح خواهيم داد كه چگونه مي‌‌توانيد حريم خصوصي سيستم تلفن مبتني بر SIP خود را حفظ نمائيد و امنيت ويپ  را ارتقا دهيد.
دنياي امروز با گسترش و ورود شبكه و اينترنت به فضاي انواع كسب و كارها، نسبت به برقراري ارتباطات گسترده و يكپارچه، احساس نياز مي كند. استفاده از سيستم‌‌ هاي تبادل اطلاعات قديمي، رفته رفته كاهش پيدا مي‌‌كند و اين تجهيزات جاي خود را به تجهيزات برتر و جديدتر مي‌‌دهند.
امنيت در ويپيكي از اين دستگاه ‌‌هاي قديمي كه به ‌‌دليل محدوديت‌‌هاي بسيار خود و هزينه ‌‌هاي بالا براي استفاده و نگه‌‌داري، كم كم كنار گذاشته خواهد شد، سيستم‌‌هاي تلفن سنتي هستند كه امروزه جاي خود را به سيستم‌‌ هاي ويپ داده اند.
استفاده از سيستم ويپ داراي مزاياي بسياري از جمله صرفه ‌‌جويي در هزينه‌‌ ها و ارسال و تبادل اطلاعات در هر مكان و زمان است؛ اما تامين امنيت ويپ  نيز مسئله مهمي است كه بايد به آن پرداخته شود. امروزه با گسترش تهديدات و حملات مختلف و گسترده از سوي مهاجمان و كلاهبرداران، تامين امنيت يك سيستم به اندازه نصب و راه‌‌اندازي آن حائز اهميت است.
استفاده از سيستم ويپ  قطعا داراي مزاياي بسياري از جمله صرفه‌‌جويي در هزينه، راه‌‌اندازي و ارتقا آسان است. ما در اين مقاله به معرفي انواع تهديدات و حملات تاثيرگذار بر امنيت ويپ خواهيم پرداخت.
چگونه امنيت voip را تامين كنيم
چرا تامين امنيت VoIP اهميت دارد؟با وجود مزاياي بسيار زياد سيستم ويپ مانند صرفه‌‌جويي در هزينه ‌‌ها و عملكرد آن، استفاده از سيستم‌‌هاي تلفن VoIP مي تواند نگراني‌‌هاي امنيتي بسياري را براي كاربران خود ايجاد نمايد. با اين وجود مديران فناوري اطلاعات و مديران مشاغل بايد بدانند كه سيستم تلفن مبتني بر ويپ خود در برابر تهديدات امنيتي مقاوم است.
با توجه به اين‌‌ كه در واقعيت هيچ سيستم تلفني غيرقابل نفوذ نيست، تامين امنيت VOIP يك هدف متحرك با موضوعات جديد است كه هر روز نكات مرتبط با آن، بررسي و بروز رساني مي‌‌ شود.
صرف نظر از اين مسئله، براي حفظ امنيت بيشتر، بايد سيستم امنيتي تلفن خود را مقاوم كنيد و براي اطمينان از امنيت VOIP كه سرويس تماس شما است، بايد از همه موارد امنيتي از جمله موارد امنيتي برتر، تاكتيك‌‌هاي كاهش سرعت و غيره استفاده نمائيد.
تامين امنيت براي هر تجارت و كسب و كار ضروري است. در واقع فرقي نمي‌‌كند كه شما سازمان بزرگي داشته باشيد يا يك تجارت كوچك؛ اختلال در سيستم تلفن شما نتيجه‌‌اي فاجعه بار براي كسب و كارتان به‌‌ همراه خواهد آورد.
به‌‌طور كلي مي‌‌توان گفت كه نه تنها كيفيت انتقال صدا از طريق اينترنت و سيستم ويپ  هيچ تفاوتي با تلفن‌‌هاي سنتي ندارد، بلكه هزينه ‌‌هاي پايين ‌‌تر و مزاياي بسيار ويپ توانسته است صاحبان مشاغل را به سمت خود جلب كند.
اهميت تامين امنيت voip 
اما هميشه تامين امنيت در نگاه اول مشكل خواهد بود. صنايع خاص بيش از سايرين تحت تأثير قرار مي گيرند. شركت‌‌هاي بهداشتي، مالي و انرژي نيز تقريبا از مهم‌‌ترين اهداف حملات سايبري هستند.
بر خلاف ساير تهديدات امنيتي  موجود در فضاي فناوري اطلاعات، Voice over IP فرصت‌‌هاي جديدي مانند رهگيري تماس، جعل هويت شناسه تماس گيرنده و حملات سرويس عملياتي DoS را براي كلاهبرداري توسط مهاجمان سايبري ايجاد مي كند.
قطعا امنيت VoIP فقط شامل رمزگذاري روي تماس‌‌ها نيست؛ درواقع بستري از شبكه كه اطلاعات صوتي و متني از طريق آن منتقل مي‌‌شوند نيز، بايد مطمئن باشد. بديهي است كه در صورت به خطر افتادن بستر ارتباطي، تجارت شما نيز مي تواند درگير حملات بيش‌‌تري شود.
اما خبر خوب در اينجا اين است كه استفاده از VoIP، امروزه حتي پس از دو دهه آزمايش كاملا ايمن است. به‌‌طور كلي مي‌‌توان گفت كه ارائه دهندگان خدمات VoIP بسيار ايمن هستند؛ حتي اگر ماهيت تهديدات امنيتي همچنان در حال رشد، توسعه و تكامل باشد.

كيبورد MOKY مجهز به سنسورهاي ليزري

۱۶ بازديد

 

كيبورد Moky مجهز به سنسورهاي ليزري
كيبورد بلوتوثي جديدي عرضه شده كه نه تنها با كمك آن مي توان سريع تايپ كرد، بلكه مجهز به سنسورهاي ليزري اينفرارد نيز است.
در سال هاي اخير، كيبوردهاي بلوتوثي بسياري با ايده هاي جديد و متفاوت عرضه شده اند اما برخي از آنها در اندازه هاي بزرگي ساخته شده بودند كه حمل و نقل را دشوار مي كردند يا دستگاه هاي كيبوردي مجهز به كليدهاي مجازي بودند كه فقط در هنگام تايپ ظاهر مي شدند يا از قابليت رول شدن برخوردار بودند.كيبورد جديد «Moky» نام داشته و مجهز به قابليت ترك‌پد لمسي بوده تا بتواند تجربه جديد و متفاوتي را در اختيار كاربرانش قرار دهد.


ترك‌پد (Trackpad)، تاچ‌پد يا ماوس‌پد دستگاهي است كه معمولاً در لپ‌تاپ‌ ها و نوت‌بوك‌ ها ديده مي‌شود. اين دستگاه داراي كليدهايي است كه مانند يك ماوس عمل مي‌ كنند. بعلاوه، برخي از انواع تاچ‌پدها قادرند تا اشارات كاربران را نيز درك كنند. بسياري از ترك‌پدها داراي كليد روشن و خاموش نيز هستند و بدين ترتيب مي‌ توان آنها را روشن يا خاموش كرد.
اين دستگاه از سنسورهاي ليزري اينفرارد به منظور جايگزيني براي ترك‌پدهاي نامرئي روي كيبورد بهره مي برد. اين ويژگي متمايز به كاربران اجازه مي دهد تا بدون هر گونه سختي به تايپ يا فعاليت هايي مانند كليك، درگ، اسكرول و ... بپردازند زيرا معمولا كاربران در زمان تايپ با ترك‌پدها با مشكل مواجه مي شوند.

 

كيبورد بلوتوثي,كيبورد Moky,كيبورد Moky مجهز به سنسورهاي ليزري

 

كيبورد بلوتوثي داراي كليدهاي پانتوگراف، بدنه آلومينيومي و صفحه تاشو است

 

 

قابليت اينفرارد استفاده شده در اين دستگاه مولتي تاچ مانند نمايشگرهاي مولتي تاچ خودروها است كه تمامي تصاوير روي يك مجموعه از LED كه در دو طرف قرار دارند، نمايش داده مي شود و مجموعه اي از فتوديودها نيز در اطراف كيبورد وجود دارند. هر LED مي تواند يك پرتو از نور اينفرارد را منعكس كند كه با استفاده از فتوديودهايي كه در اطراف قرار گرفته اند به سيگنال الكتريكي تبديل مي شود.

 

از ديگر قابليت هاي اين كيبورد بلوتوثي مي توان به كليدهاي پانتوگراف، بدنه آلومينيومي و همينطور صفحه تاشويي را نام برد كه مي تواند به عنوان پايه يك اسمارت فون مورد استفاده قرار گيرد. Moky با پلتفورم هاي اندرويد، ويندوز و iOS سازگار است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/bluetooth4-keyboard2-sensors.html

ارائه بطري آب هوشمند

۱۶ بازديد

بطري آب هوشمند كه با حس تشنگي مي‌درخشد
محققان آمريكايي يك بطري آب طراحي كرده‌اند كه در زمان احساس تشنگي كاربر، مي‌درخشد. بطري هوشمند HidrateMe با استفاده از يك حسگر و برنامه تلفن هوشمند، به جاي يك دوست كوچك آبرسان عمل كرده كه مراقب سلامت فرد است.

 


يك برنامه رايگان كه با بلوتوث همگام‌سازي مي‌شود، ميزان آب مصرفي كاربر را پيگيري كرده و ميزان نوشيدني لازم براي وي را بر اساس فيزيك بدن مانند قد و ون و همچنين موقعيت، ارتفاع و رطوبت تخمين مي‌زند. كم شدن آب بدن اتفاق ناخوشايندي است كه مي‌تواند خطرناك هم باشد و علائم آن، سردرد،‌سرگيجه و درد عضلاني است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/intelligent3-water2-shines.html

خدمات پشتيباني سايت پشتيبان وردپرس

۲۲ بازديد

زمانيكه طراحي سايت شما به سرانجام مي رسد از اين به بعد، تعهد ما شروع مي شود، به جرات مي طاقت گفت كه پشتيباني و بروزرساني سايت به اندازه طراحي سايت مهم و ضروري است. چرا كه وب سايت شما به منزله ويترين كاري شماست. پشتيبان وردپرس، معتقد است كه پايان طراحي سايت، شروع خدمات حمايت بوده و براي رونق دهي به سوداگري شما و همچنين حل مشكلات تارنما به پشتيباني سايت احتياج مبرمي خواهيد داشت. حامي وردپرس سريعترين و با كيفيت ترين خدمات حمايت وب سايت را برايتان ارائه خواهد كرد.

پشتيبان وردپرس ، برترين تيم جوان و خلاق حمايت سايت را در اختيار داشته كه مي تواند نيازهاي شما را برطرف نمايد.
تخصص تيم حمايت حامي وردپرس براي پشتيباني سايت :مشاوره در مقوله گزينش بهترين افزونه و قالب وردپرسرفع خطاي پلاگينرفع خطاهاي PHPتغييرات و رفع دشواري ها CSS در قالبرفع خطاهاي سئو در Webmaster Toolsاصلاح دشواري ها مربوط به عضويت كاربرانخطايابي و رفع دشواري ها فروشگاه اينترنتيدرخواست انتقال سايت به سرور ساير و مشكلات مرتبطرفع خطاهاي پيوسته با راست چين بودن در قالب و پلاگينبررسي سرعت سايت و رفع دشواري ها دير لود شدن سايتتغييرات ظاهري در منوها و باكس ها و تغيير در ظاهر و چيدمان صفحاتبومي سازي، راست چين كردن قالب و افزونه هاي وردپرسي در زمينه هاي مختلفچرا حمايت سايت پشتيبان وردپرس:تجربه‌ي بالا با نيروي شغل آمد و جوان و خلاق برترين خاصيت ماست.24 ساعت شبانه روز تمام روزهاي هفته حاضر خدمت رساني هستيم. ( موارد اورژانسي )درخواست ها در زمانبندي دقيق با بهترين كيفيت و در كمترين موعد انجام مي شوند. 
پشتيباني سايت :روزانه تارنما هاي زيادي طراحي و ساخته مي شوند، با پروا به هدفي كه اين تارنما ها دارند در زمينه هاي فعاليتي مختلفي حضور داشته و از كسب و كار هاي كوچك و بزرگ گرفته الي اشخاص، وب سايت هاي اختصاصي خويش را دارند. اما به دليل وجود برخي از مشكلات، تارنما ها پس از طراحي و ساخت، بروز رساني نشده و راكد مي مانند، برخي از مشكلاتي كه هستي آن ها مايه مي شود وب سايت ها بروز رساني و آپديت نشوند:
•    نداشتن وقت كافي براي پشتيباني سايت
•    مشكل بودن پيشه با بسياري از سيستم هاي مديريت محتواي براي پشتيباني سايت ها
•    نداشتن نزاكت كافي براي شغل و حمايت سايت ها
•    نبود محتوا و مطالب زياد درباره گستره هاي فعاليتي سايت
•    و…
لزوم پشتيباني سايت و بروز رساني مرتب آنسوالي كه در اينجا مطرح مي شود اين است كه، چرا اصلا وب سايت خودمان را بروز رساني كنيم؟؟ پاسخ اين سوال را با يك نمونه توضيح مي دهيم، شما يك فروشگاه را در عقيده بگيريد، فردي كه به عنوان مشتري (بازديد كننده در سايت) وارد مغازه مي شود، با رويت محصولات جديد، اغلب به خريد اجناس جديد ترغيب مي شود و بر عكس اگر مغازه دار محولات خويش را در فروشگاه بروز رساني نكند، رفته رفته مشتريان خويش را از دست خواهد داد. 
وب سايت ها نيز دقيقا به همين شرايط بوده و بازديد كننده گان بعد از چند بار ورود و نگريستن سايت شما، در صورت عدم بروز رساني درونمايه و مطالب سايت، متعلق به خسته شده و به وب سايت شما برنخواهد گشت.
اهميت پشتيباني سايت و بروز رساني آن براي موتور هاي جستجويكي از مهمترين مسائلي كه در رتبه بندي سايت ها در نتايج جستجو كارايي زيادي دارد، بروز رسانني مرتب سايت ها مي باشد. اخيرا موتورهاي جستجو اهميت و نخستينگي زيادي به اين مسئله گزين كردن داده اند و آن را به يكي از سنجه هاي رتبه بندي سايت ها قرار داده اند.
پشتيباني سايت چگونه اتمام مي گيرد؟وب سايت ها با توجه به هدفي كه دارند، نياز به بروزرساني آن ها نيز متفاوت مي باشد، براي مثال وب سايت هاي خبري نياز به بروزرساني روزانه و ساعتي مي باشند، اما توليد درونمايه براي سايت هاي شركتي هفتگي و يوميه مي باشد (چند روز در هفته كه با پروا به نوع فعاليت و نياز به حمايت سايت تعيين مي شود.)
در پيوستگي به رسيدگي دقيق تر و اجمالي تر حمايت وب سايت مي پردازيم ، با پشتيبان وردپرس همراه باشيد…
پشتيباني سايت: حفاظت تارنما يا همان حمايت سايت شامل همگي كار و جنبش هاي مورد نياز براي تضمين اطمينان از يكپارچگي عملياتي وب سايت شما و يا اينترانت مي باشد. به عبارت ديگر، حمايت سايت سپريدن دادن تمامي كارهاي باره احتياج براي اطمينان حاصل كردن از اين جستار مي باشد كه سايت شما همواره قابل اجرا مي باشد و با توجه به برنامه ريزي قبل مي رود.
فعاليت ها درباره حمايت سايت، شامل موارد پايين مي باشد:
تضمين كيفيت وب سايت
اين فرمايش مربوط به رسيدگي و شناساي خطا هاي احتمالي موجود در سايت صورت ميگيرد ، در حمايت سايت اين خطاها بعد از شناسايي به چهره كامل برطرف شده و از بروز خطاهاي احتمالي نيز بازدارندگي مي شود.
نظارت بر فيد بك ها و پيشنهادات و انتقادات وب سايت
در حمايت سايت برقراري ارتباط سازگار با بازديدكندگان و مشتريان تارنما از اهميت فوقاني برخوردار است. دريافت انتظارات مشتريان، چك كردن منظم ايميل ها و پاسخ دهي به آن ها ، اعمال سليقه بازديدكنندگان بر روي وب سايت و مشتري پسند كردن سايت از دسته پيشه هايي است كه مي تاب در اين تقسيم از حمايت سايت ارائه كرد.
نظارت بر عملكرد وب سايت:
ارزيابي موفقيت ها و بازخورد سايت يكي از عوامل مهمي است كه بر هدف گذاري ها و مسير دهي وب سايت و سوداگري هايي كه پاي بست، آن ها بر روي وب سايت پايه ريزي شده ، تاثير گذاشته و بايد به دقت رسيدگي شود. اين بررسي و نظارت بر عملكرد سايت مي تواند از طريق تارنما ها و افزار هاي مختلفي مانند گوگل وب مستر ، گوگل آناليتيك و… اتمام شود.
نظارت بر ذيل ساخت هاي طراحي سايت
زير ساخت هاي وب سايت دربرگيرنده موارد مختلفي همانند ، سرور ، هاست ،
• پهناي باند مناسب
• امنيت دست موزه هاي مورد استفاده
• نداشتن خطاي سرور
• سرعت پذيرش دهي مناسب
• ميزان قطع شدن زير سرور
• پشتيبانگيري مناسب و مرتب از سايت
• بالا بودن سطح ايمني هاست براي مقابله با مشكلات و حملات احتمالي
• سازگاري با افزونه ها و كد هاي سايت و عدم بروز خطا در سايت
• پشتيباني و پاسخ گويي مناسب سرور
• و…
كنترل دگرگوني ها سايت
اين شغل جهت مديريت تغييرات فني و ساير دگرگوني ها وب سايت در يك شيوه از پيش هماهنگ شده انجام مي شود. اين فعاليت ها معمولا بدست اعضاي تيم حمايت سايت انجام مي شود.
تيم حمايت سايت
يك تيم حمايت سايت،  سرپرست تسريع بخشيدن به وظايف حفاظت از سايت بر اساس اصول و ضوابط  از پيش تعيين شده ي پشتيباني سايت و حفاظت سايت مي باشد. گونه ها نقش ها در چنين تيم هاي حمايت سايت، معمولا بسيار وسيع بوده و دربرگيرنده موارد زير است:
• رهبر تيم حمايت سايت
• نماينده انتشارات (ويراستار و گردآوري گر) پشتيباني سايت
• نماينده تضمين كيفيت حمايت سايت
• نماينده بازرسي بر بازخورد ها و فيدبك حمايت سايت
• نماينده عملكرد وب سايت
• نماينده بازرسي بر پايين ساخت هاي سايت
• نماينده مهار دگرگوني ها پشتيباني سايت
در نظر دريافت و به ياد داشتن اين موضوع بسيار مهم و ضروري مي باشد كه چنانچه سايت شما كوچك باشد، احتمالا شما نبايد يك شخصي را براي هر يك از اين فعاليت ها گزين كردن دهيد. در عوض، شما مي توانيد در پشتيباني سايت چندين نقش را با يكديگر تركيب و يكپارچه كردن  كنيد.
براي مثال، در حمايت سايت يك ويراستار و تدوين گر در ضمن مي تواند به عنوان يك رهبر تيم حمايت سايت عمل كند، و هم چنين مي تواند به تضمين كيفيت و يا بازرسي بر فيدبك ها و بازخورد ها بررسي كند.
با اين حال، حتي چنين تيم هاي حقير حمايت سايت بايد همگي مهارت هاي لازم و ضروري را داشته باشند. به اين دليل كه هر يك متعلق به ها، براي حفظ كيفيت تارنما آماده زياد ضروري و حياتي مي باشند.
براي پشتيباني سايت شما به چه تعداد نيروي كاري احتياج داريد؟
يك طريق سودمند براي تصميم گيري در باره تعداد افرادي كه شما براي تيم پشتيباني سايت نياز داريد، پيمانه و اندازه وب سايت مي باشد. پيمانه وب سايت، به معني تقسيم بندي كردن يك سايت بر حسب سه پارامتر مي باشد:
اندازه سايت
پيچيدگي سايت
ميزان تكاپو وب سايت
هر سايت، مي تواند در اين شيوه سنجش با يك وب سايتي با متن ساده و كوچك براي يك اينترانت مفصل مشترك پرتو داده شود.
اندازه وب سايت
اندازه وب سايت، يك تخمين و ارزيابي از شمار نفر- ساعت باره نياز براي فرآوري و حفظ تمامي محتواي سايت مي باشد. اين فرمايش مي تواند براي محاسبه تعداد نفرات باره احتياج براي پشتيباني و پشتيباني سايت مورد كاربرد پيمان گيرد، مخصوصا كار و جنبش هاي انتشارات تارنما و تضمين كيفيت آن.
پيچيدگي وب سايت
پيچيدگي وب سايت، يك تابعي از درهم بافتگي و پيچيدگي فني مورد كاربرد براي گسترش يك سايت مي باشد. سه سطح از پيچيدگي براي وب سايت به شرح پايين وجود دارد:
وب سايت عمومي
سايت هاي عمومي مربوط به وب سايت هاي بازاريابي و تبليغاتي،خبري و.. گفته مي شود كه دربرگيرنده متن ها و محتواي ساده اي مي باشند، كه احتمالا داراي چندي از تصاوير و فايل هاي دانلودي مشابه pdf ها و… مي باشند.
وب سايت پويا
در يك سايت پويا، درونمايه در يك پايگاه ديتا اندوخته شده، و با توجه به الزامات بازديد كنندگان سايت منتشر مي شود. برخي از آن ها هم چنين سرويس هاي تعاملي عمومي و بنيادين را ارائه مي دهند، به عنوان مثال فروم ها و مجلس هاي بحث و گفتگو.
وب سايت معاملاتي و تراكنشي
يك سايت معاملاتي و تراكنشي، وب سايتي است كه از اينترنت براي تسهيل بخشيدن عمليات و كسب و كارهاي بيزينسي و يا برپايي درآمد استفاده مي كند. سايت هاي اين نوع، به پايگاه ديتا ها و ساير فناوري ها و تكنولوژي هاي پيشرفته براي جمع آوري و پردازش سفارشات بستگي دارد.
فعاليت وب سايت
فعاليت وب سايت، يك اقدام و اندازه گيري شدامد هاي تجربه شده بدست يك سايت مي باشد، به عنوان نمونه دانلودها و پرينت هاي صفحه اي، ميزان بازديد بازديدكنندگان، و … . يك تارنما مي باشد كه دربايستن سنجي براي ميزان حمايت سايت را مشخص مي كند.
يك سايت شلوغ، كه در رابطه با اندازه و ماهيت خويش كبير مي باشد، احتمالا به تعداد زيادي از كارمندان براي پشتيباني و حفاظت آن احتياج دارد.
ناظر وب سايت
نقش ناظر تارنما در پشتيباني سايت، اطمينان حاصل كردن از اين موضوع مي باشد كه همگي محتوا در عقيده گرفته شده براي انتشار در وب سايت، در انطباق با قانون مي باشد (و هر نوع ديگري از مقررات و يا سياست ها). در يك سازمان كوچك، كه درآن هيچ تقسيم قانوني هستي ندارد، ويراستار شدني است با توجه به اين تابع ها و عملكرد ها اقداماتي را اتخاذ كند.
طراح سايت
نقش يك طراح، پيدا كردن گذرگاه حل بهينه براي ارائه تعاملات بصري از محتويات فرآوري شده در پشتيباني وب سايت مي باشد. طراحان معمولا به طور نزديكي با مولفان محتوا، گسترش دهندگان، و ويراستار براي برپايي يك نتيجه توافقي و پسنديده شغل مي كنند.
توسعه دهنده وب سايت
يك گسترش دهنده تارنما ، محتوا و طرح اصلي را به يك فرمت وب سايت قابل احضار تبديل مي كند، وسپس آن را بر روي اينترنت منتشر مي سازد. روش سنتي براي ايجاد صفحات وب سايت، تشكيل يك فايل HTML در متن، تصاوير، و ديگر رسانه ها و پيرامون ها مي باشد. مقياس متوسط با پيمانه بزرگ در رابطه با سايت ها احتمالا براي ساير سرورها باره كاربرد پيمان گيرد، كه شايد براي برنامه نويسي باره استفاده قرار مي گيرند مثل ASP،PHP، RUBY،JAVA SCRIPT GAVA  PT SCRIو … .
مديريت محتواي سايت در پشتيباني سايت
در سالهاي اخير،  در دامنه ي حمايت سايت و حفاظت سايت بعضي از فعاليت هاي توسعه دهندگان بدست مديريت محتواي تارنما جايگزين شده است (WCM) كاربرد ازWCM، در حمايت سايت به طوري كه به آن اجازه مي دهد لغايت توليد كنندگان محتوا براي سايت جهت انتشار مطالب در سايت به طور مستقيم از طريق برنامه نويسي و كد گذاري خاصي اين اقدامات را سپريدن دهند . WCM از اين جهت گسترش دهنگان وب سايت سررسيد و انرژي اقليت بر روي فرآوري درونمايه براي تارنما گذاشته و به مسائل مهمتر رسيدگي مي كنند.
روند انتشار مطالب در حمايت سايت
انتشار مطالب در حمايت سايت و بروز رساني سايت در زمانبندي مشخص شده از عقيده سئو سايت خيلي مهم مي باشد. الگوريتم فرشنس گوگل به وب سايت هايي كه يروزرسانيي مرتبي دارند نمره مثبت داده و در نتايج جستجو مايه رشد سايت در كلمات كليدي مي شوند.هدف از اين روند انتشار محتواي وب سايت و اطمينان حاصل كردن از اين سوژه كه محتواي فرآوري شده به صورت كامل رسيدگي مي شوند، و به چهره  كنترل شده و طبق يك برنامه ريزي مشخصي بر روي سايت پيمان مي گيرند. يك فرايند معمولي فرآوري درونمايه و بروز رساني سايت در پشتيباني سايت مزاياي متعددي براي تارنما ها داشته باشد برخي از اين مزايا شامل موارد ذيل مي باشد:
از انتشار محتواي غير مجاز  در سايت جلوگيري مي كند
امكان بازبيني و برنامه ريزي پسنديده را به مديران سايت مي دهد.
اجازه پيش بيني مراحل اتمام كار را به مديران مي دهد ، لغايت با توجه به اهداف سازماني و سياست هاي كاري تصميم درست را بگيرند.
باعث دلگرمي نويسندگان و توليدكنندگان محتواي وب سايت در پشتيباني سايت مي شود.
منابع فرآوري محتوا براي وب سايت
هريك از اعضاي يك تيم توليد محتواي سايت، به برخي از فرم ها تصاوير ، منابع و ابزاري  براي كمك به فرآوري محتواي خوب جهت در در سايت احتياج دارند.
منابع مورد نياز براي سردبير و ناشر سايت
منابع مورد نياز سردبير و يا ناشر وب سايت، شامل همگي منابع باره بيچارگي براي تضمين اطمينان از اين جستار مي باشد كه قوانين برنامه نويسي با در نظر دريافت سبك هاي گوناگون طراحي مي تواند به طور دقيقي رعايت شوند. اين موارد دربرگيرنده زير مي باشند:
–    استاندارد هاي طراحي سايت
–    ارشاد سبك هاي وب سايت
–    سياست هاي كاري و شركتي
–    هويت سازماني
–    ديكشنري و نزاكت واژه سازمان
–    اصطلاح نامه
–    راهنماي فرمان زبان
منابع باره بيچارگي براي نويسندگان محتوا
منابع مورد دربايستن براي نويسندگان درونمايه  ، به طور كلي شامل تمامي عناصر مثل و يكسان با منابع مربوط به ناشران و راز دبيران سايت مي باشد، حتي برخي از آنها احتمالا اندك به فرم هاي مشابهي مي باشد.
منابع باره نياز براي ناظر وب سايت
اين موارد شامل منتخب و گزيده هايي از قوانين و مقررات، و هم چنين يك مجموعه اي از سياست هاي شركتي مي باشد كه از عقيده محتوايي باره مقايسه پيمان مي گيرند. اين سنجش از چندين نظر براي ناظران تارنما اهميت دارد:
مقايسه كيفيت محتواي وب سايت ها
مقايسه قانوني بودن و نداشتن دشواري ها قضايي
مقايسه منابع محتوايي ساير كمپاني ها
و…
منابع باره احتياج براي طراحان وب سايت
منابع مربوط به طراحان سايت ،اغلب شامل منابع يكسان و مشابهي مي باشد كه در منابع مربوط به ويراستار هستي دارد. تمامي اين موارد شامل يك كتابخانه اي از تصاوير، فونت نوشتاري ، و موارد سمعي و بصري مي باشد، و وانگهي نرم افزارهاي طراحي كه براي گسترش تارنما مورد دربايستن است.
منابع مربوط به توسعه دهندگان
منابع مربوط به انتشار گسترش دهندگان، دربرگيرنده مشكل انگيزه ها هاي مورد نياز براي برپايي و ويرايش كد هاي وب سايت مي باشد.

 
منبع:
https://avashtech.com/support-site/